BÖLÜM 38 (ELVEDA ! )

262 94 11
                                    

    Asinin ağzından

Abim Hayat maalesef ki insana her zaman istediklerini vermiyor, ne yaparsan yap hep bir yerlerden bir açık veriyor yaşam ve bir düğüm gibi oturuyor yüreğine. Belki biz çok iyi birer abi kardeş olamadık çünkü bizi ayırmışlardı. Keşke tüm istediklerini yapma şansım olsaydı da inan bana bir saniye bile düşünmeden izin verdirtmezdim sende izin vermezdin biliyorum.Biz bazı şeyleri beceremedik ama biliyoruz ki aramızdan birinin saçının teline zarar gelse yine en çok biz üzülürüz birbirimizden uzak olsak ta kardeşlik bağı ya hissederdik ama anlamazdık be abim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Ecmer'in Ağzından
Kardesim bizi bıraktı Asimi, Denizi beni bıraktı. İnsanın korktuğu başına gelirmiş ya bende çok korkmuştum ve o an kalbi durduğunda bitemez  bizi bırakamazsın dedim ama kardeşim bizi çoktan bırakmıştı.

Denizin ağzından
Poyraz'ım sevdiğim ben sana daha yeni kavuşmuşken nasıl dayanırım yokluğuna. Sen benim hayatıma hayat katan yaşama sebebimdin. Bilir misiniz her insan bir şeylerden korkar misal sevdiği eşyaları kaybetmekten, arabasını, evini kaybetmekten, hayatını kaybetmekten, umudunu kaybetmekten, aklını kaybetmekten herkesi kaybetmekten, korkar da korkar insanlar. Herkesin içinde az ya da çok bir şeyleri kaybetme korkusu mutlaka vardır. Benimde kaybetme korkum sevdiklerimdi Abim , Poyraz onların hayatımdan gitmesine dayanamazdım ki ben. Poyraz  benim için çok farklıydı konuşması davranışı ben onun beni korumasına kıskanmasına her şeyine aşık oldum ben kısaca baştan aşağı Poyraz oldum.Bana sorsalar ne kadar seviyorsun onlara döner derim ki bir su damlası gibi onsuz asla olmaz insan susuz yaşarmı yaşamaz bende Poyrazsız yaşayamam o benim Abimden sonra tek ailemdi ama artık yok yaşama sebebim yok.



❋ SarmAŞIK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin