Sudah seminggu berlalu sejak perubahan Ji Ae . Selama itu juga BTS sudah tidak membuli sesiapa lagi. Tetapi Ji Ae pula yang membuli orang.
"Aku nak kau buat keje aku nih..aku mals. Lagipun aku ad banyak keje." Kata Ji Ae angkuh smbil mencampak buku latihannya di atas meja Eunyoung.
Rakan sekelas mereka tidak berani menegur. Ji Ae semakin popular dikalangan lelaki di sekolah.
"Ji Ae.. emm..keje aku pon banyak.. aku x dapat nak siapkan keje kau.."
"Kau cakap ko bnyak keje. Kau tgok aku.." ji Ae menarik dagu Eunyoung. "Aku ckp pndg aku kan.." sambil menunjal kepala Eunyoung. "Aku lah pompuan nih.." ji Ae mengangkat tangan untuk menampar Eunyoung.
Eunyoung menjadi ketakutan disitu. tangan JI Ae dihayun dengan sekuat hatinya. Tetapi disatu saat itu dia menghentikan tangannya. Ji Ae tersengih disitu.
"KAu takut ke??" Ucap Ji Ae sambil menyilangkan tangannya.
Ketika itu juga BTS masuk ke kelas. Jimin, teman lelaki ataupun namja chingu kepada Eunyoung terkejut melihat Eunyoung menangis terhinjut-hinjut bahunya.
"Ji Ae ?? Ape kau buat dekat Eunyoung hah??" Kasar jimin memarahi Ji Ae.
"Ouh god. Is that your 'hero' . Poor my Eunyoung." Ji Ae mengejek kearah jimin dan Eunyoung.
"Ap ko buat kat dia??" Tanya namjoon pula.
"Haih x nmpak ke ap aku buat?? Aku tgh tunjal2 kepala dia.. aku tolak2 badan dia..haih buta lagi..what the..heh muka je hensem tpi rabun. " ji Ae menunjal kepala Eunyoung kasar lalu menolak badannya. Ji Ae tersengih. "Aku cadangkan better kau gi cek mata kau tu. Klu x nk. Aku bleh pinjam kan SPEK aku yang NERD tu.." dengan sengaja ditekannya perkataan spek dan nerd itu.
"Ji Ae aku x sngka ko brubah smpai macam ni kan.." ujar jungkook berani. Dia geram melihat Eunyoung diperlakukan seperti itu.
"So?? Ko tgok muka aku ni cam kesah ke x de kan..ad kot sikit..oklah guys aku chaw luh. Panas lah dkt sini tambah2 bila korang datang huihh berapi siak.." perli Ji Ae. Ji Ae mengangkat kaki untuk pergi tapi langkahnya dihalang oleh V.
"Knape ko brubah sampai mcm ni.?? Susah ke nak maafkan kitorang. ??" Ujar v. Dia tidak puas haty.
"Ko tnye aku ke??" Tanpa perasaan laju pertanyaan itu meniti dibibir Ji Ae. "Ouh nampaknya memang tanya aku lah ni. Korang semua nak thu?? Btul nk tahu..?? Tpi aku malas nk bgi tau. Bye." Ji Ae pergi meningglkn manusia yg dibencinya di kelas.
Laju kaki Ji Ae berjalan menuju ke belakang sekolah. Disitu lah tempat dia meluahkan perasaannya yang sedih.
Eunyoung maaf aku kejan sangat !! Maaf !!
Ji Ae duduk di kerusi yang ad disitu. Ji Ae menangis berseorangan.
"Miane Eunyoung. ..." akhirnya ji Ae dapat luahkan perkataan itu. sungguh lirih hati nya memandang muka Eunyoung yang ketakutan sebentar tadi.
Ada suatu suara menegurnya.
"Aku thu kau sayang Eunyoung. Ku dah maafkan dia kan. "
"Kau nak ape lagi!! Kau bleh x jgn kacau aku.!!"
