Sedíme s Daliborem u stolu a jíme snídani. Jsem tady už třetí den a všechno je pořád stejný. Probudíte se dáme si snídani. Já jdu do školy a on někam nahrávat novou desku. I když nevyhrál tak o něj má hodně producentů zájem. Abych pravdu řekla tak je to tady fakt nuda. Pořád jedno a to samí dokola. Nemůžu říct že bych měla Dalibora trochu ráda protože si pořád myslim že je namyšlenej rozmazlenej spratek co zlomil srdce určitě víc než jen jedné holce. Já na jeho listu být nehodlám.
Blíží se ale Vánoce a já se mega těším. Hm asi bych měla být ale naštvaná protože když mi to došlo... Rodiče tady budou až za dva týdny, což je 14 dnů. Vánoce, jsou za týden a něco a je to za 9 dnů. A.. Daliborovi rodiče se vrací až někdy v lednu. To tady s ním mám být na něco tak hezkýho jako jsou Vánoce?! Ne děkuju. Když jsem volala mamce ať mi to vysvětlý tak se mi jenom rychle omluvila a típla to protože měla prej blbej signál. Hah tak to určitě.
"Mio?' Zeptá se mě jednou z ničehonic když zrovna jíme večeři.
"Hm?" Ani nezvednu hlavu.
"Proč mě tak nemáš ráda? Já... Udělal jsem ti něco?" Tak teď už hlavu zvednu.
"Uhm promiň Dalibore ale prostě tě moc nemusím." Odpovím prostě.
"Ale já nejsem takový jak si o mě všichni myslí že jsem. Nech mě ti to dokázat že jsem doopravdy jiný." Koukne se mi do očí.
"Promiň.. Ale myslím že názor na tebe mám. A nekoukej tak na mě, na mě to tvoje koukání nefunguje."
"Jaký koukání?"
"Nedělej že nevíš o čem mluvím, koukneš se na nějakou holku takhle a čekáš až se do tebe zamiluje. Na mě to ale nefunguje."
"O nic takovýho se nesnažím."
"Hm.." Řeknu jenom a soustředím se na moje jídlo. Hmmm jak já miluju sushi.
"Mám... Nabídku.."
"Ne nedám ti moje sushi. Je to tvoje chyba že jsi si to všechno snědl už." Řeknu chranitelsky a pohladím prstem Jeden kousek sushi.
"Ne to fakt nemám namysli." Začne se smát.
"Umm tak co?"
"Chci ti dokázat že jsem jinej než si myslíš. Víš co dej mi 3 týdny a já ti za ten čas dokážu že jsem jinej. Jestli se mýlím a nezměníš na mě názor tak ok. Můžeš jít a už tě nikdy nebudu otravovat."
Coo? Tak to nevim chlapečku. Ale za zkoušku nic nedám ne? Díky babi.
" ok ale jenom 1 týden.""To nejde... Tak aspoň dva?"
"Ok" tohle bude zajímavý.
"Tak jdeme." Řekl mi.
"Co? Kam jdeme?"
"Věř mi že tady doma ti svoje pravý já moc neukážu tak jdeme."
"Kam přesně?" Zeptám se.
"To uvidíš." Usměje se.
OKAAAY DALŠÍ DÍL😚
Staršně se omlouvám že jsem nepřidala... Ale učení a tak...MEGA MEGA MOC DĚKUJU ZA PŘEČTENÍ VOTES A KOMENTY!🚀🚀💗✊🏼
Kdo chce věnování?:) napište do komentů.
XOXO Kyrda 💕🚀
ČTEŠ
Dalibor Slepčík... Kdo to je?
FanfictionMia (15 y.o.) Jde se svojí kamarádkou na Finále superstar i když se jí tam vúbec nechce a potká tam Dalibora... Bude z toho neco? Nebo je to jenom namyšlený kluk..?