Ji Ae pov.
Loceng dah bunyi. Yess maknanya sekarang waktu balik. Akhirnya aku boleh lepas dari semua ni.
Ji Ae melangkah riang menuju ke arah pagar utama sekolah. Semua orang memandangnya dengan perasaan takut. Yellah srbelum ini mana ada orang yang berani membelasah dua orang kingka tu.
Ji Ae memberhentikan langkahnya apabila dia melihat geng BTS dan Eunyoung dipagar. Menunggu seseorang mungkin. Ji Ae teruskan langkahnya tanpa mempedulikan geng tersebut.
"Ji Ae..jom blik dgn kitorg.." tegur Eunyoung.
"Heh x perlu.. takot plak jatuh saham kawan dgn org mcm aku.." perli Ji Ae.
"Ji Ae bukan mcm tu.. aku. Eih..kitorang sume ikhlas.." ucap Eunyoung.
"Eih muak lah aku dengar. Korang bleh x jgn kacau aku!' Ji Ae jalan tanpa mempedulikan orang yang memandang disitu.
"Haih susahnya nk buat dia percya kan." Kata namjoon.
"X pe aku knal dia.. dia x kan mrh org lelama sangat." Eunyoung menepuk bahu namjoon.
"Dah lah jom balik. Kita bincang pasal ni kat grup whatsapp aku add kau nnt Eunyoung.." cadang jhope.
"Ok..aku blik dulu.."
"Eih emm.. Eunyoung ko balik naik pe??"
"Naik kaki ah naik ap lagi??"
"Eeh..jimin aku tau ko nak ngorat Eunyoung eih??"
"Eih mana ade!!' Nafi jimin.
"Ish merepek kor ng nih..klah aku chaw.." Eunyoung melambai kearah BTS.
"Aku ikut.." kata jimin lagi.
"Aigooo..phalliiwa!! .." Eunyong bercekak pinggang.
"arasseo..!!"
Jimin berlari mendapatkan Eunyoung. Ahli yang lain hanya ketawa melihat Jimin. Mereka pun memulakan perjalanan mereka. Dalam perjalanan.
"Namjoon ape kita nak buat??" Tanya v.
"kita kna brubah dulu.."
"Maksud kau.??" Tanya suga.
"Kita x bleh buli orang dah untuk buktikan yang kita dah brubah."
"Aku setuju tpi susah kot.."
"X susah klu kita dah betul2 berubah. "
"Emm oklah. Kita try."
Namjoon dan rakannya lalu dihadapan rumah Ji Ae. Tergerak hati nya untuk menjenguk Ji Ae.
"Korang aku nk gi rumah Ji Ae jap korang nk join ke?"
"Kitorg ikut eih..lagipun kitorang malas lah nk blik awl. Jimin kan ad Eunyoung."
"Ok jom.."
Langkah kaki Namjoon mbawa dirinya ke rumah Ji Ae. Namjoon menekan loceng di pintu rumah. Seorang wanita berumur dengan wajahnya pucat membuka pintu rumah.
"Ahjumma gwenchanha. Ji Ae ade??" Ujar namjoon lembut.
"Ji Ae?? " wanita separuh umur itu menangis tiba-tiba apabila namjoon memyebut nama Ji Ae.
"Ahjumma wae..wae uro.." namjoon risau melihat ahjumma tersebut.
Namjoon memimpin wanita itu masuk ke rumah ahli Bts yg lain hanya membuntuti langkah Namjoon.
YOU ARE READING
(C) My Pain
FanfictionAsyik dibuli.. asyik dihina...dirumah disekolah.. sama je...kat sekolah aku dibuli oleh 7 namja yg..tah lah...kejam... dirumah..sejak kematian appa aku didera oleh ibu kandung ku sendiri..tanpa aku tahu sebabnya...mujur ad org yg masih baik dgnnya...