"Ji Ae cuba ko dengar ap aku nk ckp.."
"Kau diam lah. Aku x kan percaya kan kau lagi Kim Namjoon!!"
Namjoon datang mendekati Ji Ae yg sudah pon berdiri dihadapannya.
Namjoon memegang kedua bahu Eunyoung. "Jebal maafkan aku.. "
"Aku x nk!! Aku x bleh!!" Ji Ae hampir rebah tetapi disambut namjoon. Ji Ae yang berada didalam pelukan Namjoon menangis sepuasnya. Habis basah baju Namjoon.
"Kau jangan nangis lagi. Aku mintak maaf. Aku buli kau dulu. Tpi aku x nk ko berubah sampai macam ni.!!" Ujar namjoon.
"Aku benci ko namjoon. Kenapa kau suka sakitkan aku! Aku benci kau.!!! Kau jahat!" Ji Ae memukul dada namjoon perlahan. Akhirnya ji Ae kepentan dan dia berhenti menangis.
"Aku faham klu kau bnci aku..tapi aku x penah benci kau ingat tu. " namjoon terhenti. "Aku suka kau.."
"Aku benci kau!! " ji ae menolak tubuh namjoon lalu pergi meninggalkan namjoon termangu sendiri.
"Kenapa susah sangat kau nk percaya aku.." kata namjoon smbil melirik kearah Ji Ae yg pergi meninggalkannya.
#skip.Akhirnya, waktu persekolahan tamat juga. Seperti biasa Ji Ae akan pulang dijemput ahjussi kim. Tetapi hari ni ji ae pulang berjalan kaki. Dia malas mahu menyuruh ahjussi kim mengambilnya. Biarlah ahjussi rehat sehari.
Ji Ae berjalan seorang diri . Ji Ae terpandang sebuah lorong kecil.
Itu jalan pintas baik aku ikut situ. Cepat sikit sampai.
Ji Ae melalui kawasan itu. Ji Ae berjalan dengan tenang. Tetapi jalan nya dihalang oleh 3 orang lelaki bertopeng.
"Hai cik adik.." tegur salah seorang dari 3 lelaki itu.
"Ko..korang.. nk nk ape??" Tanya ji ae yg ketakutan.
"Aku nk Ko bagi semua duit ko kat aku.." kata lelaki yang menegurnya tadi.
"Aku x de duit lah.." kta Ji Ae.
"Kau jangan tipulah.." lelaki itu mendekati Ji Ae.
Tapi ad suatu suara yang telah menyelamatkan dia.
"Yah.." suara seorang wanita berumur yang sangat dikenali Ji Ae. Wanita itu memegang sebatang kayu besbol.
"Ish ahjumama tua ni. Ko blasah dia.." lelaki yang menegurnya tadi menyuruh dua lagi lelaki memukul wanita itu.
Lelaki itu menikam perut wanita itu. Darah terpercik keluar. Ketiga lelaki itu terkejut lalu lari meninggalkan ji ae dan wanita itu.
"Eomma!!!" Ji Ae berlari memdapatkan wanita itu. Ji Ae menangis teresak-esah. Ketika itu ji ae tidak dapat memikirkan ap lagi. Dia memeluk tubuh lemah eommanya. "Eomma!!" Teriak ji ae.
Tbc....
Author:
Oh my..namjoon luahkan perasaan??? Eomma ji ae?? What happen next..?? Sila lah baca next part..vote lah klu rajin..╮(╯▽╰)╭
YOU ARE READING
(C) My Pain
FanfictionAsyik dibuli.. asyik dihina...dirumah disekolah.. sama je...kat sekolah aku dibuli oleh 7 namja yg..tah lah...kejam... dirumah..sejak kematian appa aku didera oleh ibu kandung ku sendiri..tanpa aku tahu sebabnya...mujur ad org yg masih baik dgnnya...