Alkohol v krvi

1.7K 124 17
                                    

,,Já..j-já" vzlykala jsem. Stále jsem na sobě cítila jeho pracky. Jeho pohled, když mi šeptal, že se mi to bude líbit, nedokážu dostat z hlavy.

,,Do hajzlu, Daisy! Co se stalo?!" panikařil Chris a vzal mi tváře do dlaní. Cukla jsem sebou. Jeho tvář se pomalu měnila na Johnyho obličej a už to nebyly jeho ruce, ale Johnyho. Vytrhla jsem se mu, ale chytl mě za ruku. Otočila jsem se. Nebyl tam Johny, byl tam Chris. Trochu jsem se uvolnila a vůbec si nevšímala, těch vyděšených obličejů kolem mě.

,,M-mohl by jsi mě odvézt domů?" zasýpala jsem a stiskla jeho ruku.

,,Pil jsem" zašeptal. Co jsem si taky mohla myslet? Jasně, že pil. ,,Ale nebude to poprvé, co budu řídit s alkoholem v krkvi" mrkl na mě.

,,Ale Chrisi!" zaburácela Charlotte. To mi fakt scházelo.

,,Neboj, hned se vrátím" usmál se na ní. Au, to zabolelo. Odfrkla si a protočila očima.

Šli jsme k východu a Chris mi řekl, ať tam na něj počkám, že za chvíli pro mě přijede. Stála jsem mezi dveřmi a kontrolovala, jestli někde není Johny. Naštěstí nebyl. Zajímalo by mě, kam šel.

,,Našel jsem na silnici tvé boty" snažil se o úsměv Chris, když vystoupil z auta. Podal mi boty a já mu poděkovala. Nazula jsem si boty a šourala se k jeho autu.

,,Prosím" s úsměvem mi otevřel dvířka. V jiné situaci by mě to ohromilo, ale teď jsem to nějak nevnímala. Děkovně jsem na něj kývla a sedla si do auta. Chris si sedl na druhou sedačku a upravoval se v zrcátku.

,,Řekni mi, co se ti stalo" nastartoval auto a vyjel na cestu.

,,Nic důležitého" snažila jsem zvednout koutky mých úst, ale nezdařilo se.

,,Mám právo to vědět, když tě vezu domů"

,,Řeknu ti to, ale ne teď"

,,A proč tě vlastně neodveze Johny?" zamrazilo mě, když vyslovil jeho jméno.

,,To je jedno" odsekla jsem.

,,Ublížil ti?" koukl se na mě zděšeně.

,,Jako kdyby tě to zajímalo" prskla jsem.

,,Zajímá mě to. Hodně mě to zajímá!" zvýšil hlas a projel si rukou vlasy. Zahřálo mě u srdce, ale potom jsem si vzpomněla na Charlotte.

,,Spíš by ses měl zajímat o tvou novou přítelkyni. Kde jsi jí vůbec našel? Když jsi odešel z mého baráku?" usmála jsem se ironicky a snažila zakrýt to, že mě ta holka nehorázné sere.

,,Cože? Já nevím, kdo se přede mnou chichotal s tím slizkým kamarádíčkem!" okřikl mě.

,,Spal jsi s ní?!" ignorovala jsem jeho poznámku.

,,Spala jsi s ním?!" teď pro změnu ignoroval on mou otázku. ,,Tak spala?" zeptal se roztřeseným hlasem.

,,Jasně, že ne!" nechápu proč se takhle do háje chová. ,,Počkej, právě jsi minul můj barák" dodala jsem rychle.

,,Já vím. Dnes spíš u mě" oznámil mi s klidem.

,,Co prosím? Proč bych měla?"

,,Protože tě v tomhle stavu nenechám samotnou doma" povytáhl obočí, ale stále se díval na cestu.

,,Neříkal jsi náhodou, že se hned vrátíš?" položila jsem si hlavu na okénko.

,,Lhal jsem" řekl prostě. Tak dobře, musím si upřesnit situaci, ve které právě jsem. Přijela jsem na večírek, kde jsem potkala Chrise s jeho novou přítelkyní, která mi vyhrožovala a naznačila mi, že s ní Chris spí. Poté mi můj dlouholetý kamarád řekl, že mě miluje a pokoušel se mnou mít sex a teď jedu ubrečená v Chrisově autě a jedeme k němu domů. Páni.

Please don't cry my girl (Chris Evans)Kde žijí příběhy. Začni objevovat