Perspectiva descendentei ielelor
Se spune ca nu apreciezi ce ai pana nu pierzi tot, dar daca apreciezi din timp, schimba asta ceva? Nu, nu schimba pentru ca tot vei pierde. Acest lucru se manifesta in toate domenile. Nu doar in familie sau in bunurile mareriale.Totusi cu ce ne ajuta daca stim ce se va imtampla inaintea celorlalti? Ei bine, aici este oarecum paradoxul. In mod normal ar trebui sa ne ajute, dar nu prea se intampla din simpla cauza ca noi, oamenii, devenim speriati, uneori chiar depresivi. Insa de cand lumea si pamantul au existat persoane care aveam acest dar. Ei au primit numele de prevazatori sau clarvazatori, uneori chiar si cel de medium, si au fost asemanati cu vrajitorii, chiar daca nu aveau nimic in comun.
Iar viata clarvazatorilor n-a fost simpla si nici nu este. De cele mai multe ori ei sunt in primele randuri in razboaiele supranaturale. Acest lucru a facut ca numarul lor sa scada repede si sa se inmulteasca tot mai greu. Insa acum, la mai bine de 60 de ani de la ultimul razboi dintre creaturile magice numarul nostru, al clarvazatorilor a inceput sa se stabilizeze, dar intrebarea care ne macina este "Pentru cat timp"
Totusi specia mea a rezistat eroic in fata dusmanilor, iar acum este randul meu sa o apar. Sa le pun destinele mai presus de al meu, sa am grija sa ii slujesc cum se cuvine, sa nu le lipseasca nimic, si mai ales sa ii apar de toate pericolele ce se pot abate asupra lor, caci eu sunt Stephany Jonson, viitoarea lor regina.
Cei ce imi privesc familia din afara ar crede ca este perfecta, ca noi mergem in fiecare seara la baluri si cand apar noi probleme punem pe altii sa le rezolve. In realitate mergem la toate receptile, insa doar la cele importante mergem toti, de obicei cate un membru al familiei merge. De mici am mers la scoala printre oameni si am invatat sa traim cu ei. Am avut cursuri de eticheta, de teorie si practica militara. Insa cel mai mult a trebuit sa ma axez pe aplanarea conflictelor dintre clasele sociale.
Acum, la mai putin de un an pana la incoronarea mea a avut loc un eveniment cel putin neasteptat. M-am trezit de dimineata cu o durere ingrozitoare de cap, nu ca aceasta ar fi fost problema, dar aveam un sentiment ciudat de gol in stomac si sentimentul ca ceva nu era la locul lui, combinat cu spasme. Pentru o clipa imaginea unei fete in chinuri ce se zbatea la granita dintre viata si nefiinta mi-a aparut in minte. Apoi totul se termina la fel de brusc cum incepu.
M-am ridicat cu greu din pat, dar continuam sa-mi zic ca trebuie sa o fac. Am scos din sertarul biroului de mahon lucrat in stil vechi. Am inceput sa trasez liniile importante ale fetei apoi am continuat cu trasaturile. Lucrasem mai bine de jumatate de ora la portretul fetei, dar undeva adanc in sinea mea stiam ca trebuie sa o gasesc.
Nu am mai zabovit ci am plecat in graba spre camera de sedinta in care era tata in acest moment. Am batut puternic in usa mare ce ne despartea, cand glasul tatei mi-a spus ca pot intra am intrat ca o furtuna, cu desenul intr-o mana si halatul fin de matase ce-mi acoperea coapsele pana aproape de genunchi tinut cu mana libera. Mi-am aplecat usor capul in semn de respect pentru inteleptii cu care tata se sfatuia de zor si am zis:
-Imi pare rau ca va intrerup, dar am avut o viziune cu o fata ce se zbatea la granita dintre lumi, insa chipul ei imi parea atat de cunoscuta, de parca o legatura mistica ne leaca de veacuri si noi doar ce am inceput sa ne dam seama de radacinile trecutului nostru.
Dupa micul meu discurs intelept a caror cuvinte nici eu nu stiam de unde pana unde imi apartineau, tata ceruse sa-i arat portretul fetei, lucru pe care l-am si facut. Insa acesta impietrise cand zari fata. Cercetase usor cu privirea desenul in timp ce murmura vorbe doar de el intelese. Intr-un final spuse autoritar:
-Nu ma mir ca ti se pare cunoscuta. Ai mai avut vizuni cu ea si inainte. Insa trebuie sa stai aici si sa nu indraznesti sa o cauti, pentru ca ea este motivul pentru care un nou razboi intre vampiri si varcolaci este pe cale sa inceapa.
CITEȘTI
This is my mistake *in curs de editare*
VampirosLa doar 16 ani, Nicoleta are de infruntat crudul adevar ascuns de multi ani. Mereu a fost atrasa de secretele supranaturalului si ajunge sa-i stie fiecare secret intr-o perioada destul de scurta dar si sa accepte ca ea nu mai este o tanara obisnuita.