Lunile au trecut repede si sfarsitul lui noiembrie veni. Iarna incepea sa-si intre in drepturi. Nicoleta avea zile in care era ca o stafie iar Paul o ajutase sa treaca peste probleme si intr-un fel erau un cuplu. Unul destul cam ciudat dar pentru ei era bine cat nu investeau sentimente profunde in relatia lor. Erau "Prieteni cu Benefici".
Fata isi lua lenjerie intima rosie, blugi, bluza mov, esarfa alb-negru, geaca de piele o pereche de ghete negre si vesnica ei geanta dungata. Trecu peria de cateva ori prin parul matasos, il anunta pe Abel ca pleaca si cobori caci Paul o astepta.
Parca vorbisera caci amandoi se asortau. Aveau esarfe si gecile de piele la fel. Paul isi impletici degetele mainii cu ale ei.
-Azi ramai la mine? o intreba cand mai aveau doua strazi pana la liceu.
-Am uitat sa-l anunt pe Abel. ii raspunse cand isi aminti ca a uitat sa-i spuna.
Nu mai continuara discutia caci ajunsera in liceu si se despartira. Nicoleta avea ora de actorie iar Paul doua ore consecutive de matematica. Fata intra in sala de spectacole a liceului si isi puse geanta pe scaunul de langa ea si cat astepta sa inceapa ora il suna pe Abel si-i spuse ca nu va merge acasa.
Rand pe rand, elevii, isi facura aparitia. La cateva secunde dupa ce se sunase, doamna Monroe isi facu aparitia pe scena. Se uita putin prin sala apoi alese un elev ce avea sarcina de a alege 5 elevi pentru reprezentatia de azi. Alese 3 fete printre care si Nicoleta si doi baieti pe care Nicoleta ii mai vazuse prin scoala dar nu le dase importanta.
Toti urcasera pe scena si asteptau indicati. Tema era "O veste importanta in familie". Tineri au asteptat sa mai primeasca indicatii si au fost gata sa inceapa. Trebuia sa sustina un dialog. Fiecare improviza iar primul cuvant trebuia sa inceapa cu litera care corespunde replici. Adica primul incepea cu "A" urmatorul cu "B" si tot asa.
* Ce urmeaza sunt replicile de aceea sunt scrise asa. *
-Am ceva important sa va spun! incepu Nicoleta.
-Bine ca nu-s mai multe.Doar asa faci de fiecare data. continua Mihai.
-Cum vrei numa' sa spui azi doar sti cum faci. spuse si Andreea.
-Deja a devenit plictisitor. spuse Ducu.
-Ei na! Va sa zica te-ai intragostit? intreba Maria.
-Foarte amuzant, ce sa zic! spuse sarcastica Nicoleta apoi continua: Da, m-am indragostit. Nici nu stiu cum am reusit. Pur si simplu mi-a luat mintile.
-Ghicesc ca te-a fermecat! Poate ii vrajitor. lua initiativa Mihai.
-Ha ha! Vrajitorii nu exista! Cred ca ai stat cam mult in soare. spuse Andreea atingandu-i fruntea.
-Iubirea! Este asa frumoasa, dar trebuie sa fie pura si adevarata. Iar cand treceti peste obstacole totul devine mai intens. vorbise Ducu parca amintindu-si din propria experienta.
-Jura-te ca n-ai fost indragostit in viata ta ca nu te cred. spuse Maria privindu-l intrebatoare pe Ducu.
-Jur ca te iubesc! exvlamare tare Ducu uitandu-se in ochii Mariei.
Doamna Monroe aplauda ridicandu-se in picioare apoi spuse:
-Dragule, ai fost fenomenal dar era randul Nicoletei. Afara!
-Koala sunt asa draguti. zise Nicoleta aproprindu-se de ceilalti.
-Luna astamergem sa-i vedem. ii spune Mihai.
-Maine luam bilete. zice Andreea.
-Numai 3. Eu nu vin. ii informeaza Maria.
-Oare de ce? Te-ai indragostit pe drum cumva? intreba Nicoleta.
CITEȘTI
This is my mistake *in curs de editare*
VampirLa doar 16 ani, Nicoleta are de infruntat crudul adevar ascuns de multi ani. Mereu a fost atrasa de secretele supranaturalului si ajunge sa-i stie fiecare secret intr-o perioada destul de scurta dar si sa accepte ca ea nu mai este o tanara obisnuita.