BÖLÜM 15 (YİNE Mİ KARANLIK ...... "hoş geldin") part I

702 264 34
                                    

Sabah uyandığımda gözlerimi ovaladım ve dün akşamki şeyleri düşünmeye başladım. hala inanamıyordum ...

o adam kimdi ?

Ecmere olan düşmanlığı nereden geliyordu ?

yatağımda usulca doğruldum ve etrafa bakındım. yataktan destek alarak yere indim ve camın önüne doğru ilerledim. akşamki lambanın altına baktım kimse yoktu. kimsesiz , terk edilmiş bir sokak gibiydi... saate baktığımda dahaca erken olduğunu gördüm ve yorganı kafama çektim. uykum vardı ve o güzel uykuma devam etmeye çalıştım...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

(1 SAAT 20 DAKİKA SONRA )

Birden kapım açıldı ve Ecmer hızlıca içeri daldı. 

"günaydın uykucu prenses. sanırım okula geç kalmışız , benim dersimin daha başlamasına 15 dakika var ama seninki çoktan başladı bile ... "

"ne-nasıl ya offf nasıl yetişicem ben ? kesin yok yazıldım . devamsızlığım da çok var ..."

"tamam hızlı bir şekilde gideriz Prenses korkma sen . hadi üzerini giyin"

Ecmer odadan çıkar çıkmaz banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. hızlıca odaya geldim ve formamı giyindim. aşağıya indiğimde Ecmerin de hazırlanmış olduğunu gördüm. hemen çantamı omzuma taktım ve dışarı çıktım. Ecmer de peşimden geliyordu. beraber arabaya bindik ve hızlıca yol almaya başladık. Ecmer bana bakıp gülüyordu dakikalardır . ne olduğunu anlayamıyordum. 

"komik olan ne Ecmer "

tekrardan daha şiddetli gülmeye başladı.

gülme be adam ! ne kadar tatlı olduğunun farkında mısın ?

"Ecmer bey komik olan ne ?"

Ecmer ciddileşti ve konuşmaya başladı.

"lakosunu ters giymişsin bence düzeltmelisin. böyle de güzelsin fakat komiksin."

hemen üzerime baktım gerçekten de komik görünüyordum.

"e nerde değiştiricem bunu ?"

Ecmer sinsi sinsi gülümsedi ve göz kırptı.

"burada giyinebilirsin"

Ecmerin bu teklifi cazip gelse de onun yanında soyunamazdım. nasıl olurdu ki ?

"yok olmaz burda giyinemem "

"neden benden mi çekiniyorsun ?"

hala gülüyordu . o soyunmayacaktı sonuçta.

"okula böyle mi gideceksin ? söz bakmam Asi."

acaba bakar mıydı ? bakmazdı ya . okula böyle gidemezdim ki . mecburdum...

"tamam ama bakmayacaksın...!"

"tamam" dedi ve arabayı sessiz sakin bir tere park etti. ben de hemen lakosu çıkarmaya başladım. aynı zamanda Ecmeri kontrol ediyordum. bakmıyordu...

tam üzerimden çıkardım derken bir yerden tutunamadım ve Ecmerin kucağına düştüm. Ecmer bir süre sessiz ve hareketsiz kaldı. bense sinirimden ölüyordum .

"ya Ecmer bakma da yardım et !"

"tamam tamam hareket etme!"

elleri lakosun beline gitti ve yukarı çekmeye başladı.

sonunda çıkardı ve geri çekildi. gülümsüyordu.

"sana bakma dedim demi ben "

"ne yapayım Asi bakmadan nasıl çıkarayım ? hem fazla bakmadım."

"bakma demiştim ama ben !"

"tamam tamam bakmamış olayım " dedi ve göz kırptı.

hızlıca lakosu ters çevirdim ve giyindim. Ecmer arabayı çalıştırdı ve okula doğru ilerlemeye devam ettik

Sonunda okula yaklaştığımızda Ecmere durması gerektiğini söyledim ve arabadan indim.

"Okulda görüşürüz Hocam" dedim ve göz kırptım.

"Görüşürüz sevgilim" dedi ve öpücük gönderdi.

Bende şımarık bir çocuk gibi seke seke okula doğru yürümeye başladım. Okulun girişine geldiğimde bir anlığına O adamı gördüm zannettim  fakat bir daha o tarafa doğru baktığımda göremedim. Umursamadım ve okula girdim. O anda telefonuma mesaj geldi . Hızlıca tuş kilidini açtım ve mesajlar bölümüne girdim.

Ecmer den gelmişti .

" Sevgili(m) Öğretmenim"

"Dışarıda fazla oyalanma bence ders çoktan başladı çünkü! "

Sonuna da ünlem koymuştu ne yani beni mi kıskanıyordu ? Bu adam bu kadar kıskanç mıydı ya?

Kafamdaki bu saçma salak soruları def edip merdivenleri hızlı hızlı çıkmaya başladım.çok geç kalmıştım hem de çok...

sınıfın kapısının önüne geldiğimde kapısını tıklattım ve içeri girdim . edebiyat öğretmenimiz vardı içeride . doğru ya dersimiz edebiyattı.

hocayla  özür dileme faslını falan geçtik  ve yerime oturmak için ilerliyordum ki başka birisi oturmuştu. bana bakmıyordu bile. sessizce yanına gittim ve konuşmaya çalıştım.

"pardon bakar mısın ?"

hala yüzüme bakmıyordu.

"heyy bi bakar mısın ?"

hala bakmıyordu ve ben iyice sinirlenmiştim. 

"lan bi baksana artık !"

sınıfın ortasında bağırmıştım resmen. hoca da bize bakıyordu.

"pardon hocam kusura bakmayın "

"bir daha olmasın Asi"

olur anlamında kafamı salladım ve minik bir şekilde gülümsedim. o ara yerimde oturan çacuk beni dürttü ve "ne var ne oldu ?" dedi.

"burası benim yerim istersen kalk!"

"tanıştığıma memnun oldum ben de Kerim Soykan " dedi ve piç smile sergilemeye başladı.

çok egolu bir insandı , biraz kenara kaysaydı da egosu da yanına otursaydı.

"bak canım kardeşim burası benim yerim istersen başka yere otur."

o hala umursamaz bir tavır sergiliyordu.

"birincisi ben senin kardeşin değilim . ikincisi sen benim kardeşim olamayacak kadar güzelsin . !" dedi ve göz kırptı.....





(ARKADAŞLAR YOĞUN İSTEK ÜZERİNE BÖLÜMÜ İKİYE AYIRDIM VE PART I   PART II ŞEKLİNDE YAZICAM :) DESTEĞİNİZİ ESİRGEMEYİN OLUR MU ? :)))









❋ SarmAŞIK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin