14. Vánoce

623 42 20
                                    

Věnováno: ❤️Natall,AddiChannel2,KikaKostolna5,LucinkaSo,jajapaja120❤️

Ráno jsem se probudila s dobrým pocitem. Cítila jsem kolem sebe silné paže a nádhernou vůni. Pak mi došlo kde vlastně jsem.

Na toho kdo mi napsal nebudu myslet. Někdo mě chtěl jenom vystrašit, což se mu povedlo. Ale dnešek mi nic nepokazí.

Mám Dva důvody.
Za prvý, ležím v objetí toho nejlepšího člověka.
Za druhý, jsou Vánoce!

Pomalu tak abych ho neprobudila jsem se otočila čelem k Daliborovi. Byl tak sladkej když spí. Takhle o něm nepřemýšlej! Jsme jenom kamarádi. Hrudník se mu zvedal nahoru a dolů.

Deku měl celkem odhrnutou takže jsem měla dobrý výhled na jeho tělo. Wow, na patnáct let celkem slušný.

Pousmála jsem se a dala mu pusu na tvář. Nechtěla jsem vstávat ale musela jsem jít něco koupit na Vánoce. Nic pro nikoho nemám!

Zvedla jsem ze sebe opatrně Daliborovi paže a vylezla z postele. potichu jsem došla ke stolu kde byli papíry.

Jeden jsem si vzala a fixou jsem tam napsala "Musím jít nakupovat. Uvidíme se později:) jo... A Veselé Vánoce!" Papír jsem přehla a položila ho na polštář kde jsem předtím ležela.

Došla jsem potichu ke dveřím abych ho nevzbudila. Tam jsem se rychle ohlédla na Dalibora a uviděla jak se pousmál.

Když jsem došla do "mého" pokoje tak jsem si šla vyčistit zuby a učesat se. Prostě hygiena.

Sundala jsem si Daliborovo tričko a šortky a vzala jsem si na sebe něco co jsme koupili s Dalim den poté co jsem se tady "ubytovala".

Rozhodla jsem se pro normální černé legíny a bílý svetr. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Já se moc nemaluju tak jsem si jenom dala jelení lůj aby mi nepopraskali rty. Co jiného mi ještě chybí? Vezmu Si do ruky mobil a peněženku. Hm...to je asi tak všechno co mám. Sešla jsem po schodech dolů a v předsíni si oblékla bundu a tenisky. Peněženka a mobil v kapse. Dobrý, můžu jít.

Šla jsem do nákupního centra autobusem. Jsem celkem vděčná že Dalibor nebydlí moc daleko.
Hm... Sakra a co teď mám koupit Daliborovi? No jo cítím se celkem trapně že kupuju dárky na Vánoce v den Vánoc. Haha...

Moc toho o něm vlastně ale ani nevím. Má rád hudbu... Už vím co mu dám!

Dojd do obchodu s hudbou a vyberu několik Cédéček co by se mu mohli líbit. A pak ještě dojdou do obchodu kde koupím rámeček. Jo to bude stačit.

Hm.. Měla bych taky něco koupit Káje a protože miluje kočky tak jdu do hračkářství a koupím jí tam plyšáka Kotěte s velikýma očima.

Mamce a taťkovi nic kupovat nebudu protože vždycky když jim něco koupím tak už to buď mají nebo se jim to nelíbí. Oni mě většinou nedají taky nic když mám zrovna špatné známky. Super Vánoce co?

S taškami v rukou se vydám zpět k autobusové zastávce když mě zastaví asi tři holky. "Hele ty chodíš s Dalíkem?!" Promluví ta nejvíc namalovaná a oblečená jako štětka.

"Ne.. Jsme jenom kamarádi." Zamumlám.

"Tak to určitě." Zapiští ta vedle ní. Nevím co jim na to mám říct.

"Jestli s ním začneš ale něco mít... Nebo se s ním víc stýkat... Kamarádka nekamarádka to je nám jedno! Jestli tě s ním uvidíme tak si nás nepřej!" Promluví zase ta první.

