BÖLÜM 36 (BEN SENİN GEÇMİŞİNİM)

289 93 11
                                    

"o çocuk karşında duruyor Asi " 

"nee" dedi Asi ve koltuğa oturdu . 

bende yanına oturdum ve o küçücük ellerini avucumun arasına aldım . 

"ben senin geçmişinim Asi  ... ben senin geçmişindeki o gıcık çocuğum "dedim ve gözlerine bakmaya başladım..

"sen o musun ? gerçekten o gıcık çocuk sen misin ?"

evet anlamında kafamı salladım ve gülümsedim .

"ben seni kaybettim zannettim. her gün seninle konuşuyorduk . senin ismini öğrenmek yerine sana yeni bir isim koymuştum bile" dedi ve gülümsedi burukça..

ona sıkıca sarıldım ve o güzel kokusunu içime çektim.

o arada Poyraz yanıma geldi ve Asiye seslendi.

"efendim abi "dedi Asi yaşlı gözlerini kırpıştırıp Poyraza bakmaya çalışırken. 

"madem her şey ortaya çıkıyor Ecmerin yanındaki çocukta bendim" dedi zoraki bir gülümsemeyle..

Asi "tahmin etmiştim zaten abi"dedi ve Poyrazın yanağını mıncıklamaya başladı.

Poyraz ise o sert tavrını bir köşeye kaldırıp gülümsemeye başladı.

o ara Berke lafa girdi "Poyraz sana bi şey sorucaz "dedi Poyrazın eve gelmesini fırsat bilerek. 

"ne sorucak mışsınız "dedi Berkeyi taklit edercesine.

"Denizi hatırlıyor musun ?"

Deniz lafını duyar duymaz Poyrazın yüzü değişti ve gülüşü yüzünde soldu. 

"hatırlamıyorum "dedi sert ve  bir o kadar katı sesiyle.

 Berke bir şeyler var bunda dercesine bana baktı ve "peki" dedi.

Asi meraklı gözlerle bize bakıyordu . bende Denizin kim olduğunu açıklama gereği duymuştum haliyle. 

"Deniz bir akşam inşaatta bulduğumuz kız Asi" dedim ve işin içinden sıyrılmaya çalıştım.

"nasıl inşaatta bulduğunuz kız ya ?"dedi Asi sorgularcasına.

"Asi biz bi gece inşaatta takılırken ufak bir kız gördük ve eve götürdük . çok üşümüştü ve acıkmıştı. zaten bi süre sonra da gitti. ama ben onu okula falan gönderdim kardeşim gibi olmuştu. ama sonunda her şey gibi herkes gibi o da bıraktı gitti beni."

"eee"

"eesi şimdi onun başı dertteymiş "

"ne yapıcaksın peki ?"

"kurtarıcaz "dedi Poyraz ve montunu üzerine giyindi.

"peki"dedim sadece ve montumu alıp giyinmeye  başladım.

"Ecmer benim yapabileceğim bi şey var mı ?" dedi Asi  ve gözlerime bakmaya başladı. 

"sen sadece evde otur Asi "dedim ve gülümseyip alnından öptüm.

"hadi Ecmer "dedi Poyraz ve dışarı çıktı.

"tamam geliyorum "dedim ve Asiye bakıp göz kırptım . "Akşam görüşürüz ufaklık" diye de ekledim. 

(ERTESİ GÜN        ASİ 'den) 

"saat kaç oldu Özge ? gelicez dediler Ecmer akşam görüşürüz  demişti . neden gelmediler Özge ? "dedim ağlamaktan kısılmış olan sesimle . 

"bilmiyorum kardeşim bilmiyorum Berkeyi arıyorum o da açmıyor Ecmer de açmıyor Poyraz da açmıyor "dedi Özge gözyaşlarının arasından. 

akşamdan beri sayısız defa aramıştık ve hiç birisi de telefonu açmamıştı   .

Özge oturduğu koltuktan kalktı ve tekrardan telefonu eline alıp Berkeyi aramaya başladı.

bir kaç dakika sonra telefonu bir hışımla duvara fırlattı ve paramparça olan telefona baktı. 

"lanet olsun Asi !lanet olsun  neden kimse telefonumu açmıyor neden kimse bişey söylemiyor ? "

artık ikimizde korkmaya başlamıştık. 

"Özge kalk gidelim lütfen gidelim bulalım onları ne olur yoksa ben aklımı kaçırıcam "dedim ve koltuğun üzerindeki montumu üzerime giyinmeye başladım. 

Özge de hızlıca montunu üzerine giyindi ve tam ayakkabımızı giyerken kapı çaldı. 

Özge hemen kapıyı açtı ve çığlık atmaya başladı. 

biraz geri çekildikten sonra gördüğüm manzara karşısında şoka uğramıştım. 

"ECMER !"

(YAZARIN AĞZINDAN)

Asi  gördükleri karşısında şoka uğramıştı ve çığlık atmıştı  peki bu gördüğü neydi ? neden çığlık atmıştı ? tüm bu sorularımızın cevabını bir sonraki bölümde bulabiliriz sanırım .





ÇOOOOOK GEÇ BİR BÖLÜM OLDUĞUNUN FARKINDAYIM CANLARIM CAN PARÇALARIM :) UMARIM BEĞENEREK OKUMUŞSUNUZDUR :) SİZLERİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM SINAV NEDENİYLE YAZMADIM BÖLÜMLERİ KUSURA BAKMAYIN LÜTFEN :) MALUM ÜNİVERSİTEYE HAZIRLANMAK ÇOK ZOR HELE DE  BENİM İÇİN :( LÜTFEN BİRAZCIK ANLAYIŞ GÖSTERİN  :) VOTE VE YORUMLARINIZI  BÜYÜK BİR MERAKLA BEKLİYORUM BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE GENÇLER :) HOŞÇAKALIN :) HEPİNİZE İYİ ,MUTLU ,HUZURLU GÜNLER DİLERİM :)

https://www.wattpad.com/story/98390324-ressam

Merhaba arkadaşlar genç bir yazar arkadaşımız var lütfen destek olur musunuz ?  Unutmayın her kitap bir şansı hak eder :)

@@citlembikcikk   



❋ SarmAŞIK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin