Hoofdstuk 2

1.8K 43 0
                                    

Ik liep door de stad opzoek naar Harry, hij moest hier ergens zijn. Het was niet koud maar toch ging er een rilling door me heen, als je aan het idee denkt dat je Harry Styles dé Harry Styles gewoon tegen kan komen op straat word je gewoon zo blij dat je rillingen krijgt. ik had het idee dat ik rondjes liep todat ik opeens een wit vest zag wat me bekend voorkwam. Toen ik zijn gezicht zag was het duidelijk.. Het was Jason, ik schrok me dood en moest meteen weer denken aan wat hij in zijn whatsapp bericht had geschreven; 'jij bent de grootste vergissing ooit geweest voor mij, ik zou je zo kapot kunnen slaan nu. ik hoop maar voor je dat dat niet gaat gebeuren'.

Paniek schoot door me heen. ik keek om me heen of ik ergens een winkel in kon, maar hij kwam steeds dichter bij. ik liep achteruit en zag een steegje ik vluchte het steegje in.

Ik keek om me heen of ik nog weg kon maar er was geen uitweg het steegje liep dood. ik was totaal in paniek alles werd een beetje wazig om me heen. ik zag een wit ding op me afkomen. het was Jason hij zag er woedend uit. Hij kwam dichter bij en dichter bij. 'Jij zult boeten voor wat je me hebt aangedaan Allison!'. 'Doe normaal man' riep ik in paniek. 'Wie moet hier nou normaal doen zij hij tegen me en kwam steeds dichterbij lopen. Hij stak een arm naar me uit. 'Blijf van me af viezerik!'. Hij pakte nu ook mijn andere arm vast en zoende me in mijn nek. Ik ga hem een schop en hij liet me los uit zijn greep. 'Wat doe je Jason ben je niet goed bij je hoofd ofzo!' riep ik 'Jij moet de pijn voelen die jij mij hebt laten voelen!' riep hij helemaal woedend. hij tilde langzaam zijn vuist op en hield hem voor mijn gezicht. 'Dat durf je niet'. 'Enof ik dat durf" hij haalde zijn vuist langzaam naar achter en ik zag hem heel snel richting mijn gezicht komen. 'EEEAAHJ' hoorde ik nog iemand roepen voordag ik op de grond viel en alles zwart zag worden.

Harry's P.O.V

'Pffff' eindelijk ben ik uit die drukte. niet dat ik het erg vind ik hou van mijn fans maar Amsterdam is gewoon craazyy. ik liep samen met paul door amsterdam om te winkelen maar ook om fans te meeten, we waren eindelijk bij een heel rustig stukje van de stad aangekomen waar ik normaal kon lopen. Opeens hoorde ik een meisje praten ze klonk in paniek. Paul kom eens riep ik. 'Ja wat is er Hazz' zei paul. 'Hoorde je dat net ook?' Wat? ik hoorde net een meisje half schreeuwen. 'nee niet gehoord'. 'ik vertrouw dit niet, kom we gaan kijken'. Ik liep verder richting het geluid. we kwamen aan bij een steegje het geluid kwam hier vandaan. dat moest gewoon. ik keek om het hoekje van het steegje. ik zag een jongen en een meisje, eerst zag het er niet verkeerd uit maar dit kon niet goed zijn. de jonge haalde naar achter, dit ging mis. 'EEEAAHJ' riep ik 'Hou daar mee op' de jongen trapte het meisje nog één keer toen ze op de grond lag. hij zag mij staan en begon te rennen. ik en paul probeerde hem nog tegen te houden, maar het lukte niet hij was te sterk. Ik rende naar het meisje toe en onderteunde meteen haar hoofd. 'Hallo?, Hallo?! Girl? Word wakker'. paul kwam aanrennen. 'Ik til haar op' zei ik tegen paul. 'Kunnen we niet beter een ambulance bellen?' nee dat duurt te lang het ziekenhuis is hier om de hoek dit gaat veel sneller. 'Oke schiet dan maar op'. Ik snelde me naar de eerste hulp, toen we eenmaal daar waren kwam er meteen een heel team van artsen op ons af. 'Wat is er gebeurt?'. Ik weet het niet helemaal maar ik heb gezien dat een jongen haar sloeg en nog een keer na trapte. 'Oke we weten genoeg bedankt!' graag gedaan zei ik vriendelijk tegen de verpleegster, en ging in de wachtkamer zitten.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

# 3 uur gingen voorbij #

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Allison's P.O.V

Ik hoorde vage stemmen om me heen. wat was er gebeurt? waarom deed alles zo'n pijn? ik probeerde mijn ogen te openen, het lukte maar het ging moeilijk. toen ik mijn ogen open had keek ik recht in heldere groene ogen. ik schrok een beetje. ik keek naar de rest van zijn gezicht. Was dit HARRY? dé HARRY STYLES?! wat deed hij hier?. Gek genoeg begon ik niet te fangirlen maar bleef ik rustig het voelde zo vertrouwd alsof hij er de hele tijd al was geweest.

'Hi' hoorde ik hem zachtjes zeggen. Hei... zei ik. w.. wa.. wat doe jij hier? -wel aardig hoor bedoeld hoor ;)- en waarom ben ik in het ziekenhuis..?. 'een jongen heeft je geslagen en ik heb je hier naartoe gebracht'. Opeens herrinderde ik me alles weer. 'Jason zei ik zachtjes'. Wie? Jason hij wou wraak. Wraak? ja lang verhaal.. 'Oh okee ik heb alle tijd' ik keek naar Harry en hij keek me aan met een glimlacht. Wat was hij toch cute.'Nou eh hij was mijn vriendje, maar het ging al een tijde niet zo goed tussen ons... en toen we uitgingen heb ik met een andere jongen gezoent en hij werd woedend in een whatsapp bericht had hij gestuurt dat hij me wou slaam maar zo serieus had ik het niet opgevat.. dus zijn wraak heeft hij. 'Okee' zei Harry en hij keek een beetje ernstig. 'zo lang was het niet'.. Hahah, nee inderdaard eigenlijk niet. 'Wat heb ik eigenlijk is er iets mis met me?' Nee gelukkig niet, je zult wel nog wat pijn hebben maar je mag vanmiddag weer naar huis. 'Oke' zei ik met een klein glimlachje. toen dacht in aan thuis.. ik wilde niet naar huis er was namelijk niemand, ik was helemaal alleen thuis. 'Ik wil niet naar huis' Waarom niet? vroeg Harry. Er is toch niemand.. mijn vader en moeder zijn altijd weg voor hun werk en mijn zus is altijd bij haar vriend... 'O dat is niet leuk wil je misschien met mij mee? dan kun je even uitrusten in de bus als je wil'. Ik kreeg meteen een glimlach op mijn gezicht. o ja! Bedankt echt heel erg bedankt. 'Voor zo een lief meisje als jij doe ik het graag'

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk een beetje leuk vonden ook al is het niet zo lang maar ik upload liever iedere dag een klein stukje dan maar 1 keer per week een stuk.. wat vinden jullie beter? laat maar achter bij de comments ;)) het laatste stukje was een beetje saai maarja, ik wil celine_XX & VeraMullendersX bedanken voor de inspiratie die jullie mij gegeven hebben

Xoxo

Crush on Harry Styles (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu