"Stromeček."
"Stromeček?"
"Vánoční...za šest dnů jsou Vánoce... A mě došlo že tu není žádnej vánoční stromeček."
"Jooo. Půjdeme nějakej koupit?"
"Já ho vlastně už koupil." Zazubí se na mě.Vezme mě za ruku a táhne mě do obýváku. A tam je Fakt velikej strom hned vedle krbu. Je Nádhernej.
Pod ním leželi krabice s ozdobami a světýlky. Vzala jsem první žárovky a začala je motat okolo stromu ale nějak se to nepovedlo a já se do toho zamotala. Tak teď se ze mě stal stromeček.
"Ehmm... Dalibore?" Zeptám se zaseklá na místě.
On zvedne hlavu od prohlížení ozdob a koukne se na mě. Chvilku si mě prohlíží a vidím jak mu cukají kousky úst aby se nesmál ale Pak se začne fakt hodně nahlas smát. No super.
"To není vtipný! Nemůžu se hýbat." Řeknu naštvaně ale pak se začnu taky smát.
Dalibor ke mě dojde a začne mě rozmotávat. To už se ale oba smějeme tolik že mě bolí břicho.
Když se uklidníme tak konečně obmotáme stromek světýlky a pověsíme na něj ozdoby.Zbývá jenom poslední a to je velká hvězda co patří na špičku stromu. Dalibor odešel zatím do kuchyně nám udělat kakao a já si vzala hvězdu do ruky abych jí pověsila na strom.
Ale bohužel nejsem tak vysoká abych tam dosáhla tak jsem se tam snažila skákat a pak jsem za sebou uslyšela smích.
Otočila jsem se na něho a otráveně protočila oči. "Já za to nemůžu." Řekla jsem už s úsměvem.Než jsem se nadála tak si mě vysadil na ramena a já začala ječet. "Daliii polož mě na zem nebo spadnuu!"
"Mio, nespadneš já bych tě nepustil. A teď to pověs nebo změním názor." Sice mu nevidím do obličeje ale vím že se pousmál.Vzdychla jsem a pověsila ozdobu na strom a pak jsem opatrně slezla z Daliborových zad. On došel k zásuvce zapojit světýlka a já pak zhasla.
Bylo to fakt nádherný jak svítil a celá vánoční atmosféra.
Cítila jsem na sobě pohled tak jsem se otočila na dotyčnou osobu s otazníkem ve tváři.
Nečekala jsem ale že bude stát tak blízko a on se najednou nahl a dal mi pusu na moje rty. Trvalo asi pět vteřin než mi došlo co dělám a odstrčila jsem ho od sebe. "Promiň.." Řekla jsem jenom a odběhla nahoru do pokoje.
Uuuu co se to teď stalo?
další díl za mega dlouhou dobu... Omlouvám se!! Budu teď přidávat zase.
Jinak 1k přečtení?! Whaaat?? Wow ani nevíte jakou mi to udělalo radost💗
Dávejte vote a komenty ať vím že mám psát dál✊🏼
Laf jů
Kyrda XOXO💕🔮
ČTEŠ
Dalibor Slepčík... Kdo to je?
FanficMia (15 y.o.) Jde se svojí kamarádkou na Finále superstar i když se jí tam vúbec nechce a potká tam Dalibora... Bude z toho neco? Nebo je to jenom namyšlený kluk..?