1. "Úvod level Kyrda"

937 41 3
                                    

Sedím ve škole a něco si kreslím do sešitu když mi moje nejlepší kamarádka Zaklepe na rameno.

"Helee umm Mio? Víš... Moje máma mi dala lístky na superstar na to Poslední velký finále a víš jak moc tam chci jít ale nechci jít sama...."

Zaknučela jsem. "Kájoo děláš si srandu? Já se na superstar ani nekoukám a ani nevim kdo tam bude..." Zasmála jsem se.

"To nevadí, prosím prosím Mio pojď tam se mnou... Nemusíš se ani tolik koukat ale jenom tak pojď."
Přemlouvala mě.

"Ach jo ok tak fajn... Ale bude to blbý když tam budu a..." Začala jsem říkat ale Ona mě přerušila." Ale Nic pštttt" řekla se smíchem a přijela mi celou dlaní přes obličej.

Po škole jsme se rozhodli že půjdeme ke Karolíně domů protože byl přece jenom pátek a ta superstar nebo jak se to jmenuje byla v neděli.

Byla sobota když mi zaječela do ucha Kája. "Co to sakra?!" Vyjela jsem na ní.

"my....Budeme....Mít...VIP!!" Zakřičela a začala poskakovat po pokoji.

"Aaa to znamená že..?" Zeptala jsem se opatrně.

"No, moje máma se zná s tou holkou co je všechny obléká a.."

"Koho obléká? Sama sebe? A proč mi to říkáš?" Začala jsem se smát.

"Sakra nech mě to dopovědět. Takže, Zná se s holkou co obléká Ty hvězdy v superstar co zpívají.."

"Um Kájo kdo tam vůbec zpívá?" zeptala jsem se. Ja fakt nevim kdo.

"Ach jo.. Uhm Zítra- je poslední velké finále superstar kde o výhru bojují aka. Zpívají Už jenom tři lidi- Ema, Štěpán a Pavol. Ale budou tam vystupovat i všichni ostatní finalisté kteří už vypadli. A jelikož jsme dostali to "VIP" od jedný holky co je úplně všechny oblíká tak s ní můžeme jít do šatny a tam se se všemi uvidíme a můžeme se s nima vyfotit a obejmout je a uvidím hlavně Dalíka!!!" Řekla mi rychle.

"hele... Kájo a není to trochu blbý že já tam jdu a budu mít nejlepší misto a tak a ostatní co po tom fakt touží nebudou mít nic zatímco já tam vubec nechci... Kdo je vůbec Damík?"

"To není Damík ale Dalík nebolí Dalibor Slepčík a už vypadl ale bude tam zítra zpívat a je strašně hezkeeeej a krásně zpívá... Jo a je mu stejně jako tobě- 15." Řekla a Usmívala se jak sluníčko na hnoji.

"Boože to je ten jak jsou z něho třináctky mokrý?" Začala jsem se smát.

"Haha strašně vtipný Mio."

"Díky Asi se tam taky PŘIHLÁSÍM a místo zpěvu si ze všech budu utahovat." Řekla jsem jí.

"Jo to by ti šlo." Začala se smát.

V neděli....

Spali jsme až do 12 hodin a přemýšlela jsem co si vezmu na sebe na tu superstar... Musíme tam být už v 18:00 abychom se tak dostali takže fakt super. Vůbec tam nechci... Jdu tak jenom kvůli Káje ale stejně... Kdo vůbec Nějakej Dalibor Slepička nebo co je?

Helloooo Everyone!
Lol ok takže tady máme další ...druhou(Oh well...) knížku která jak už jste mohli poznat bude O Daliborovi... Nejsem nějaká velká fanynka ale líbila se mi strašně všechny příběhy tak... Tak.:D
Zítra očekáváte pokračování a setkání "slepičky" (ani nevim jak mě to napadlo😂) a Mii...
Okaayy takže dávejte Vote a komenty at vím jestli se vám to líbí.. Jinak mám pak ještě v plánu psát jednu knížku ale všechno se dozvíte až... Začnu psát tuhle... Jakože... No to je jedno😂
Váše superdrbna... JK....
XOXO Kyrda💕🚀

Dalibor Slepčík... Kdo to je?Kde žijí příběhy. Začni objevovat