My Pain ( last eps )

997 63 19
                                    

Ding dong~

"You may kiss the bride.." ujar si "'padderroi"

Akhirnya ji ae selamat dikahwinkan dengan namjoon. Mereka mengikat tali perkahwinan setelah 2 tahun bercinta selepas mereka tamat persekolahan. Siapa sangka mereka akan berkahwin. Begitu juga dengan jimin dan Eunyoung. Mereka berkahwin setahun sebelum ji ae dan namjoon.

"Chukkahae namjoon ji ae!" Jerit eunyoung.

"Qumawo..jimin ko bgi Eunyoung makan ape ahh!!" Marah ji ae.

"Wae??" Cuak jimin.

"Abis mox kawn aku..ko ni!" Marah ji ae

"aku bagi mkn secukupnya. Baru syg bini namanya.." bangga jimin.

"Eeleh..bila due??" Tanya namjoon.

"Tunggu hari je..ko x nmpk isteri kesayangan aku ni dah macam mak boyong dah.." gurau jimin.

"Mwo..!! Oppa ni..!" Marah Eunyoung lalu mengetuk kepala jimin. "Oppa nae bae..!!" Teriak Eunyoung. Eunyoung memegang lengan jimin.

Keadaan jadi cemas. "Jimin bawak wife ko pgi hospital cepat ."

Jimin menggendong Eunyoung masuk ke kereta. Ye mereka menggunakan kereta 'we got married' ji ae dan namjoon kerana kereta mereka jauh.

Namjoon memandu dengan tuxedo nya. Manakala ji ae ad disebelah pemandu. Jimin pula menenangkan Eunyoung yang kesakitan di belakang

"Oppa!!" Jerit Eunyoung.

"Jagi. Sabar. Namjoon cpt lah sikit."

"Chamkamman..!!"

Nmjoon menekan pedal minyak. Akhirnya sampai juga mereka di hospital. Di hospital.

"Jagi..sabar..tahan nafas turun nafas. !" Ujar jimin.

"Oppa!!" Jert Eunyoung.

Jeritan mereka berdua didengari ji ae, namjoon, jin, jhope, jungkook dan v. Suga?? Suga menjadi seorang pilot. Jadi dia tidak dapat pergi majlis perkahwinan ji ae dan namjoon. Dia sekarang berada di Beijing , China.

Namjoon dan ji ae tertawa.

"Kelakar lah jimin tu." Ujar v.

"Haih..biarlah dia..bahagia sangat.." gelak jungkook.

Sementara itu jin sedang bersembang dengan salah seorang doktor perempuan. Jin merupakan doktor di hospital itu. Mereka berbual sangat lama. Mereka kelihatan sangay rapat

"Haih ko tgok lah jin pon dh ad makwe.." ujr v. "Kita bila jungkook?? Suga hyung pula dh brtung., "

"Ntahlah.." jawab jungkook .

Jimin keluar dari bilik bersalin Eunyoung dengan wjh gembira. Dia memegang seorg bayi. Anaknya .

"Aigoo kwiyowo.. " ujar ji ae.

"Of kos..tgok appa dia " ujar jimin bangga.

"Emm yellah tu jimin.." ujar v.

"Eunyoung camne??" TANya ji ae.

"Dia ok..doct suh dia rehat.. n tu yg aku bwk kluar eygi aku ni. "

Doktor yang merawat Eunyoung keluar dari bilik ward Eunyoung.

"Skang En park bleh masuk jenguk pn park."

"Thanks doct"

"Wc"

"Emm..jom lah lawat..skang dah bleh lwt kan.." ujar ji ae.

Ji ae tidak sabar mahu jumpa Eunyoung.

"Eunyoung. Ko ok??" Tanya ji ae.

"Ok lah ahjumma.." jawab Eunyoung.

"Weih mian sngt kitorg kacau wedding korang.." ujar jimin.

"Aah memang pon..abis rosak wedding aku..." marah namjoon bergurau.

"Oppa!!" Ji ae menyiku perut nampyunnya itu.

"Ok..x de lah..gurau je..jnji kwn kitorg ni slamat..n jimin eunyoung chukkahae.." ucap namjoon.

"Namjoon.." v mencampak kunci kereta kepada namjoon. "Pgilah bwk ji ae honeymoon.."