"Jo!" Přidají se sborově její kamarádky.
Ale já nic neudělala. Proč jim vadí že se kamarádím s Daliborem?

Nakonec se všichni otočí a ta hlavní do mě nezapomene strčit tak že mi vypadnou tašky z ruky.
Honem se pro ně sehnu a začnu sbírat věci co z nich vypadli. Tohle je moc... Musím o tomhle říct Dalimu.

Když přijdu k Daliborovi domů tak si rychle sundám bundu a boty a vyběhnu nahoru do pokoje abych si připravila dárek pro Dalibora. Cédéčka dám na hromadu na sebe a zabalím je. Teď rámeček... Kouknu se na mobil kde mám dvě nové zprávy od Dalibora. Je tam k tomu fotka psaníčka co jsem mu nechala na polštáři aby věděl kde jsem.
Dobrý ráno taky tobě:) užij si to tam😘
-D

Poslal mi ji v dobu co jsem dorazila do nákupního centra. Druhá zpráva byla poslaná o chvilku později.
Hehe:D
-D
U toho je fotka kde spím schoulená v jeho náruči včera v noci. On mě vyfotil?! No aspoň vím co s tou fotkou udělat.

Nechám si jí poslat do tiskárny v jejich domě a fotku poté vložím do rámečku. Ještě na rámeček napíšu fixou- U can count on me
Protože to mi on zpívat předtím. A je to pravda.

Už je večer a já si zabalené dárky přenesu do obýváku pod stromeček. Žádné dárky tam nejsou jinak. Aha... Já myslela že mi něco Dalibor dá ale asi ne. Povzdychnu si. To nevadí... Už takhle mi toho dal hodně když u něj můžu přespávat.

"Mioo! Ahoj." Řekne mi radostně Dalibor který schází schody. Usměju se na něj. "Ahoj." Cítím se trochu trapně když jsem vedle něho předtím spala. Kdyť o nic nešlo. Tak proč se červenám?!

"Čas si dát dárky?" Řekne jenom s úsměvem. Takže pro mě něco má?
"Samozřejmě že ano." Řekne mi s pozvednutým obočím. Já to řekla nahlas? Uhh... Sakra.

"No, nevím jestli se ti to bude líbit ale... Tady." Řeknu a podám mu dva balíčky.
Rozbalí první a prohlédne si obal Cédéček. "Michael Jackson? Miluju jeho písničky! Děkuju Mio." Řekne radostně. "Jsem ráda že se ti to líbí." Odpovím prostě s úsměvem.

Rozbalí opatrně i ten druhý balíček. Prohlédne si fotku a přečte si to. Pak se na mě hřejivě usměje a udělá ke mě krok a obejme mě. "Děkuju."

Nervózně se na něj usměju. "Ok teď dárek pro tebe." Řekne a dá mi ruce na oči tak že nic nevidím.
"Kam to jdeme?" Zamumlám. "Uvidíš." Vede mě jenom chvilku než se zastaví a než sundá svoje ruce z mích očí tak mi zašeptá do ucha: "veselé Vánoce."

Odkryje mi oči a já před sebou uvidím toho největšího plyšáka co jsem kdy viděla. Je to nádherný bílý medvěd. Rozběhnu se k medvědovi a obejmu ho. Je strašně měkej.

"Děkuju děkuju Děkujuuu!!!" Zavolám na Dalibora. "Není zač." Usměje se na mě.

Nejlepší Vánoce v mém životě.


OKKK JE ZATRACENĚ POZDĚ A JÁ SE OMLOUVÁM ale tenhle příběh má něco přes 1000 slov a je dlouhej(snad) 😏✊🏼
Snad se vám to líbí...  jsem strašně rada za vaše komenty a votes❤️
Kyrda ✖️⭕️✖️⭕️

Dalibor Slepčík... Kdo to je?Kde žijí příběhy. Začni objevovat