Hoofdstuk 19

989 26 2
                                    

Ik zat voor me uit te staren op de rand van het bed, todat Harry achter me kroop en mijn schouders begon te masseren. 'Ik weet niet hoe het verder moet Harry' zei ik tegen hem. 'Niks zeggen Ali.. het komt goed dat beloof ik' zei Harry en ik voelde hoe zijn handen naar mijn middel gleden.Het was nu een week geleden dat Jason was opgepakt en ik voelde me slechter dan ooit en dat kwam allemaal door één simpel telefoontje.

;;Flashback;;

Ik werd wakker door een geluid en voelde hoe Harry me los liet en uit bed stapte. Het was zijn telefoon. Ik opende mijn ogen en ging zitten. Ik keek naar Harry die druk met zijn telefoon door de kamer liep en probeerde oogcontact met hem te maken en keek zwoel zijn kant op, maar ik zag die blik die ik niet gewend was. Het was die blik wat ik niet wilde zien. de boze blik. Meteen keek ik hem vragend aan en hij keek weg. Ik ging weer liggen en probeerde verder te slapen. 'WAT?! NEE.. NOOIT!' riep Harry hard. Ik schork wakker en ging meteen weer rechtop zitten. Harry had een bange blik in zijn ogen. Ik wist dat het over mij ging want zo keek hij alijtd.. als het over mij ging. 'IK VERLIES FANS?! IK MOET HET UITMAKEN OMDAT IK FANS VERLIES!?' schreeuwde Harry woedende door de kamer. Mijn hart ging tekeer. Ik wist nu met wie hij aan het bellen was. Het management. Meende ze dit nu echt? dacht ik en ik werd meteen dood ongelukkig van binnen. Harry schudde zijn hoofd. 'Luister, vanaf het moment dat ik Allison aan jullie voorstelde had ik al het idee dat jullie haar niet goed vonden voor mij. Wat is er mis met haar? is ze te normaal? Niet beroemd? Ik vind niks verkeerd aan dat alles. Ze is niet zo'n crazy fan. Allison is anders dan de rest en ik ga het Niet met haar uit maken omdat we een paar fans verliezen!'. Harry kwam naast me lopen en keek me aan. Dit raakte me. Zodra Harry naast me zat kon ik het gesprek meeluisteren. 'Luister Harry, ik weet dat je van haar houd, maar ze is niet goed voor je! niet voor jou én voor je fans. Jij hebt een ander meisje nodig. Allison heeft een week om al haar spullen bij elkaar te zoeken en afscheid te nemen van jou en de rest of jij raakt je baan kwijt en daar zul je duizende mensen verdriet mee doen' zei een vrouwen stem bot. 'WAT, NEE! je kunt me niet laten kiezen tussen liefde en werk! zei Harry woedend. 'Jawel dat kunnen we wel' zei de vrouw. Daarmee eindigde het gesprek. Ik keek naar hem. 'Je...je' zei hij, maar ik onderbrak hem. 'Ik heb alles gehoord' zei ik. 'Ik laat dit niet gebeuren ik ga er nu heen en een hartig woordje met haar spreken!' zei Harry en hij liep al richting de deur. Ik pakte zijn pols vast en hij draaide zich om. 'Nee Harry doe dat maar niet.. we moeten dit doen, ik wil niet dat jij je baan kwijtraakt' zeg ik met tranen in mijn ogen. Harry kijkt me aan en geeft me een kus. 'Ik wil je niet kwijt Ali' zegt hij tussen het zoenen door.

Ik schrik wakker uit mij gedachten als ik Harry's handen op mijn heupen voel en hij kusjes in mijn nek drukt. Ik glimlach. Voordat hij verder gaat vraag ik: 'Hoelaat hadden we die afspraak?'. Harry keek op zijn horloge. 'SHIT' riep hij en hij sprong op greep mijn hand en trok me mee. Ik lachte. 'Nu dus' zei ik en we liepen snel richting de stad. Vandaag gingen we de tattoo laten zetten. We keken er al een paar dagen na uit. 'Ik ben best zenuwachtig' zeg ik. 'Hoezo' vraag Harry lief terwijl hij mijn hand vast pakt 'Ik ben toch bij je'. Ik moest lachen. 'Ja, maar.. ik ben gewoon bang dat het pijn doet' zeg ik. 'Geloof me Ali, het doet geen pijn' zegt hij en hj drukt een kus op mijn wang.

'Ga maar zitten' zegt een man vol met tattoos. Ik ga in de stoel zitten en vertel de man wat de bedoeling is. Ik krijg een tattoo op mijn pols met; 'I love him' en Harry krijgt 'I love her' op zijn pols dat was de bedoeling. Zodra de man begint met de tattoo pakt Harry mijn hand vast. Het doet wel pijn, maar dankzij Harry's lieve woorden valt het allemaal wel mee.

Harry en ik liepen hand in hand terug richting het hotel. We keken naar onze polsen. 'Het is mooi' zegt Harry. 'Ja, we zijn nu vooraltijd aan elkaar verbonden' zeg ik. Harry slikt. 'Waarom wou je niet dat ik het management zou stoppen?' vraagt hij onzeker. Ik keek hem aan. 'Omdat dat niet het juiste zou zijn' zeg ik. 'Waarom niet.. je wil toch bij me zijn?' vraagt Harry. 'Nartuurlijk wil ik dat ik wil niks liever, maar ik weet ook hoe belangrijk je werk en de jongens voor je zijn Harry dat kun je niet zomaar opgeven'. 'Dat is lief Allison.. Ik wil je niet kwijt' zegt hij met een kwetsbare stem. 'We raken elkaar niet kwijt Harry, geloof me hoever je ook van me af bent ik zal altijd van je blijven houden'. 'Ik ook van jou.

We kwamen aan bij het hotel en liepen naar onze hotel kamer. Onderweg kwamen we Louis tegen. 'Ali!' riep hij en hij kwam op me afgerend. Ik liet Harry los zodat ik Louis een knuffel kon geven. 'Ik ga je zo missen Ali' zei Louis met een knik in zijn stem. Een traan liep over mijn wang. 'Ik jou ook lieve Louis' zei ik en ik huilde op zijn schouder. 'Kom de rest wacht op je' zei louis en hij pakte mijn hand en trok me mee.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoofdstuk 19 :)) ik hoop dat jullie het leuk vinden.. ik heb veel ideeën, maar ik schrijf de laatste tijd niet meer zo veel.. ik wil het wel maar als ik dan bezig ben heb ik opeens geen zin of inspiratie meer. nouja.. ik blijf wel schrijven :)) en nu het nog kan zal ik proberen vaker te schrijven. Laat me weten wat je ervan vind & Enjoy :).

Comment/Vote?

xoxo

Crush on Harry Styles (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu