My Pain (eps 10)

708 57 4
                                    

Ji ae pov.

Aku tampar Baek??.. aku.. tpi dia kiss aku..ahh..aku.. ish runsingnya!!..

ADa orang menegur Ji Ae dari blakang. Orang itu adalah kim namjoon.

"Ji ae kau okey??" Tanya namjoon

"Ya..aku okey.."

"Kau ni nak menipu x reti.."

"Bisinglah kau nih..apsal nn muka kau..lebam..kau gadoh ke??"

"Aah..aku gadoh dgn baek.."

"What??"

"Aku nmpk ap dia buat kat kau.."

"Ouh.." aku menundukkan wajahku. Malu .

"Dah lah x yah malu. Ko pgi mne pnt aku cri kau. Dah waktu balik dah. Jom lah balik. Aku teman kau. "

"Ok..thanks.."

"Welcome.."

Namjoon memegang kemas tangan ji ae. Alasannya adalah..

"Aku x larat nk jalan.."

"Emm meh lah aku tolong.." kata Ji ae sambil memimpin Namjoon. "Yang lain mne??"

"Diorg dah balik. Aku suruh. " ujar nmjoon.

Ji Ae hanya senyap mendengar jawapan namjoon. Mereka menuju ke kelas bersama. Setiba mereka di kelas. Ji ae melihat Baekhyun duduk diatas mejanya .

"Ji Ae.." panggil Baekhyun..

Ji Ae hanya memandang sahaja kearah Baekhyun tanpa bersuara.

"Miane.." ujar baekhyun sambil memegang lengan Ji ae.

NAmjoon menolak baekhyun kasar. "Kau jangan sentuh dia.." namjoon mencapai begnya dan Ji Ae. Lalu pergi meninggalkan baekhyun.

Baekhyun sakit hati. Dia mula berdendam dengan namjoon dan ji ae. Baekhyun menggenggam penumbuknya.

#skip..

Sudah 2 bulan berlalu sejak kejadian baekhyun mencium ji Ae. Selama itu juga aku jarang berbual dengan Baekhyun. Dia sudah banyak berubah. Dari khabar angin yng aku dengar , baek sudah mula menyentuh arak. Dia juga sudah mula keluar dengan semua wanita. Lebih tepat dia menjadi seorng 'playboy' . Ji ae memutuskan untuk berjumpa dgn baek.

"BAek??..sya ad bnda nk ckp dgn awk.. bleh ikut sya skjp.."

"Ok..jom.."

Aku menarik Baek ke belakang sekolah. Disitu ada sebuah tamn bunga yang disediakan pihak sekolah untuk murid.

"BAek..knape awk jdi mcm ni.." tanya ji ae.

"MAksod awak??"

"Awk dh berubah .."

"Sya cuba lupakan awak.."

"Baek...sya x nk awk jd macam ni.."

"Tpi.."

"Sdhlah..baek awk dengar ye ..walaupun sya x terima awak..sya ttp anggap awk kawan baik sya..ok.."

"Emm.." baekhyun mengeluh. "Knape awk tolak sya??"

"Sya..."

"Awak sukakan namjoon btul x??"

"Sya x blej jwb skarang. Jomlah masuk klas.. nnt klu Mr Kang dah msuk..bising plak dia klu kita lambat."

(C) My PainWhere stories live. Discover now