BÖLÜM 7 (GÜLE GÜLE ASİ ! )

1.2K 412 95
                                    



Sabah ıslık sesiyle gözlerimi açtım her sabah ya annemin ya da o lanet olasıca alarmın sesini duyarak uyandığımdan bu ıslık sesi tuhaf gelmişti. Ecmer Hoca perdesini açıyordu.

"Günaydın hocam "Dedim ve gülümsedim.

Ecmer Hoca hemen arkasını döndü ve gülümsedi .

"Günaydın ufaklık"Dedi ve göz kırptı.

Bende ona gülümsedim ve telefonumu bulma umuduyla sağa sola bakındım .

"Ne arıyorsun Asi?"

"Telefonumu hocam."

Elini cebine götürdü ve telefonumu cebinden çıkarıp bana doğru uzattı. Ben tam alacak iken geri çekti.

"Bence galerine şifre koyman gerek ufaklık "Dedi ve göz kırptı.

Hemen aklıma bikinili fotoğraflarım geldi ve utanıp kafamı aşağı eğip olur anlamında salladım.

O anda ağzımdan bir hıçkırık kaçtı ve daha çok utanmama sebep oldu. Telefonumu aldım ve hemen ayarlar bölümüne girip ve şifre bölümünden şifre koydum. Derin bir oh çektikten sonra Ecmer Hocaya baktım. O ise bıyık altından gülüyordu. Daha fazla kendimi tutamayarak ben de gülmeye başladım . Artık ikimizde kahkahalarla gülüyorduk Ecmer Hoca kendine çeki-düzen verdi ve toparlandı.

"Evet Asi hanım önce kahvaltı sonra okul."

"Okul derken ? Benim formam yanımda yok ki hocam ."

Ecmer Hoca dolabın kapağını açtı ve yeni formamı gösterdi.

"Bu benim mi?"

 gülümsedi ve kafasını salladı.

"İyi de benim buraya geleceğimi nereden biliyordunuz? Dahası onlar bana büyük ya da küçük de gelebilir."

Ecmer Hoca hala gülümsüyordu.

"Birincisi Asi hanım senin buraya geleceğini tahmin ettim diyelim. İkincisi ise vücut ölçülerini de tahmin ettim"

Anlamadığımı belli edercesine bir ifade sergiledim ve omuz silktim.

"Neyse ne hadi okula geç kalacağız senin yüzünden"

Hemen yataktan kalktım ve Ecmer Hocayı kolundan tutup kapıya kadar götürdüm.

"Hocam giyinmem gerekiyor kusura bakmayın."

Ecmer Hoca çarpık bir şekilde gülümsedi ve arkasını dönüp gitti.

Güzelce okul kıyafetimi giydim ve eteğimi biraz yukarı kıvırdım.

(Sen Ecmer hocaya mı güzelleşiyorsun bana mı öyle geliyor?)

İç sesi duymamazlıktan geldim ve merdivenleri teker teker inmeye başladım . Son basamağa geldiğimde Ecmer Hoca da mutfaktan çıkıyordu beni gördüğünde önce bir baştan aşağı süzdü yutkundu sonra da tek kaşını havaya kaldırdı.

"Bizim okula gideceğimizi zannediyordum."

"Evet hocam üzerimi de giyindim zaten."

"Senin giyinmiş halin bu mu?"

"Evet nesini beğenmediniz ki?"

Yavaş yavaş sesler yükseliyordu fakat hiç birisi de buna aldırış etmiyordu . Ne Asi ne de Ecmer...

"Ben burada yürüyen bir külotlu çoraplı kız görüyorum sadece"

"Nesi kısa bu eteğin hocam?"

❋ SarmAŞIK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin