Intr-o ora jumatate, in fata noastra a aparut gardul ce inconjoara Rezarvatia Nationala Retezat. Dupa alte 10 minute, motorul masinii a oprit. Am coborat si am intrat in rezervatie. La poatra ma astepta Marius. Si-a pus mana pe umarul meu si m-a intrebat:
-Esti sigura ca vrei sa se termine mascarada?
Am aprobat apoi am intrat in cabana lui. Stiam ca avea sa se transforme si indiferent cat de frumos si de bun prieten imi este nu aveam de gand sa-l vad in toata splendoarea. Un marait feroce a strapuns aerul si am iesit afara.
In fata mea se afla un lup cam de 1.80 m. Avea blana neagra iar pe cap o pata alba. Sa lasat jos, indemnandu-ma sa ma pun pe el. Dupa ce m-am urcat, m-am aplecat pana cand coloana mea a fost paralela cu cea a lupului imens. Mi-am intors capul spre prietenii mei care se uitau la mine.
-Veniti? i-am intrebat incolacindu-mi mainile in blana fina a lu...varcolacului.
-De ce te-ai pus asa? intreba amuzat Eric.
-Ii va fi mai usor sa alerge iar ea nu ma cadea pentru ca senzatia nu-i tocmai placuta. ii raspunse David.
-Veniti? am repetat intrebarea.
Intr-o secunda Eric era in spatele meu aplecat peste mine. Cum naiba? Doar nu... Marius a inceput sa alesge si a trebuit sa inchid ochii insa simteam pielea rece a barbatului ce statea peste mine chiar daca ma atingea foarte putin. Sirul gandurilor mi-a fost intrerupt cand Marius nu mai alerga si Eric m-a luat in brate sarind de pe spatele varcolacului.
Eram in mijlocul padurii. La scurt timp si-a facut si David aparitia. Se transformase in varcolac. Lupul lui era mai mic decat cel pe care am ajuns pana aici. Cel mai probabil ocupa o pozitie mai mica decat a lui Marius.
Un raget mult mai puternic iesi din pieptul dragului meu Marius. M-am apropriat de capul lui si l-am atins. Si l-a lasat in jos pana cand a facut contact cu capul meu. L-am inconjurat cu mainile si mi-am inchis ochii.
Dupa cateva secunde, Marius s-a transformat in om etalandu-si bijuteriile in fata mea. Am inchis ochii si am facut un pas in spate. M-am ciocnit de un corp rece insa n-am reactionat.
-Poti deschide ochii. a spus Marius razand.
-Nu-i amuzant! exclam punandu-mi mainile-n piept.
-Oh! Doar nu esti virg...incepu Marius dar l-a intrerupt David.
-Gata. Si da, mai este. Dar nu-i nimic rau in asta.
-Nu credeam. Adica sunt fete care la 13 ani deja sunt gravide. spune lasand privirea in jos.
-Incepem? intreba o fata blonda, mica de statura.
-Bun! Bunicul Nicoletei a facut parte din Ordinul Lupului. incepuse Marius cu o voce clar. Dupa cum spune legenda, din acea grupare fac parte varcolacii foarte puternici si care au fost nascuti din parinti varcolaci...ambii parinti.
-Ideea este ca Nicoleta nu are abilitatile varcolacilor dar sangele ei este diferit de sangele muritorilor de rand. Iar faptul ca mama si tatal ei au fost varcolaci ne da de gandit....Vrem sa cautati cat de multe informatii puteti, sa va folositi de toate sursele si sa descopetiti ce se intampla cu Nicoleta. a terminat David luandu-ma de mana.
Din spate se auzeau urlete si strigate. Unul mai puternic decat altul. Acum era momentul in care aveau sa se transforme si sa vaneze impreuna ca o adevarata haita. Am simtit cum cineva ma ridica pe sus apoi totul a inceput sa se miste mult prea repede in jurul meu. Mi-am inchis ochii si am asteptat ca picioarele mele sa atinga asfaltul rece. In scurt timp s-a intamplat iar noi eram pe o straduta pustie din aproprierea liceului meu.
-Esti un... dar n-am apucat sa termin fraza caci ma saruta pe frunte apoi totul se facu negru in jurul meu.
Perspectiva lui Eric
I-am sarutat fruntea apoi a adormit. Parea asa pasnica in timpul in care dosmea incat cu greu m-am despartit de ea dupa ce am lasat-o in patul ei atat de ademenitor pentru mine cand ea se afla in el. Nu am lasat-o nici de aceasta data sa spuna ce sunt. Poate ca si-a dat seama insa n-am de gand sa intru in mintea ei sa vad.
Am coborat si m-am dus sa o vad pe mama ei. Ramasese la fel. Anii nu si-au pus amprenta e chipul ei. Poate doar pe inima ce nu se mai indragosteste la prima vedere.
-Sa ai grija de ea. spuse inca cu ochii inchisi. Stiu ca deja s-a atasat de tine si nu vreau sa sufere cat am suferit eu.
-Imi pare rau. am spus lasandu-mi capul in jos.
-Nu mai este timp de scuze. Daca-ti cere sa o faci ca tine...Doar fa ce-ti spune inima doar sa te gandesti si la motivul pentru care-ti cere sa o duci in bratele intunericului. mi-a spus cu lacrimi in ochii.
S-a ridicat de pe scaunul biroului si a venit in fata mea. M-a cuprins in bratele ei firave si si-a pus capul pe umarul meu. Dupa un moment de ezitare i-am raspuns imbratisarii.
-Nu te-ai schimbat! exclama cu durere in glas. Acum pleaca din casa asta si daca-l alege pe David nu pleca din viata ei cum ai facut si cu mine. spune facand un pas in spate.
-Bine-nteles! ii raspund plecand.
Intr-o clipa eram in apartamentul meu din orasul vecin. Un oras mult mai mic insa cu o densitate mai mare. Un oras in care toata lunea se cunoaste.
Perspectiva Nicoletei
A venit si capitolul 2. Cam tarziu insa am avut de invatat pentru examene. Nu am recitit capitolul deci vor fi greseli. In poza este orasul. Actiune se va intampla in Deva pentru ca stiu locurile mult mai bine decat alte orase.
CITEȘTI
This is my mistake *in curs de editare*
VampireLa doar 16 ani, Nicoleta are de infruntat crudul adevar ascuns de multi ani. Mereu a fost atrasa de secretele supranaturalului si ajunge sa-i stie fiecare secret intr-o perioada destul de scurta dar si sa accepte ca ea nu mai este o tanara obisnuita.