Hoofdstuk 9

1.1K 31 2
                                    

Allison's P.O.V

Ik schrok wakker uit een enge droom. Mijn keel deed pijn en was droog. Ik pakte mijn flesje water dronk de helft van mijn flesje in een keer leeg. ik kreeg het opeens heel erg benauwd en begon te zweten. Zacht hoorde ik de muziek van het concert, wat verlangde ik nu naar harry. ik zakte een beetje onderuit. waar bleef Paul nou?. Ik staarde voor me uit, alles werd draaierig en ik voelde me zwak worden. 'Harreeh?' riep ik in paniek. 'Paaull!?'. ik wist dat het geen zin had niemand zou me horen. Ik probeerde op te staan, eerst lukte het, maar ik voelde na een tijdje mijn benen niet meer en viel op de grond. Voor mijn ogen zag ik opeens allemaal beestjes zweven. 'Aaaahh' ga weg riep ik. ik probeerde ze weg te slaan maar ze kwamen steeds weer terug. (dit was een hallucinatie). Mijn ogen raakte vermoeid en mijn hoofd zakte op de grond. ik viel in een hele diepe slaap.

Harry's P.O.V

WOOUW!!, het concert was awesome, maar ik moest de hele tijd aan Ali denken.. Hoe zou het met haar gaan?. 'HAZZA DAT WAS ECHT INCREDIBLE' riep louis en ik voelde een hand op mijn schouder. 'Jaa, echt geweldig' zei ik met een glimlach. We liepen richting de bus overal stonden fans te schreeuwen. Morgen zouden we in een hotel gaan slapen. Paul liep naast mij. opeens viel me in dat Paul bij Allison zou blijven. 'PAUL! waarom ben je hier je zou bij Allison blijven!' zei ik bezorgd en boos tegelijk. 'Oja.. sorry' zei Paul. ik schudde mijn hoofd en rende snel naar de bus. ik maakte de deur open en liep naar binnen. op de bank zat ze niet. ik liep wat verder de bus in. Daar zag ik haar liggen, op de grond. 'AAAALI!!' riep ik. ik voelde snel aan haar pols of haar hart nog goed klopte. Ik voelde het wel maar het klopte heel onregelmatig. Oke, wat moest ik doen?. Ik hoorde de rest binnen komen. 'Wat is hier aan de hand?' riep Niall. 'Wat moet ik doen?' zei ik in paniek. 'Mond op mond!' riep liam. Ik zakte op mijn knieën, tild haar hoofd een beetje naar achter, kneep haar neus dicht en drukte mijn lippen op die van haar. Ik gaf haar mond op mond. Ik hoorde dat Louis een grap wou maken, maar zich in hield. Allison gaf een knijpje in mijn hand en opende langzaam haar ogen. 'Ali!' riepen we allemaal. 'Wa.. wat is er gebeurd?' vroeg ze. 'Shht.. geen vragen' zei ik. Ik tilde haar op een legde haar op mijn bed. naast het bed zat stond een flesje water. Ik pakte hetn en gaf het aan Allison. 'Hier drink maar even wat' zei ik. Allison nam een slok en gaf het weer terug aan mij. ze staarde me aan alsof ze niet wist wie ik was. 'Ali was is er met je?' vroeg ik. 'Allemaal beestjes' zei Allison. 'Beestjes?, er zijn geen beestjes Ali.. ' zei ik. Niall kwam binnen gelopen. 'Alles goed?' vroeg hij. 'Ze ziet beestjes' zei ik. 'Okee Harry, dit is echt niet goed, je moet de dokter bellen' zei niall. 'De dokter komt niet meer nu, het is veel te laat.. morgen bel ik'. 'Oke zei naill. ik ging naast Allison zitten en trok haar bij me op schoot. Ze had het warm. Niall liep weer weg. 'Alles komt goed Ali' fluisterde ik in haar oor en gaf haar een een zoen. 

Jason's P.O.V

Ik zat achter mijn computer en zocht de bijwerkingen van het vergif op. 'Dit vergif kan leiden tot sterke hallucinatie, een ernstig ziek gevoel, en geheugen stoornissen en bij meerder malig gebruik kan het lieden tot sterfenis. Ik glimlachte, dit was precies wat ik nodig had. nu zocht ik de beste dokter van heel Duitsland op. hij woonde hier in de buurt gelukkig. ik zocht hem op voor het geval dat ze de dokter zouden waarschuwen. dat moest natuurlijk het beste van het beste zijn. Het was dokter Wagner. Ik belde hem op en vroeg of hij deze avond nog langs kon komen

De bel ging. Ik maakte de deur open. 'Hallo meneer ik ben Dokter wagner' zei hij en gaf me een hand. 'Hallo kom binnen'. we gingen op de bank zitten. 'Oke ik heb uw hulp nodig' zei ik en ik begon te vertellen. 'Dus als u morgen word gebeld door ene Harry Styles doet u dit in het drankje van de zieke?' 'Ja meneer dat komt voor elkaar' zei hij. Hij wees naar het grote geld bedrag wat ik verdiend had met gokken, waarmee ik hem had over gehaald en ik gaf het aan hem. hij stond op en liep de deur uit. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het hoofdstuk voor vandaag... gisteren heb ik niet geschreven vanwegen privé omstandigheden.. sorry. voor vandaag ook maar een kort hoofdstukje, maar het is echt suuuper mooi weer buiten dus ik ga lekker buiten zitten :)) Ojaa en mijn zus.. dacht dat dat je Ali uitsprak als Álie maar je spreekt het dus uit als Ellie. Enne.. Vote\Comment? :) dankjee 

xoxo

Crush on Harry Styles (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu