Capitolul 18

287 21 8
                                    

   Interogatoriul nu a fost atat de lung cum ma asteptam. Pentru ca incepusem usor sa ii povestesc lui Nikolai despre faptul ca m-am intalnit cu Sebastian, dar am omis o parte din lucruri cum ar fi faptul ca Seb este stramosul meu si ca puteam sa termin singura transformarea, dar i-am spus ca este posibil sa am doi creatori.

   Cand in sfarsit ajunsesem sa ma hranesc din cateva pungi de sange nu m-am mai putut opri. Eric fusese nevoit sa ma traga cu forta de langa lada frigorifica in care depozitaseza pungile cu lichidul rosu ce intretinea viata cand am terminat a sasea punga. 

    Cazusem infranta la pieptul lui. Ma ridicase in bratele lui puternice si ma duse in camera mea unde ma pusese pe pat si vru sa plece, dar l-am prins de mana si cu putina putere ce mi-a mai ramas l-am tras in pat langa mine. Mi-am pus capul pe pieptul lui si mi-am inchis ochii insa nu am adormit ci mi-am miscat mana stanga frenetic pe abdomenul lui. Blondul statea cu mana dreapta sub cap iar cu cea stanga ma tinea lipita de corpul lui, refuzand sa ma lase sa ma indepartez de el, nu ca mi-as fi dorit.

     -Mai sti seara in care ti-am baut sangele? Mai sti ca apoi era sa ma transform? l-am intrebat dintr-o data cand amintirea acelor momente a venit in forta, provocandu-mi stari diverse.

    Eric a aprobat usor iar eu am inceput sa-i povestesc in detaliu cum statea cu spatele lipit de tablia patului, cum imi facuse semn sa ma asez intre picioarele lui, sentimentele contradictorii ce ma invadasera, faptul ca nu stiam cum sa reactionez din cauza faptului ca prezenta masculina a lipsit aproape total din viata mea. Ii reamintisem cum sovaisem inainte de a ma decide ce sa fac, iar cand in sfarsit stiam, ma indreptasem incet spre el. Iar cand am ajuns langa el, m-a tras in pat in locul ce il indicase. 

     Ce simteam cand spatele meu era lipit de abdomenul sau, iar respiratia lui imi mangaia usor gatul facand ca o dorinta greu de controlat sa puna stapanire peste trupul meu si asa infierbantat ce nu mai raspundea comenzilor. Inima imi batea cu putere in timp ce respiram sacadat pentru ca mai apoi sa-mi indeparteze parul ud de pe gat si a-mi sopti suav la ureche ca soarta-mi era in mainile lui si mi-o putea curma din moment in moment pentru a-si salva viata  si pentru a scapa de o durere de cap.Eu ma agatasem de umanitatea lui, bunatatea lui si de faptul ca ii era prieten mamei plus ca erau sanse sa fi existat ceva mai mult intre ei. Insa nu o facuse. Nu ma oferise drept ofranda vampirului Bill iar eu inca ii eram recunoscatoare.

     In schimb dupa ce imi spusese ca ma va proteja isi lipise buzele carnoase dar reci de gatul meu, coltii  strabatand carnea ajungand la vena. Incercam sa ma eliberez, dar nu puteam i-am spus lui Eric in timp ce radeam. Bratele lui imi inconjurau trupul firav pe langa al lui doar pentru a ma tine nemiscata. Cand se oprise, in locul unde ma musca nu mai ramasese decat o urma firava de sange pe care o facu sa dispara intr-o clipa. Imi spusese ca sangele meu este special, ca nu este la fel de banal ca restul pe care il bause, era mai aromat iar eu ma bucuramm ca sunt speciala nici gand sa ma sperii ci din contra, eram furoasa ca indraznise sa se aproprie de el. Iar el nu facuse altceva decat sa-mi dea replica facandu-ma sa-mi inghit la propriu proprile cuvinte. 

