Harry's P.O.V
Het was midden in de nacht en ik werd wakker van een gil. Het was Allison. 'Ali?! wat is er waarom gil je?' vroeg ik in paniek. Ze draaide zich naar mij toe, keek me aan en begon te huilen. 'BEESTJES! OVERAL BEESTJES!' schreeuwde ze. 'Ali!, luister naar me'. ik pakte haar hoofd vast tussen mijn beide handen, ze voelde warm aan. 'Er zijn hier geen beestjes nergens' zei ik tegen haar. 'Maar..'. 'Allison doe nou maar rustig morgen gaan we naar een hotel, je moet nu echt nog even gaan slapen'. 'Ik heb dorst' zei Allison. Ik pakte het flesje drinken wat naast het bed stond en gaf het aan haar. hier drink maar even wat.
Allison's P.O.V
Ik nam het flesje aan en dronk het helemaal leeg. 'Dankje Harry' zei ik. Hij probeerde te glimlachen maar het leek niet echt blij. ik legde mijn hoofd op zijn borst en viel in slaap.
'Time to get up!' hoorde ik liam door de bus schreeuwen. ik keek om me heen Harry lag niet meer naast me, alleen zayn en niall lagen in de bedden naast me nog te snurken. Ik probeerde rustig op te staan, maar durfde mijn voeten niet op de grond te zetten want overal kropen beestjes. Opeens hoorde ik gepraat. 'Beestjes? wat? nee.. dit gaat echt te ver je moet de dokter bellen' hoorde ik Louis zeggen. 'Ja dit kan echt niet, er is echt iets flink mis met Ali' zei liam. Ik schrok, want het klopte wat Liam en Louis zeiden het gíng niet goed met mij en dat had ik zelf ook door. 'Louis? wil jij alsjeblieft de béste dokter van duitsland voor me bellen? dan ga ik even aan Paul vragen in welke kamer we zitten in het hotel. Ik hoorde Harry weg lopen en Louis begon te bellen. Harry kwam terug en ik hoorde hem mijn kant op komen lopen. 'Hii, je bent wakker' 'Jaa' zei ik. 'Hoe gaat het met je honey?' vroeg hij aan me. 'Nooit beter geweest' loog ik. Harry grinnikte 'slecht dus' zei hij en hij gaf me een zoen. 'Maar ik kwam je eigenlijk halen, want we gaan richting het hotel'. 'Ojaa, ik kom er zo aan' zei ik. 'Oke, we wachten buiten op je' zei hij en hij gaf me kus op mijn mond. Ik propte snel al mijn kleren in mijn tas en trok mijn schoenen aan. Ik probeerde rustig op te staan. bij iedere stap die ik zette kreeg ik een steek in mijn hoofd. Eindelijk was ik buiten. het daglicht was fel. 'Heii beauty' zei harry en hij knuffelde me. 'Voorzicht' zei ik en ik greep naar mijn buik. 'Ooh sorry my dear'. We liepen rustig naar het hotel ik liep naast Paul en Harry zodat we zonder problemen door konden lopen.
