3.Kdo si myslí že je?!

576 41 4
                                    

"Jo aha já se nepředstavil... Jmenuju se Dalibor Slepčík."

Cože? Tam ten Dalibor? No tak já z něho teda fakt mokrá nejsem jediný co z něho mám je bobule na čele a obrovská bolest hlavy.

"No tak to mám teda štěstí..."
"Děkuju" usmál se na mě. "To byl vtip." Řekla jsem suše.

Jenom jsme se na sebe koukali v trapného tichu.

"Já už musím jít...kámoška mě bude hledat." Začala jsem se nemotorně zvedat. Najednou jsem ucítila silné paže okolo mého pasu.

"Dalibore dej mě dolů!" Začala jsem ječet když mě zvedl do náruče a někam mě nesl. "Okamžitě mě polož!" Začala jsem do něho bušit ale on se nezastavil a jenom pokračoval v cestě bůh ví kam. "Ani na to nemysli, vezmu tě k doktorovi jestli nemáš něco s hlavou."

"Já to zvádnu sama díky." Odsekla jsem mu.

Potřebuju Káje říct proč tam nejsem určitě mě hledá... Sakra. Rodiče si myslí že mám teď přespat u Káji ale jak když mám vybitej mobil a ona neví kde jsem?

"Sakra sakra sakra!" Začala jsem se celkem bát. Co budu dělat? Začala jsem se vrtět v daliborově náruči a snažila se uklidnit.
"Co se děje?" Zeptal se mě starostlivě ale já tomu rotomilímu obličeji nevěřím ani trochu.

" Potřebuju říct kámošce kde jsem a jít s ní domů k ní a..." Začala jsem říkat ale on mě přerušil.

"Jak vypadá tvoje kámoška?" Zeptal se mě.

"Nevím proč bych ti to měla říkat.." Odeslal jsem mu. "Prosimtě dělej." Řekl mi už mírně znuděně.

"Ok no... Má dlouhý blond vlasy modrý oči má na sobě šaty aaa to je asi všechno." Řeknu mi nejistě. Pak vytáhnu ale mobil a ukážu mu fotku. "To je ona."

Dalibor mě jemně položí na zem a vytáhne mobil a pak někomu volá. "Co? ...Jo jsem v pohodě...hele potřebuju aby jsi... Ne...fajn...blond vlasy modrý oči..ok díky čau." Slyším jenom útržky z jeho mobilu.

"Ok všechno vyřízeno. Můžeme jít."
"Co? Kam jít?"
" k doktorovi."
"Ale já nemůžu, musím říct Kamarádce kam jdu a proč jsem zmizela."
"To už jsem vyřídil Štěpán jí to řekne." Koukne se na mě.
"Kdo je Štěpán?" Zeptám se.
"Děláš si srandu?" Zasměje se. "Ty jdeš do superstar a nevíš kdo je mezi finalisty jo?" Protočí očima.
"Já sem jít nechtěla." Odseknu mu.
Jenom se bezstarostně zasměje a vyrazíme.

Dalibor Slepčík... Kdo to je?Kde žijí příběhy. Začni objevovat