Večírek

1.9K 110 17
                                    

Sledovala jsem Chrise, jak ke mně natahuje ruku a jeho vždy tvrdé rysy zmizely a vystřídal je nevinný pohled.

Rychlým pohybem se na mě přehoupl a já jen zmateně zamrkala očima. Srdce mi bilo jako o závod a když mi přejel palcem po rtu, moje kůže začala hořet. Nechápala jsem, co se se mnou děje. Nikdy jsem nebyla v takových rozpacích jako teď.

,,Chrisi... N-nech toho" zakoktala jsem.

,,Tak neskutečně sexy" zamumal si pro sebe, ale já jsem to slyšela. Po jeho slovech jsem se začervenala a zacukaly mi koutky. Podívala jsem se mu do očí a až teď si všimla, jak má dlouhé řasy a křišťálové oči.

,,Musím už jít" zalhala jsem. Ani nevím, proč jsem to řekla. Jeho společnost se mi líbila víc, než by měla, ale vím, že ženy jsou pro něj jen nevýznamný kus hadru.

,,Vím, že nemusíš" zašeptal mi do ucha. V břiše mi začalo poletovat pár motýlků a po celém těle mi naskakovala husí kůže.

,,Nejsem ta, která s tebou něco chce mít, takže slez" vzpamatovala jsem se a snažila se ho odstrčit.

,,Furt jen lžeš. To z tebe nemají moc doma radost, že?" usmál se a dlaněmi se opíral o postel tak, aby ně nemohl zavalit.

,,Nelžu" odsekla jsem. ,,A teď ze mě slez"

,,Chováš se, jakoby si nikdy..."

Sklopila jsem pohled a on na mě vykulil oči. Jeho přítomnost mě přiváděla k šílenství, ale tohle se neměl nikdy dozvědět. Bála jsem se jeho reakce a věděla, že jsem se před několika sekundami nehorázně ztrapnila.

,,To mi neříkej, že tě za celou tvoji existenci nikdo neošukal" objevil se mu na tváři široký úsměv. Nad jeho volbou slov jsem jen pootevřela pusu a mé zorničky se rozšířily. ,,To snad musejí být okolo tebe všichni slepí. Jinej důvod nedokážu vymyslet" pokračoval a jeho oči sjížděly mé tělo.

,,To má být jako kompliment?" zakroutila jsem očima a snažila se dostat z hlavy to příšerné slovo.

Otevřel pusu, aby mi odpověděl, ale přerušilo ho zvonění mého mobilu.

,,To si ze mě děláte prdel" zaklel.

Přijala jsem hovor a ozval se hlas, který patřil Johnymu. Řekl mi, že se se mnou potřebuje hned sejít a musí mi něco říct. Domluvili jsme se, že se za chvíli sejdeme na našem místě.

,,Už vážně musím jít" špitla jsem a otočila se ke Chrisovi, který si zpátky lehl na postel.

,,Kdo to byl?" zeptal se chraplavým hlasem a bylo znát, že jeho dobrá nálada opět zmizela.

,,Johny" šeptla jsem a rychle zamrkala.

,,Co jiného jsem taky mohl čekat, že?" procedil skrz zuby.

,,Co se děje? Pokud vím, tak ti může být úplně jedno, že s ním jdu ven" zavrčela jsem. Nechápu jeho změny nálad.

,,Není mi to jedno, pokud jsi zrovna se mnou"

,,No tak to jo" zvedla jsem se a šla ke dveřím.

,,Hádám, že je stejně nudný jako ty" zasmál se.

,,Když jsem tak nudná, tak proč sis se mnou domluvil další schůzku?!" zakřičela jsem.

,,Myslel jsem, že tě tentokrát ošukám, ale to jsem nevěděl, že jsi panna" pokrčil rameny a usmál se. Zalapala jsem po dechu a v očích ucítila slzy. Je to tu zase.

,,Ty hajzle! Myslela jsem..."

,,Co sis myslela? Že se mi líbíš a že bych s tebou chtěl víc, než sex? Tak to jsi na hodně velkém omylu" nahlas se zasmál. Ucítila jsem píchnutí u srdce. Můj vztek se dral na povrch a slzy se snažily o to samé, ale zatím jsem nad nimi měla kontrolu.

Please don't cry my girl (Chris Evans)Kde žijí příběhy. Začni objevovat