Seperti kata doktor Ji Ae sudah boleh pulang. Sehari sahaja dia harus ditahan di wad. Ji Ae dipimpin Eunyoung keluar dari wad. JI Ae memandang kearah semua rakannya. Siapa lagi kalau bukan geng BTS.
"Thanks korang. Walaupun aku dah jahat dengan korang. " senyum Ji Ae.
"Dah lah lupakan jelah benda tu. Jom kitorg hantar balik. " ajak jhope.
"Nae . Gumawo.." kata Ji Ae lalu tersenyum manis.
"Aigoo . Yeppuda..." ujar jin membuatkan muka Namjoon cemberut.
"Haha...jin ko tgok muka namjon dah macam ape dah..jeles eihh.." usik Eunyoung.
"Ish mana ade..aku x de ckp pe pon...er..arr..." namjoon berdalih. Tetapi dapat ditangkap ahli lain . Mahu tidaknya. Tiba2 sahaja namjoon menjadi gagap.
"Ape errr arr err.." gelak tawa v meletus juga apabila lihat muka namjoon yang sudah merah bak tomato.
"Eih dah lah ..aku tinggl kang bru thu.." marah namjoon. Dia masuk ke tempat pemandu .
Mereka hanya menggelakkan namjoon sahaja. Baru mereka hendak pergi. Ada sebuah kereta memakir di hadapan mereka. Dan orang itu amat dikenali Ji Ae. Siapa lagi kalau bukan Byun Baekhyun. Berubah riak muka namjoon.
"Semk lah mamat nih.." bisik namjoon perlahan.
"Ape ko ckp aku x dgr ?? " tanya jimin dengan sengaja. Walhal dia sudah mendengarnya.
"Seboklah kau..pi jaga makwe ko tu.."
"Eleh.."
Ji Ae dan Baekhyun bersembang diluar berdua kerana eunyoung sudah pon masuk ke dalam kereta. Namjoon menjadi sakit hati. Dia keluar dari kereta untuk mematikan perbualan ji Ae dan Baekhyun.
"Ehem..." namjoon berdehem. "Jom lah aku ad keje nak buat lepasni. " muka tidak berperasaan ditunjuknya.
"Ouh arasseo..Baek sya gi dulu lah ..bye.."
"Ah nae.." jawab Baekhyun.
Sebok je mamat rambut jambul ni..hii aku cekik kang bru tahu..
Namjoon dan Baekhyun berbalas jelingan.
Namjoon
ISh jeling2 aku jolok bijik mata tu bru tahu .biar buta. X de rapat drngan Ji Ae.
Baekhyun
Muka dah macam apr aku tgok..jeling2 pahal. Nak aku sodok kau bagi hilang mata.
Namjoon
Ish aku lah dia nih..isshh ape benda lah yg hensemnya aku lagi hensem.
Baekhyun
Muka devil btoi..jgn harap lh boleh dapat ji ae..heh .. ji ae tu aku pnya. Lah ko tgok lah..
"Ehemm.." teguran Ji Ae membuatkan dua lelaki itu tersedar. "Korang ni asyk terjeling-jeling kenape..aku jolok bijik mta bru thu. Dah lah namjoon jom..ko kta ad keje kan..aku x nk sshkan kau.."
"Eih biar saya hantar awak..memandgkan namjoon ad keje kan.." dia memandang kearah namjoon.
"Eih x payah ..lagipun aku yg dtg dulu. So aku lah bwk dia blik..."
Runsing Ji Ae melihat dua lelaki itu. Akhirnya dia putuskan untuk balik bersama namjoon . Yalah penat sahaj lelaki itu datang mengambilnya pada awl pagi. "Baek x pelah..lagipun namjoon yg dtg dulu. NAnti kita kuar sama k. Emm jom namjoon. "
YOU ARE READING
(C) My Pain
FanfictionAsyik dibuli.. asyik dihina...dirumah disekolah.. sama je...kat sekolah aku dibuli oleh 7 namja yg..tah lah...kejam... dirumah..sejak kematian appa aku didera oleh ibu kandung ku sendiri..tanpa aku tahu sebabnya...mujur ad org yg masih baik dgnnya...