"Havadaki kara bulutlar yağmur yağacağına işaretti.Ilık ılık esen rüzgar ile birlikte uçuşan yapraklar da bunu destekler nitelikteydi .Genç kız ,esen her rüzgarla birlikte parkasına daha fazla sarınıp , uçuşan saçlarını toparlamaya çalışıyordu .Yavaş ve ürkek adımlarla yoluna devam ederken , o ufak ama bir o kadar aciz bedeni onu taşıyamayacak gibi dursa da zar zor ilerliyordu .O eski , yıkık dökük , adeta harabe gibi duran binaların arasından geçerken buraya aitmiş , sanki burada yaşamış gibi etrafta bakınıp geziniyordu. Rüzgar ona inat edercesine daha şiddetli ve daha kavurucu esiyordu. Genç kız bir binanın önünde durdu ve duvardaki taşlara dokunmaya başladı , sanki yılların biriktirdiği hikayeleri duvar ona fısıldıyordu . Sanki her adım attığında bacaklarındaki kaslar gevşeyip ona isyan ediyordu ama buna rağmen ilerlemeye devam ediyordu.
Harabe sokakta kim bilir ne arkadaşlıklar ,ne aşklar, ne pişmanlıklar ,ne vazgeçişler yaşanmıştı ne acılar, ne mutluluklar taşıyordu bu eski beton yığınları , şu an her ne kadar mat , soğuk olsalar da o çatlaklarından bir hikaye fışkırıp taşacakmış gibi görünüyordu.Genç kız da, o yorgun ve bitap görünümüyle o binalar ile adeta bir bütün olmuştu. Tam her şey sessiz sakin ilerliyor derken ,o eski binaların arasından bir ses duyuldu ; "neredesin sen ,nerede kaldın ha ! sana bu eve saatinde gelinecek dememiş miydim ben ? çabuk eve gir!" genç kız kafasını kaldırıp o yıkık dökük binanın camına baktığında ; kıvırcık ,saçları taranmamış, bakımsız kadını gördü ve başını sallayıp o mutsuz ve bıkkın tavrıyla sadece ; "peki " dedi ve yine aynı sakinlikle binanın içine girdi........"
HADİ ARKADAŞLAR UÇUŞA HAZIR MISINIZ ?
EĞER HAZIRSANIZ KEMERLERİNİZİ SIKI SIKIYA BAĞLAYIN VE UÇUŞUN KEYFİNİ ÇIKARIN :)
(YÜKSEKLİK KORKUSU OLANLAR UÇAĞA BİNMESİN LÜTFEN :) OTOBÜSLE GELEBİLİR ONLAR :)
########################################################
Arkadaşlar ufak bir sorum olacak size :)
"AŞK 3 HARFLİK BİR KELİME Mİ?
YOKSA
AÇIKLAMASI OLMAYAN KOCA BİR METİN MİDİR?
(ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER HERKESE, BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN SAĞ OLUN )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❋ SarmAŞIK"
Fiksi RemajaAh be deli kız ! Beni kendine bağladın sarmaşık misali ama bilir misin ki sarmaşığın hikayesini ? Sarmaşık benim aşkım gibidir, ilk başlarda hiç bir şey hissetmezsin seni sımsıkı koruduğunu kolladığını zannedersin ama...