6. Horror? Shit.

525 39 9
                                    

Věnováno SaaTlababov

Dalibor se na mě celou dobu kouká "stalo se něco?"

"Nic... Jenom nemám dva týdny kde spát takže budu na ulici." Utřela jsem si slzu na tváři.
"Víš... Mám nápad..."

"Jakej nápad?" Zeptám se jenom.

"No víš... Moje rodiče a Sabča což je moje sestra jedou na hory a budou tam do vánoc. Mě to tady dali na starost. Takže jestli chceš tak by jsi tu mohla zůstat?"

"Počkej fakt?" Otevřela jsem pusu. Právě jsme se potkali jsem na něho zlá a on mi nabídne něco takového?

"Jo.." Řekne nervózně. Skočím mu okolo krku. "Děkuju děkuju děkuju!" Řeknu mu. Pak mi dojde co to dělám. Já objímám jeho? Ne... Rychle ucouvnu.

Dalibor se nervózně poškrábe za krkem.

"Uhm... Ale já tu nemám vůbec nic s sebou..." Sakra.. Všechno mám doma ale nemám klíče(to bych tam asi taky spala že jo...)
"Joo v pohodě půjčím ti něco svýho.... A nebo Něco Sabči?" Změní to když nadzvednu obočí nad tím že bych měla být na sobě něco co má on.

"Jo.. Děkuju." Dodám ze slušnosti.

"Tak co chceš dělat?" Zeptá se mě.
"Film?" Řeknu jenom.
"Horor?"
Sakra nemám moc ráda horory...Strašně se při nich bojím. Ale nebudu tu před ním dělat ubožátko.

"Jasně, něco tam pusť, já miluju horory." Řeknu mu a snažím se mluvit drsně.

Vybral Horor Ghoul. Shit. Oba jsme si sedli na sedačku a koukali se na film.

V polovině filmu jsem to nedávala a tak jsem se obličejem přitulila k Daliborovi abych se na to nemusela koukat. Vím že se pousmál to jsem se ani nemusela koukat.

"Já myslel že ty horory Miluješ." Řekl mi s úsměvem Dalibor.
"Hm... Ale jenom ty co nejsou strašidelný.." Zamumlala jsem mu do hrudi.
On se začal smát. "To není vtipný!" Řeknu mu vážně ale pak se začnu taky smát. Počkat? Já se tady směju s Daliborem Slepčíkem? Wow...

Když začnu zívat tak mě vezme do náruče a já nemám sílu protestovat. Odnese mě po schodech nahoru do nějaké hezké ložnice. "Pokoj pro hosty." Usměje se na mě a jemně mě položí na postel. Já jenom něco zamumlám a vidím jak Dalibor odchází z pokoje. Ani ne za vteřinu usnu.

Okaaaayy dneska už poslední:D vím ze je to hodně krátký ale jsem fakt unavená...
Neměla jsem v plánu nic přidávat už ale... Včera bylo 90 reads a teď jich je 170?? Whaat
Děkuju strašně moc:) hlavně za komenty a votes:)
Taaakže dobrou noc 🚀
Ps. Jestli chcete věnování tak si pište do komentů:)

Dalibor Slepčík... Kdo to je?Kde žijí příběhy. Začni objevovat