My Pain (eps 9)

763 66 2
                                    

Mati langkah Baekhyun apabila Namjoon berdiri mendekatinya. Muka bengis Namjoon menggetarkan sedikit rasa  ketakutannya. Ahli BTS juga pelik melihat namjoon.

"Haih namjoon tu nk buat ape??" Tanya jungkook

"Mana lah aku tau.." jawab jhope.

Namjoon betjalan mendekati Baekhyun yang masih berdiri di sebelah meja Ji ae yang kosong itu. Namjoon melabuhkan punggungnya duduk di kerusi meja itu.

"Hah..sekarang sebelah dia ad orang ko pgi lah duduk tmpat lain.."

Baekhyun geram melihat namjoon. Mrs lee menegur namjoon.

"Namjoon kan baekhyun nak duduk situ dulu. "

"Saem kata klu x de org bleh duduk but skang ad orang mne bleh dia duduk. X kan kongsi krusi nn sya plak.." jawab namjoon.

"Yellah namjoon. Malas sya bertekak nn awk..baekhyun awak duduk sja di tmpat namjoon sebelah dengan suga tu."

"Nae arasseo seosaengnim.."

Baekhyun menjeling kearah namjoon. Sakit sungguh hatinya. Baekhyun mendengus kasar. Dia cuba menenangkan htinya

Aku akan pastikn ji ae x trima cinta kau..heh kau pikir aku x tu ko slalu buli ji ae . Byun seol dah mati senng sikit keje aku. Ni kau pulak namjoon. Huh ko x kan dapat Ji Ae.

Ji Ae masih lagi terkejut dgn perbuatan namjoon.

"Namjoon..apa kau nih..??"

"Wae x suka aku duduk sini??" Jawab namjoon sambil membuat muka pout.

"Ish kau nih..x lh..kau pelik lah..malas aku layan kau..." menolak lembut muka namjoon jauh dari sisinya..

"Sampai hati kau tolak aku.." muncung namjoon.

Tiba-tiba sahaja.

"Namjoon Ji Ae..kamu berdua nih x fokus ye masa sya ajar. Keluar skang.." laung mrs lee

Ji Ae memukul lengan Namjoon. "Namjoon kau lah nih !!"

Namjoon hanya tersengih. "X pelh bkn ko sorg aku pon kna.."

"Banyak lah kau.." marah Ji Ae.

Baekhyun hanya memandang sahaja telatah dua manusia itu. Sementara itu ji Ae dan Namjoon diluar.

Ji AE dan NAmjoon didenda berdiri diluar kelas sepanjang kels mrs lee berjaln.

"KAu ni namjoon.."

"Eleh lek lah..aku ad bkn ko sorg.."

"Runsong aku..asyik muka ko je ..dah lah aku slali kna denda sbb kau ..."  ji ae terlepas cakap tentang hal dia dibuli namjoon dulu.

Namjoon tunduk memandang lantai. Dia rasa bersalah.ji Ae perasan dengan perubahan namjoon itu. "Weih namjoon mian aku x bermaksod nk ungkit.."

"X pelah aku faham.."

Susana menjadi kekok sebentar. Namjoon baru hendak bercakap ada yang memotong.

"Haih Ji Ae nampaknya nasib kita sme..." ujar lelaki itu..

"Haih baek awk pun kna denda jugak .."

"Aah tahlah sya mengantuk sangat..trtidur tdi..pastu ssaem prasan.."

"Semaklah kau nih." Celh namjoon.

"Ape ko cakap??" Marah namjoon.

"Aku ckp ko s-e-m-a-k.." sja mahu menaikkan marah Baekhyun.

(C) My PainWhere stories live. Discover now