Ahooj^^
Chci vám moc poděkovat, že jste se na mě a na můj příběh nevykašlali, i když jsem měla tak dlouhou pauzu:) Moc to pro mě znamená^^ Děkuju<3Video- píseň si puste od části, která bude označená hvězdičkou. Naprosto se k tomu hodí a čte se to s ní úplně jinak:)
To by bylo asi vše:) Užijte si čtení:)
,,Ne," špitla jsem a odtáhla se velký kus od něj.
,,Proč ne?" nechápal.
,,Ani nevíš, jak jsem se ten měsíc bez tebe cítila," do očí se mi začaly drát slzy. ,,Já už to nechci zažít znovu, už ne. Tolikrát si mi ublížil, Chrisi," ucítila jsem na hrudi známou bolest a nechala slzy, aby mi bez zábran stékaly po tváři.
,,Já vím," sykl bolestí a chytl se za hlavu. ,,Ale vše ti vysvětlím," dodal roztřeseným hlasem.
,,Já už nechci nic vysvětlit," prohrábla jsem si vlasy a chystala se říct něco, u čeho jsem věděla, že toho budu litovat. ,,Až přijedeme domů, vystoupíme z auta, rozejdeme se oba jinou cestou a už se nikdy nesetkáme," v tu chvíli se kolem mě zastavil čas. Všechno špatné, co se mi za devatenáct let stalo, nikdy nebolelo tak, jak v tu chvíli.
,,Já vím, že takhle to nechceš, Daisy," udělal pár kroků ke mně.
,,Mýlíš se," zakroutila jsem hlavou.
,,Podívej se na mě a řekni mi, že to opravdu chceš. Že chceš, abychom se už nikdy nepotkali. Řekni mi to a já si hned teď půjdu zaplatit jiné ubytování a zítra odletíme," rukama mě pohladil po pažích a mně okamžitě naskočila husí kůže. ,,Řekni mi, že už nikdy nechceš cítit můj dotek," zašeptal a ukázováčkem mi přejel po mé lícní kosti.
Zrychlil se mi dech a já v tu chvíli věděla, že jsem v pasti.
,,Řekni mi, že nechceš, abych tě znovu políbil," jeho rty se dotkly mé tváře a já se zachvěla. Sklonila jsem hlavu dolů a skousla si ret, abych se znovu nerozbrečela.
,,Chrisi," zašeptala jsem.
Nedokázala jsem si přiznat to, že Chris je moje droga. Potřebovala jsem ho víc, než kohokoliv jiného. Potřebovala jsem jeho objetí, potřebovala jsem cítit jeho horký dech na mých tvařích vždy, když mě chce políbit. Nemohla jsem ani pomyslet na to, že by už nebyl v mém životě.
,,Už si tě nenechám proklouznot mezi prsty, Watsonová," prsty jemně zvedl mou bradu. Moje oči zabloudily k jeho a já si až v tu chvíli uvědomila, že se v nich skrývá něžnost a pochopení.
Moje tělo už to nedokázalo vydržet. Pod jeho dotyky jsem se klepala a uvnitř křičela. Ze všech sil jsem se snažila udržet na nohou, ale nedařilo se mi to. Moje mysl nedokázala pořádně pracovat.
*(píseň)
,,V to doufám," vydechla jsem a třesoucí se ruce mu obmotala kolem krku. Nedokázala jsem najít jinou odpověď, protože jsem hu musela mít. Musel být můj.
Jeho tvář se rozzářila. Prsty mi zajel do vlasů a políbil mě. Mé slzy mu skapávaly na šedé tričko a někdy i na jeho krk. Mezi polibkem mi pomalu setřel palcem slzy a já cítila, jak při každém pohybu jeho rtů zvýšil stisk objetí. Miluju ho, v tu chvíli mi problesklo hlavou a já věděla, že už nikdy nebude cesty zpět.
Otočil mě zády k posteli a nežně mě na ní položil. Lehl si nade mě a opíral se koleny o matraci tak, aby na mě neležel celou svou vahou. Posunul mé ruce nahoru a já je dlaněmi spojila. Jednou rukou se dotýkal mých dlaní a druhou mě hladil boku. Chvíli se na mě díval a poté mě obdarovával něžnými polibky, které vedly od zápěstí až k rameni. Když to zopakoval i na druhé ruce, prohla jsem se v zádech a naše těla vytvářela dokonalou křivku.
Jeho rty se setkaly s mými. Jemně mi skousl spodní ret a já tiše vzdychla. Přetáhl mi přes hlavu triko a poté mi sundal i podprsenku. Za chvilku měl dole triko i on. Pomalým pohybem mi stáhl tepláky a poté si stáhl svoje.
Oba jsme byli zpocení a vzrušení. Naše spocená těla se o sebe otíraly. Pokojem se rozléhaly jeho hlasité vzdychy, když jsem ho rukou dráždila mezi nohama. Nevěděla jsem, jak daleko zajdeme, ale věděla jsem, že to byly zatím ty nejintimější a nejupřímější věci, které jsme doposud dělali.
Udýchaně se na mě podíval a pohladil mě po vlasech. Usmála jsem se na něj a on mě políbil na čelist. Svou rukou mě vzal kolem zad a přitiskl si mě k sobě, jak nejvíce to šlo. Začal mě líbat na prsou. Několikrát jsem zalapala po dechu a zaryla mu nehty do zad. Poté jsem ruce přesunula k jeho krku a prsty mu zajela do vlasů. Zatahala jsem ho za konečky vlasů tak, aby ho to nebolelo, ale dost na to, aby odtáhl hlavu od mého těla. Políbila jsem ho na rty a pohladila po tváři.
Naklonil ke mně hlavu a začal mě líbat na krku. Nohy jsem obmotala kolem jeho těla a políbila ho na čelo. On mě pevně stiskl a otočil se na záda. Ležela jsem na něm. Zastrčil mi prameny vlasů za ucho zamyšleně se na mě podíval.
,,Co je?" skousla jsem si ret.
,,Jsi tak nádherná," přiložil dlaň na mojí tvář. Pousmála jsem se a cítila, jak mi hoří tváře. Políbila jsem ho na hruď a poté jsem se přesunula k jeho rtům.
,,Nevím, jestli jsem připravená, Chrisi," šeptla jsem. Opravdu jsem nevěděla. Teprve jsme se usmířili a já nechtěla, abychom měli od té doby sex vždy, když se usmíříme. Možná by se mi v tu chvíli skoro každý vysmál do obličeje, ale pro mě byla taková intimní věc důležitá.
,,V pořádku," sedl si a já si našla místo v jeho klíně.
,,Omlouvám se. Vím, že jsem měla jiný názor, ale teď..." odmlčela jsem se. Panikařila jsem, ale nedala jsem to na sobě znát.
,,Daisy, je to v pořádku. Chápu to," hladil mě po zádech a já si uvědomila, že on je to nejhorší a zároveň nejlepší, co mě mohlo v životě potkat.
ČTEŠ
Please don't cry my girl (Chris Evans)
Фанфик,,Proč se tak chováš?" vzlykla jsem. ,,Protože jsi moje, jen moje" zašeptal. ------------------------------------------------- Jak to se mnou a sním bude dál? Už několikrát mi ublížil, ale stále se od něj nedokážu držet dál. Stejně, jako on ode mě...