12. Jsme jenom kamarádi

442 32 6
                                    

Seděla jsem v pokoji a přemýšlela o tom co se teď stalo. Daliho mám sice ráda ale ne tím způsobem.

Zapla jsem si notebook a koukla se na Facebook. Mám strašně hodně zpráv od cizých lidí. Přečetla jsem si je a většina byli o tom že mě viděli s Daliborem a jak to mezi náma je. Jo holky, to bych taky ráda věděla.

"Mio.. Já nechtěl. Prostě jsem se nechal unést v tu chvíly." Slyšela jsem ho za dveřmi.
Když jsem neodpovídala tak ještě dodal " Mio no tak. Nebuď naštvaná, kdyť se mi ani nelíbíš neboj."

Já se mu nelíbím? Ucítila jsem na tváři slzu. Sakra proč brečím?!

Nervózně jsem se zasmála. Ani nevím co to tady řešíme kdyť se nic nestalo. Utřela jsem si slzu a šla ke dveřím otevřít. Stál tam překvapený Dalibor jenom jsem se usmála a šla dolů po schodech. Sedla jsem si na pohovku a zapla televizi.

Nechtěla jsem teď řešit co se stalo. Myslím že Dalibor to taky nechtěl řešit. Jsme jenom kamarádi ne?

"Miooo máš tu Kakao." Zavolal na mě z kuchyně. Došla jsem si pro něho a poděkovala.

"Takže, co budeme teď večer dělat? Zítra jsou Vánoce."

No jo. Sakra musím zavolat mamce. "Dali? Já jenom zavolám mamce a pak hned přijdu." Informovala jsem ho.

On se ale začal na mě usmívat jak kdyby viděl Ježíška. "Co je?" Zeptala jsem se ho s úsměvem.

"To je poprvý co jsi mi řekla jinak než Dalibor." Usmíval se dál.
"No jo, to já někdy dělám Dalibore." Řekla jsem naschvál jeho celé jméno Dalibor a ne jinak.

On se zamračil a tak jsem se jenom usmála a šla nahoru pro mobil.

/Máte 3 nové zprávy/ ukázalo se mi.

Kdo by mi teď psal? Kája je bez signálu takže mi napsat nemohla a rodiče si užívají někde u moře. O svojí dceru se nezajímají. Otevřela jsem zprávy a rychle si je přečetla.

Zůstala jsem stát vyděšená  s otevřenou pusou.

❌❌❌❌❌❌❌❌

Hele já vim že je to pořád krátký ale mám už rozepsanej další takže jsem tenhle rozdělila na dvě části a za chvilku (já jsem tak vtipná) vydám další. Kdo si počká tak do 1:00 v noci tak to uvidí:D joo vánoční díl ještě nebyl ale bude takže
Votes komenty ☺️ a děkuju za přečtení a všechny votes a komentáře:) vždycky potěší.
Laf jů
Kyrda xoxo💗

Dalibor Slepčík... Kdo to je?Kde žijí příběhy. Začni objevovat