          Iar eu ca o inculta negam ce zicea desi in adancul meu constientizam mult prea bine adevarul din vorbele lui. Si tutusi teama ce se nascuse in adancul meu continua sa persiste. Insa mereu teama de necunoscut este inlocuita de o placere dulce care de este lasata libera poate deveni sinucigasa. Apoi am inceput sa-i povestesc despre gustul dulceag al sangelui sau si despre cat de bine m-am simtit cand mi-a spus "micuta mea" si mi-am creut scuze pentru felul in care am reactionat cand mi-a spus ca sunt a lui. Nu m-am putut abtine sa nu-l apostrofez cand am realizat ca dupa acest episod el a plecat, fiinta minunata ce m-a purtat sub inima si mi-a dat viata a murit, iar eu am ramas singura intr-un inceput urat de depresie ce probabil se sfarsea tragic daca nu era Abel sa aiba grija de mine.

  -Alte amintiri mai ai? ma intreba blondul miscandu-si usor mana pe spatele meu.

  -Le am toate insa unele sunt mai puternic conturate iar emotile ce le simteam navalesc in mine creand o furtuna ce ma oboseste psihic. i-am raspuns.

  -Ca de exemplu? 

  -Cand a aparut tata la spital eram nervoasa, dar de eram acum acolo ii sfasiam beregata. am spus simtind cum nervii castiga batalia.

   Mi-am strans cu putere pumnul. Eram pregatita sa lovesc cu el in salteaua, dar mana lui Eric ma oprise la timp. Ma trase cu grija de pe pieptul lui pana am ajuns cu capul in apropriere de al lui. Imi ridicase fata si isi contopise busele cu ale mele intr-un sarut pasional. Energia se scurgea din mine lasandu-ma fara vlaga. Ochii mi se inchideau, mintea imi ratacea visand la cai verzi pe pereti iar corpul isi refacea energia. 

                                                     ***

     De multe ori primim totul pe tava insa noi nu luam. La fel mai este si vorba: Dumnezeu ne da, dar nu ne baga-n sac. In viata trebuie sa profitam de fiecare ocazie ce ni se iveste. Sa nu asteptam momentele perfecte caci ele trebuie create. Tot asa, o fata nu trebuie sa-si astepte printul pe un cal alb calare caci el nu prea vine. Iar cand vine nu are tot timpul calul alb ori nu are doar unul, dar acestea sunt doar detalii. In realitate fiecare are un suflet pereche pe care si-l va gasi mai repede sau mai tarziu, iar acesta nu este perfect pentru toti. Conteaza sa fie perfect pentru persoana pe care o iubeste si il iubeste.

     In dimineata zilei urmatoare m-am trezit cu o avalansa de sarutari fierbinti. Am gemut cand mana lui Eric isi croii drum printre noi si ajunse sub bluza mea pana la sanul drept pe care il stranse puternic. Simturile adormite mi se trezisera la viata. Mi-am dus mainile lupa gatul lui, tragandu-i capul mai aproape pentru a adancii sarutul. 

   -Nicol! imi gemu blondul numele cand o mana ii parasise gatul miscandu-se provocator pe spatele sau.

     -Cred ca este timpul sa ne oprim! imi sugerase vampirul in timp ce-si punea capul pe umarul meu.

     -Nu crezi bine, dragule! exclam nemultumita.

    -De ai sti tu cata vointa trebuie sa am in acest moment pentru a nu te devora. spuse usor.

    Ma intorc furioasa pentru ca indrazneste sa actioneze si pentru mine. Ajung peste el. Parul imi atarna pe o parte, varfurile lipindu-se de pielea mult prea alba a blondului. Imi studiez cu grija prada in timp ce in minte imi conturez planul de atac. Trebuie doar sa ma apropri de gatul lui, sa il musc si mai apoi sangele lui sa-mi mangaie papilele gustative. Ma indepartez usor apoi ma apropri cu repeziciune de gatul lui, coltii strapungandu-i pielea imediat. Lichidul dulce imi invadeaza gura iar eu nu fac altceva decat sa inghit cu o pafta nesatula de care nu am idee de unde a aparut.

     Corpul mi se misca frenetic peste trupul rece. Mainile-mi ii exploreaza fiecare milimetru din corp. El geme infundat, isi duce mainile pe umerii mei impingandu-ma. Incearca sa ma faca sa renunt si sa cobor de pe el insa nu aveam de gand sa cedez atat de usor. Imi doream sa fie al meu si avea sa fie,  iniferent ca vrea sau nu.

     Lucrurile se infierbanta intre cei doi protagonisti. Oare Eric va scapa de tortura la care il supune Nicoleta sau va ceda tentatiei? Ei bine... cam atat pentru azi. 

This is my mistake *in curs de editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum