5. No super...

482 35 5
                                    

"Vstávej ospalče." Třese mi někdo ramenem ale já jenom něco zabručím.

Otevřu pomalu oči a koukám se do bílého stropu s lustrem. POČKAAAT kde to jsem? Sakra! Vzpomenu si..

Rychle vstanu až se mi zatočí hlava a koukám se na Dalibora jak se na mě usmívá jak sluníčko.

"Na stole je snídaně Mio." Řekne mi jenom s úsměvem. Jenom kývnu hlavou a jdu ke stolu.
"Počkej.. Odkud víš jak se Jmenuju?" Zeptám se ho podezřele. "Ze spaní si pořád mumlala- já jsem Mia pusť te mě dovnitř Paní." Řekl mi a začal se smát. "Haha strašně vtipný."

Dám si cereálie a zaliju to mlékem. Nechapu lidi co to dělají naopak.

"Dalibore? Potřebuju se tě zeptat na dvě věci." Řeknu mu najednou.
"Povídej." Pokyne mi hlavou a zaujatě mě sleduje.

"Noo takže za prvý- víš já... Tě strašně miluju Dalíku a jseš Nádhernej a mám na zádech tetování kde je tvůj obličej...a prostě tě strašně miluju a jsem tvoje fanynka.

Nadzvedne mírně obočí a objeví se mu v očích jiskřičky. "Vážně?" Zeptá se s úsměvem.

"Ne." A začnu se strašně smát. Jak si vůbec mohl myslet že bych někoho jako je on mohla vůbec mít aspoň trochu ráda.

"hahaha..." Řekne sarkasticky.

"Ne teď vážně.. Chtěla jsem se zeptat jestli mi půjčíš nabíječku na iPhone."
"Jo, hned ti ji přinesu." Odpoví mi a jde pro ni.

Když mám nabitej mobil tak si ho zapnu a... 5 nepřijatých hovorů a 6 zpráv od Káji a 1 zpráva od rodičů.
Otevřu tu od mamky.

Tak jaký to je?:)
snad si to s Kájou užíváte
ale až si tohle přečteš tak
mi hned zavolej musím ti něco říct.

Vyzvoním ji

'Haló mami?'

'Ahoj zlato hele... My s otcem máme nějaký věci v práci co musíme udělat...takže na dva týdny pojedeme Do Španělska. Myslíš že by jsi tu dobu mohla spát u Káji?'

'Zase někam jedete?' Ach joo... Pořád kvuli práci cestují.

'Ok teda.. Určitě u ní spát budu moct. Uvidíme se ještě než odletíte?' Dodám.

'No víš zlato.. My už jsme na letišti.' No super! A když Kája řekne že to nejde tak co budu dělat? Tohle jsou moje typický rodiče. Jednou jeli do New Yorku a zavolali mi že tam jedou až když tam byli.

'Ok mami tak si to tam užijte a pozdravuj tátu.' Nebudu jí nic vyčítat. Típla jsem to a zavolala Káje.

'Kájo?'
'Mio! Kam jsi se poděla?! Byl za mnou Štěpi kterej je strašně Cute a všechny holky žárlily že šel za mnou ale to teď není důležitý... Řekl mi že Jsi šla někam s Dalíkem??! Co?'
'Prosimtě Kájo nevyšiluj... Prostě se stala taková nehoda a tak jsem musela odejít. Ale řeknu ti to až se uvidíme protože teď 2 týdny...'
'Počkej! Mio... Teď se tak úplně neuvidíme...'
'Proč?'
'Protože s rodiči a bráchou jedu na měsíc k babičce.' Povzdychla si.
'Jinak co jsi mi to chtěla říct s dvěma týdny?' Zeptá se když jsem zticha.
'Ale to nic...já už musím jít.'
'Tak ahoj! Jo a není tak signál tak ti asi volat nemůžu tak ahoj'

Jenom to típnu.

Ale co teď budu dělat dva týdny? Rodiče jsou ve Španělsku, Kája u babičky, jiný přátelé u kterých bych mohla být nemám a klíče od domu taky ne. Teď nemám vůbec nic kam jít.

Dalibor se na mě celou dobu kouká "stalo se něco?"

"Nic... Jenom nemám dva týdny kde spát takže budu na ulici." Utřela jsem si slzu na tváři.

"Víš... Mám nápad..."

Taakže další:) snad se vám to zatím líbí😈
zatím nic moc s Daliborem a Miou ale to si počkejte:D
Chce někdo věnování? :) pište do komentařů.
XOXO Kyrda💕🚀

Dalibor Slepčík... Kdo to je?Kde žijí příběhy. Začni objevovat