"As you wish.." sambut kunci kereta ."jagi jom..!!" Namjoon memgangat ji ae 'bridal style'

"Good luck namjoon.." ujar jhope.

"NAe...bye korang aku nak honeymoon!!" Namjoon berlari membawa ji ae bridal style.

"Oppa..!!"marah ji ae.

Yang lain hanya tertawa sahaja. Akhirnya mereka boleh bahagia. Jimin dan Eunyoung menamakan anak mereka Young Min. Setelah beberapa bulan suga pula melangsungkan perkahwinannya bersama wanita pilihannya.

Jungkook?? Dia baru mahu mula mengorat wanita oleh kerana kerjanya sebagai seorang inspektor menyempitkan masa. Tetapi kalau diletak jungkook dihadapan balai polis sudah pasti ramai yang beratur sebab mahu berkahwin dengannya . Paras rupanya yang kacak itu boleh mencairkan mana2 wanita. Tetapi dia sangat lah memilih.

V pula?? V sudah berjumpa pujaan hatinya. Mereka sudah bercinta sejak sekolah lagi. Mereka merahsiakan hubungan mereka . Nak tahu siapa. Ji yeon. Yupp kingka sekolah yang dibelasah ji ae. Selepas ji ae memaafkan mereka. V memujuk jiyeon untuk memjadi kekasihnya.

Jhope?? Kerjaya nya sebagai pelumba kereta membuatkan dia sering sibuk. Oleh itu ibu bapa jhope merangka sebuah pertemuan jodoh untuk jhope. Wanit itu adalah anak kepada kawan appanya. Tidak disangka jhope akan jatuh hati kepada wanita teesebut. Akhirnya mereka mengikt tali pertunangan dan akan berkahwin sebulan kemudian.

Jin juga sepeeti jhope. Doktor wanita itu dilamarnya dihadapan beratus pesakit di lobi hospital. Dengan bersaksi beribu jururawat , doktor dan pesakit mereka menjalin kan hubungan cinta. Dalam hubungan itu mereka sering dicemburui oleh jururawat dan doktor wanita yang meminati jin. Jin juga ad rupa paras yang boleh mencairkan segala organ di dalam badan. Sikapnya yang prihatin juga berjaya menarik hati semua wanita di hospital.

Ji Ae dan Namjoon. Mereka hidup bahagia tanpa gangguan. Akhirnya Baekhyun dibebaskan dri penjara. Ya dia mencari ji ae kembali. Dia hanya mahu memohon maaf kepada ji ae dan namjoon sahaja. Baekhyun diambik bekerja oleh namjoon di syarikat milik namjoon yang diwarisinya turun temurun. Mereka tinggal di rumah mendiang Byun Seol. Setiap hari ahd ji ae dan namjoon akan prgi ke kubur mendiang byun seol dan ibunya untuk memberi penghormatan. Mereka masih belum mendapat cahaya mata. Tetapi mereka tidak kesah. Masih belum ad rezeki. Mereka tetap bahagia walaupun tiada cahaya mata.

Kebahagiaan boleh dicapai tanpa dendam di hati. - author.

Guyss akhirnya ff my pain ni tamat jugak..

Nak tahu x ap author rasa..

Author simpulkan yang cerita MY PAIN ni nk bagi tau kat kita semua yang kita x bleh benci orang. Sbb suatu hari orang yang kita benci mungkin akan bantu kita dan orang yang kita sanjung mungkin jugak boleh lari dari membantu. Jadi tolong lah hargai orang yang ad disisi kita walaupun dia selalu skitkan kita. Sebab dendam x bawak cahya . Ia bawak kegelapan . Bawak awan mendung x bawak matahari. biarlah kita pendam ap yang kita rasa. Kalau x tahan just put your hands on your chest and shout ' ONLY I KNOW MY PAIN' Jgn marah org lain sebab kesakitan kita tu.

PAIN IS A BITTER MEMORY. SO JUST SWALLOW IT AND CREATE A BIG SWEET MEMORY.

HAHA..merapu eih author..tpi betol lah..ingt tau nasihat tu..bye guyyss semoga jumpa lagi..(╥_╥)..

(C) My PainWhere stories live. Discover now