BÖLÜM 18 (ŞÖYLE YAPMA BE ADAM !)

641 239 37
                                    

Bir haftadır Asiden haber alamıyorduk. ne ben ne de Berke denen herif. 

bir haftadır doğru dürüst uyku uyumamıştık. Asi hala yoğun bakımdaydı. o Asiyi vuran herif hala ortaya çıkmamıştı ve bulamıyordum da. bu şerefsiz kimse eğer önünde sonunda bulacaktım. 

biraz klişe olacak ama Asimin kanını yerde bırakamazdım . yoğun bakıma girmem gerekiyordu. onu çok özlemiştim ve artık dayanamıyordum. doktorun yanına gittim ve kolunu sıkıca tuttum. 

"bakın doktor bey. ben Asimi bir haftadır göremiyorum. lütfen görmeme izin verin. "

doktor yüzüme bakmaya başladı ve ufak bir şekilde gülümsedi.

"peki girin ama sadece beş dakika . hastayı da fazla yormayın !"

"doktor bey zaten Asiyle boks maçı falan yapmicaz nesine yorulsun ki ."

doktor cıkladı ve arkasını döndü ...gitti.

bende hemen yoğun bakıma girdim ve o kıyafetleri üzerime giydim.

kafama da o galoşlardan geçirdikten sonra hazırdım artık.

yavaşça içeri girdim ve Asimin solgun bedenini gördüm. dudaklarının, yanaklarının , vücudunun tüm renkleri solmuştu. 

yanına gittim ve elinden tuttum.

"ben geldim ufaklık... ben geldim sevgilim.... seni bırakmadım. ... yine yanındayım baksana ! hadi elimden tutsana . bak sevdanın yanına giderim Asi ... bırakma beni ne olur ... ben sensiz ne yaparım ? bu karanlık dünyada bir başıma ne yaparım ha ! seni Nihat beye veririm ufaklık... duydun mu beni * seni Nihat beye veririm... tehdit işe yaramıyor değil mi ? benim sert , kaba  ve sinirim sende işe yaramıyor öyle değil mi ? benim liderliğim , önderliğim senin ülkende geçmiyor değil mi ? benim kurduğum hükümdarlık senin devletin oldu Asi. benim kalbim senin oldu . sen bu kadar bencil değilsin. bu kadar kendini düşünen birisi olamazsın. sen beni bırakamazsın Asi bırakamazsın ! sen benim kalbimi de seninle birlikte götüremezsin ! sen gidemezsin Asi ! ben izin vermeden gidemezsin !"

sesim git gide kısılmıştı . susmayı tercih ediyordum artık. beş dakika dolmuştu ve hemşire içeri geliyordu. hemen Asinin üzerine eğildim ve dudağından öptüm. 

o anda tüm makineler ötmeye başladı ve hemşire hızla beni dışarı çıkardı.... Berke denen herif korkmuş gözlerle bana bakıyordu. 

"ne oldu Ecmer ? kuzucuma ne oldu ?"

"bilmiyorum lan ! bilemiyorum ben !"

doktorların hepsi Asimin başına üşüşmüştü ve 10-15 dakika olmuştu içeriden çıkmamışlardı.

sonunda yoğunbakımın kapısı açıldı ve doktorlar kafaları eğik bir şekilde dışarı çıktılar. koşarak onların yanına gittim  ve bağırmaya başladım. 

"ne oldu lan ! ne oldu Asime ? bi şey söylesenize ! dilinizi mi yuttunuz ?"

birden gülmeye başladılar bende derin bir oh çektim. 

"Asi hanım uyandı gözünüz aydın "

bu sözler beynimde yankılandı ve yoğun bakıma attım kendimi. hiç bi şey giymeden yanına gittim ve o ela gözlerine bakmaya başladım. çok güzellerdi . ışıl ışıl parlıyorlardı  her zamanki gibi. ona sıcak bir şekilde gülümsedim ve elini tuttum .  o da bana ve ellerimize bakıp ağlamaya başladı. 

"ne oldu Asi ? neden ağlıyorsun ? "

"seni bi daha göremicem zannettim Ecmer . çok korktum ve seni çok özledim."

❋ SarmAŞIK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin