My Pain (eps 14)

660 58 1
                                    

#skip
2 days later ><

Ji Ae selesai mandi. Dia memakai singlet hitam dan seluar pendek jeans. Ji Ae duduk di sofa. Otaknya masih memikirkan hal lelaki bertopeng itu.

"Knape dia kcau aku..aku tolak dia..ape yg brlaku..surat tu.."

Ting tong~

Ji Ae pergi ke pintu untuk melihat siapa yang datng. Sejak semalam loceng rumahnya sering berbunyi. Tetapi bila dibuka tiada pula orangnya. Sama juga. Tiada orang. Ji Ae mahu keluar melihat siapa tetapi dia tidak berani. Jadi dia msuk kembali. Selangkah dia pusing loceng berbunyi lagi. Dia buka dan dia meninjau ke luar. Tiada orang.

"Sape yang kacau loceng ni ish.." pusing sahaja kebelakang ji ae nampak sebuah kotak hitam serupa dengan kotak yang dia terima dahulu. Dia ambil dan dia brrgegas masuk e rumah.

"Siapa yang hntar semua ni..!!" Ji Ae takut.

Ji Ae menyelongkar almarinya. Dia keluarkan semua surat yang pernah dia dapat. Dia serabut. Dia membuka kotak yang bru dia terima itu dengan tangan yang menggigil.

"Arghhh!!!" Jerit ji ae. Kotak itu berisi sepucuk pistol yang berlumuran darah. Ji ae mengundur kebelakang kotak itu telah tercampak di lantai. Dia mengundur.

Bbuk..

Ji Ae terlanggar seseorang. Lelaki bertopeng. "Arghh!!' Ji Ae menjerit. Dia menolak lelali itu sekut hatinya. Akan tetapi dia di pegang kuat oleh lelaki itu. Ji Ae menangis ketakutan..

"Lepaslah!!' Ji Ae menolak lelaki itu. Dia berjaya lari dari lelaki itu. Ji Ae berlari ke dapur. Dia mencapai sebilah pisau memotong sayur. Untuk pertahann diri. Dia ke ruang tamu.

Lelaki itu sudah hilang. "Keluar..aku tau kau ad keluar!!" Teriak ji ae.

Tiba-tiba sahaja lelaki itu datang memeluk ji ae dari belakang. "Lepaslah!!! " ji ae menangis minta dilepaskan. Pisau ditangannya telah jatuh.

Ji Ae teringat lngkah pertahankn diri yang diajar appanya sewaktu dia kecil. Sekarang adalah waktu untuk dia menggunakannya. Ji Ae menyiku perut lelaki itu lalu dia menolak lelaki itu. Lelaki itu jatuh kebelakang. Lelaki itu telah melanggar meja makan. Dia jatuh tersungkur.

Ji Ae memggunakan kesempatan itu untuk melarikan diri ke bilnya. DIa masuk dan mengunci pintu biliknya.

"Eomma..na..muaseowo.." ji Ae duduk ditepi katil sambil menangis.

Ttuk ttuk ttuk ttuk !!!!!

Pintu bilik Ji Ae di ketuk kasar. Semakin kuat Ji Ae menangis. "Eomma..app.twuwajwo..." ji ae memeluk lututnya. Dia membenamkan kepalanya dilutut. Dia takut.

Ketukan pintu semakin lama semakin galak. Ji Ae menangis. Dia mencapai telefonnya. Dia memdail nombor seseorang. Eunyoung..

On call.

Eunyoung: yeobseo ji ae ya wae??

Ji Ae: *nangis. Eunyoung ahh ..twu ..twuwajwo ..

Eunyoung: ji ae ya wae?? Malheba !!

Ji Ae: mu..mu ssowo..*nangis.

Eunyoung: ji Ae wae??

Ji Ae: *nangis.

End call.

JI Ae takut. Dia lebih takut bila mendengar lelaki itu seakan-akan mengheret sesuatu. Ji Ae menutup talian. Membuatkan Eunyoung lebih khuatir.

Eunyoung pov.

"Kenape ni ji Ae...oh god..dah lah aku ad kt jeju ni..haih..namjoon.."

Eunyoung menelefon namjoon tetapi tiada jawapan. Eunyoung mendail nombor jimin pula.

(C) My PainWhere stories live. Discover now