10 minuten later lag ik in het bed en kwam er een dokter naar binnen gelopen. Hij liep naar me toe. 'Jij moet Allison zijn' zei hij met een zware stem. 'Ja.. dat ben ik' zei ik. 'Oke laten we beginnen'. Hij scheen met een lampje in mijn ogen klopte een paar keer op mijn rug en luisterde naar mijn hart. 'Ja.. ik zie het al u heeft een licht griepje' zei de dokter zo overtuigend mogelijk. 'Een licht griepje?' vroeg Harry verbaasd 'Dus van een licht griepje gaat ze beestjes zien en valt ze flauw?' 'Ja, dat komt wel vaker voor bij meisjes in de pubertijd' zei hij. 'Ik ben 18' zei ik verontwaardigd. 'Oh nouja, het kan toch nog voorkomen' zei de dokter. 'En wat nu?' vroeg Harry. 'Ik heb toevallig een medicijn bij me'. zei hij en hij pakte een buisje met poeder erin. (het 'vergif') 'Ik zal dit wel even vermengen met een flesje water' zei hij en hij pakte een flesje water wat naast het bed stond en deed het spul erin. 'Dit moet u leeg drinken en dan zal het zo snel weer beter met u gaan!' zei de dokter aanmoedigend. 'Oke hartstikke bedankt, en tot ziens' zei Harry en hij maakt de de deur open voor de dokter. 'En dat noemt zich de beste dokter van Duitsland?.. tss' zei hij. Ik pakte het flesje en dronk het in een keer leeg. Meteen kreeg ik het heel erg benauwd en kon moeilijker ademhalen. Harry schrok. 'Je word helemaal rood Ali.. gaat alles wel goed'. 'Jaa niks aan de hand' zei ik. Ik kreeg weer steken in mijn hoofd en de beestjes kwamen weer tevoorschijn. 'Harreh ik word gek' zei ik. 'Dat denk je maar Ali, alles komt goed'. ik kreeg een waas voor mijn ogen. 'HARRY!? WAT DOE JE?! WAAROM PAK JE EEN BIJL!' (dit was ook weer een hallucinatie) riep ik met angstige ogen. 'Wat? Ali, doe rustig ik heb geen bijl..' zei harry en hij kwam op me af. 'STOOOP!' schreeuwde ik en ik begon te huilen. 'Ali ik heb echt geen bijl waarom zou ik jou pijn willen doen.. ik hou van je'. de waas voor mijn ogen verdween en Harry stond voor me met rode ogen. 'Sorry' zei ik door mijn tranen heen. 'stil maar jij kan er niks aan doen' zei hij en hij kwam bij me zitten. Ik zoende hem. Ik kreeg weer een waas voor mijn ogen. dit keer zag ik overal reuze wespen op me ofkomen. 'AAH' ik sprong op en rende naar de deur. ik moest hier weg. mijn ogen vulde zich weer met tranen. Ik zag niall in de gang lopen. 'Heei Ali' riep hij. 'IK MOET HIER WEG!' zei ik en ik wou langs hem rennen maar hij ving me op in zijn armen. 'Oke Ali dit is niet goed jij moet echt even gaan slapen' zei hij en hij tilde me op en bracht me naar mijn kamer. 'Ze wou wegrennen' zei hij tegen harry en hij legde mij in mijn bed. Ik voelde een brok in mijn keel en kon opeens heel moeilijk ademhalen. Ik snakte naar lucht.
Harry's P.O.V
Ik praate met niall. Opeens hoorde ik Allison een raar geluid maken. Ik keek haar richting op. 'Ali?' riep ik. Niall en ik rende naar haar toe. Het leek erop dat ze geen lucht meer kreeg. Bel 112! riep ik naar Niall en hij pakte meteen zijn telefoon en begon te bellen. 'Alles komt goed ali, blijf ademen, blijf bij me alsjeblieft ik kan niet zonder je' zei ik tegen haar. Ik aaide over haar hoofd. Niall legde zijn telefoon neer 'Ze komen er aan' zei hij, Het leek wel uren te duren. Iedere minuut werd de situatie van Allison slechter. Er kwamen 4 mannen van de ambulance binnen gestormt en storte zich meteen op Allison. Niall kwam naast me staan en legde een arm om me heen. 'Dit is al de derde keer in een paar weken' zei hij. Ik antwoorde niet. 'Je houd echt van haar dat zie je Harry'.
Ze laadde Allison op de brancard en reden haar in de auto Niall en ik stapte ook mee in en we reden weg. Toen de sirenes aan gingen schrok ik. ik pakte Allison's hand vast en zei; 'Allison blijf sterk, blijf bij mij.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit was het hoofdstuk weer voor vandaag :)) het is een beetje saai, ik had niet echt veel inspiratie. als jullie ideën hebben vertel ze me :D en als je het leuk vind.. laat je maar een comment achter :) dat vind ik leuk. Comment/Vote?
xoxo
JE LEEST
Crush on Harry Styles (dutch)
Fanfichet gaat niet goed tussen Allison en haar vriend Jason als Allison met iemand anders zoent is het over tussen hun. haar vriend drijgt haar te slaan. Als hij dit ook doet is er iemand die hem stopt en dit is dé harry styles. er bloeit iets op tussen...