Capitolul 11 (Extra - Ordinul Lupului)

535 24 4
                                    

   Ar fi bine sa cititi ce am scris pe aici. Tot ce scrie mai jos este citit de Eric din diferite jurnale. Daca sunteti atenti va veti da seama de legaturi. 

  Astazi contesa Marie a venit terifiata la mine. Mi-a spus ca lupii au invadat castelul. Au vrut s-o ucida pe micuta Victoria insa a fost salvata la timp de femeia ce trebuia sa aiba grija de ea.Din pacate femeia a murit in chinuri groaznice caci capul ii fusese rupt dupa ce trupul ii fusese desfigurat.

   Micuta a fost dusa de urgenta la un conac aflat departe de paduri. Nu-mi vine a crede cat de ignoranti pot fi acesti oameni. Nici macar nu-si dau seama ca nu sunt lupi obisnuiti. Ca sunt oameni cu puteri paranormale ce se pot transforma. 

   Mai multe astfel de creaturi formeaza o haita care este condusa de un Alpha. Acest Alpha este cel mai puternic. Urmatorul este Betta care este putin mai slab decat Alpha. Restul sunt oarecum neimportanti cu exceptia celor ce-si zic Omega. Ei sunt cei care nu fac parte dintr-o haita din diferite circumstante.

    (...)Au trecut zece veri iar printesa a crescut. Este foarte frumoasa si are inima buna. Este perfecta pentru o regina. Asta daca planul Ordinului Lupului esueaza. Au promis ca daca au cale libera sa ucida mostenitoarea vor inceta cu masacrele. 

  (...) Astazi Victoria va fi incoronata. Watson a incercat de multe ori s-o ucida insa a esuat. Printesa a aflat insa nu a reactionat. L-a lasat in pace insa s-a ferit cat de mult a putut de el. Era bine ca inca avea incredera in mine. 

             ***

  -Nikolai, nu sti cine face parte din organizatie? il intreba Eric cand termina de citit jurnalul unui apropriat al familiei regale.

  -Ii pe undeva prin Germania, un tip, isi zice Lone Wolf. A avut tangente cu Ordinul in 2005. Numai el daca stie ceva. ii spuse barbatul cu capul in niste dosare.

  -Atunci plec. Apropo, nu ai o poza sau ceva cu el? il intreba indreptandu-se spre usa.

  -Intreab-o pe Kate, ea ii de pe acolo. ii raspunde.

Eric pleaca din biblioteca si merge grabit spre sala de filme unde se relaxa Katerina. Se puse pe fotoliul de langa ea. Statu cateva minute si se uita la filmul de dragoste pe care-l viziona femeia apoi isi drese glasul si o intreba:

  -Pe unde-l gasesc pe Lone Wolf? 

  - Are un conac langa Dunare, dar nu stiu exact unde. Probabil in aproprierea padurilor. ii spuse femeia continuand sa priveasca filmul. 

   Eric nu mai astepta caci pleca in camera de oaspeti si indesa intr-un rucsac un schimb de haine si pleca. Alerga cat de tere putea si tot nu era indeajuns. Facea cel putin 3 ore pana la granita cu Germania. Intra intr-o padure in aproprierea granitei Rusiei. Isi trase sufletul apoi alerga pana la marginea acesteia. Gasi un satuc uitat de lume si intra intr-o casa.

  O tanara facea mancare pentru fratii ei mai mici. Se intoarse speriata cand il vazu. Alba la fata, lasa cateva lacrimi sa-i scape insa si le sterse repede cu dosul palmei. Inghiti in sec adunandu-si ultima farama de curaj ce-i mai ramase.

  -Te rog, nu-mi fa rau. Trebuie sa am grija de fratii mei. spuse constienta ca era pe cale sa moara. 

  -Cati ani ai? o intreba Eric constient ca este foarte tanara.

  - Aproape 16. raspunse fata. 

  -Unde-ti sunt parintii? 

  -Au murit. raspunse repede fata. 

  Eric nu mai statu pe ganduri si ii sterse amintirile legate de el apoi pleca. Stia fata are o datorie fata de frati ei si n-o putea seca de puteri. Ascultase putin apoi intra intr-o casuta unde starea o familie de 30/40 ani si o fata putin mai mica decat Nicoleta.

This is my mistake *in curs de editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum