hoofdstuk 8

1.3K 36 2
                                    

Ik zat op mijn bed met het briefje in mijn handen geklemd. Waarom? waarom deed hij dit? hij had me nou al twee keer genoeg pijn gedaan. Ik snapte het niet, waarom kan hij me niet gewoon met rust laten?. Ik staarde naar het briefje. Ik moest Harry roepen want ik kon dit zeker niet alleen. 'Harry?!...' riep ik eerst wat zachter. Ik kreeg geen reactie. 'HARRREEH!' riep ik dit keer hard. Ik hoorde voetstappen en de deur ging langzaam open. 'Ja?' zei hij. 'Kom eens zitten..' Harry komt naast me zitten. 'Wat is er? waarom doe je zo geheimzinnig' vroeg harry. Ik gaf het briefje aan Harry. ik zag aan zijn gezicht dat hij schrok. 'Toch niet alweer he..' zei hij en las het briefje door. toen hij klaar was zei hij; 'Allison dit kan echt niet meer hij bedreigt je, we moeten naar de politie'. 'NEEEE absoluut niet naar de politie'. 'Waarom niet?' zei harry. 'Wat denk je dat hij met me gaat doen als hij erachter komt dat we aangifte hebben gedaan, ze zetten hem echt niet zomaar vast daar hebben we veel te weining bewijs voor en hij zal alles ontkennen' zei ik. 'Okee, dat is waar..' 'Ik ben bang Harry' zei ik zachtjes. Harry trok me bij hem op schoot. 'Dat hoeft niet, ik zal ervoor zorgen dat als je ergens heen gaat dat er altijd iemand bij je is, dat beloof ik' zei Harry. 'Okee.. dankje Harry, echt voor alles wat je voor me doet' zei ik en ik gaf hem een zoen. 'Nou ga je dan maar even omkleden we vertrekken zo. Niall en Liam zijn weer terug en ze hebben een frappuchino van starbucks voor je meegenomen. 'Okee, haha ik kom zo' zei ik. Harry liep weg en trok een kortbroekje met een topje aan, het was nogal warm hier in de bus.

Ik liep naar de bank. iedereen zat er met elkaar te praten. 'ALI HIER IS JE DRINKEN!' riep niall. ik pakte het aan en plofte neer naast harry. ik dronk aan mijn drankje. 'Pfff.. ik heb het echt warm' zei ik. Harry voelde aan mijn hoofd. 'Inderdaad volgens mij word je ziek Ali' zei harry tegen mij. 'Harry!?, heb je zin om een potje fifa te spelen?' vroeg Louis. 'Jazeker ik ga je inmaken' zei Harry. Ik moest lachen en Harry ging naast louis zitten.Liam en Niall waren samen druk bezig op de gitaar. Zayn zat naar zijn telefoon te staren. Ik ging naast hem zitten. 'Hii, wat ben je aan het doen?' vroeg ik aan hem. 'Heej, Ali.. oohh gewoon wat aan het whatsappen met Perie' antwoordde hij. 'Aww, mis je haar erg?' 'Ja best wel, het is best wel moeilijk als je aan de andere kant van de wereld zit snap je?' zei Zayn. 'Ja dat snap ik, ik zou het denk ik niet kunnen'. 'Als je genoeg van diegene houd dan kun je alles' zei Zayn met een lachje. 'Ja dat is waar'. Ik draaide me richting Liam en Niall. 'Wat zijn jullie aan het doen?' vroeg ik aan ze. 'Ohh, we proberen een liedje te schrijven, maar het lukt niet echt heel erg goed..' zei Niall. 'Het klinkt anders wel mooi' zei ik aanmoedigend. 'Dankje' zei Liam met een smile. De chauffeur kwam naar binnen. 'Jongens..' toen keek hij naar mij 'En dame we gaan vertrekken, doen jullie voorzichtig met lopen het kan namelijk een beetje wiebelen'. 'Ja komt voor elkaar chef!' zei zayn. De chauffeur liep door het slaap gedeelte naar de voorkant van de bus en sloot de deuren.

We waren nu ongeveer 3 uur onderweg en het was 1 uur s'nachts. Iedereen begon moe te worden. 'Ik ga naar bed' zei Zayn. daarna volgde de rest todat alleen Harry en ik nog over waren. 'Wil je dat ik bij je blijf?' vroeg Harry. 'Nee hoor dat hoeft niet ga maar lekker in je bed liggen' zei ik. 'Echt? jij mag ook in mijn bed hoor dan slaap ik wel op de bank' 'Neeee, ga jij nou maar in je bed liggen ik slaap gewoon hier op de bank' zei ik met een bevelend stemmetje. 'Oke, mevrouw zoals u wenst' zei harry op een deftige toon. en liep naar zijn bed.

Het was nu ongeveer een uur later en ik kon niet slapen. Ik had hoofdpijn en voelde me niet lekker. Ik stond op en dronk even een glaasje water en besloot om naar Harry te gaan. Ik liep de slaap ruimte in. Harry sliep op het onderste bed. 'Harry?..' fluisterde ik. 'Harry..' zei ik nog een keer en rammelde dit keer ook een beetje aan hem. Hij werd wakker. 'Hi honey, wat is er?' zei hij met een slaperige stem. 'schuif eens op' zei ik. Harry schoof op en ik ging naast hem liggen en trok de deken over ons heen. 'Ik kan alleen slapen als jij naast me ligt..' zei ik. 'aw, kom hier zei hij en drukte me tegen zich aan'. even later was Harry weer in slaap gevallen. Ik hoorde iemand zachtjes snurken, volgens mij was het Liam. Mijn ogen werde zwaar en ook ik viel in slaap.

'WAKEEE UPP!!!' hoorde ik iemand keihard roepen. Het waren Louis en Niall. Harry en ik werden allebei wakker. 'Aah jongens moet dat nu zo hard' zei ik. 'Omdat jullie ander nog uren zo blijven liggen' zei niall. 'Ja het is tijd om op te staan lovebirds'. voegde louis er aan toe. toen ik opstond werd ik duizelig en kreeg ik pijnscheuten in mijn hoofd. ik wankelde en greep naar mijn hoofd. Niall kon me nog net opvangen voordat ik op de grond zou vallen. 'Wow Ali, gaat het wel?' vroeg hij bezord. 'Ja het gaat prima' loog ik. Toen de duizelig heid overwas liep ik naar naar de bank op de salon tafel stonden broodjes. Ik at een paar broodjes en ging me daarna omkleden. Toen ik weer terug naar de bank liep stond de tv aan. het nieuws was erop. Opeens zag ik mijn eigen gezicht op tv. Ze hadden het over mij en Harry. ik ging snel zitten en luisterde naar wat er allemaal over mij gezegt werd. ze zeiden dat de 'new love' van harry, dat was ik dus, geen blijvertje zou worden. 'Hoe weten zij dat nou!' zei ik gefrustreed. 'Ze weten helemaal niks over ons, het zijn alleen maar roddels'. 'Ja, daar moet je echt niet heen luisteren. 'zei Zayn. we keken nog even verder maar voor de rest was er niks interesants meer.

Ik begon me steeds slechter te voelen. 'Harry?' 'Ja dear?' zei hij. 'Heb je misschien een parracetamol voor me ik voel me echt niet goed'. 'Ja natuurlijk ik ga er wel even een halen'. Harry stond op en haalde een paracetamol voor me. 'Hier' zie hij en gaf me de tablet. 'Dankje handsome'. Ik nam de paracetamol in. Ik werd er slaperig van en viel in slaap.

Om 6 uur werd ik weer wakker. 'Woww, heb ik echt zó lang geslapen?' 'Jaa' zei harry en gaf me een kus. Het is tijd om te gaan jongens. 'ga je mee?' vroeg Harry aan mij. 'Nee ik denk dat ik maar hier blijf' ik voel me echt niet goed' zei ik. Weet je het zeker? vroeg hij nog. 'Jaa'. 'Okee, ik zal zeggen tegen paul dat hij bij je in de buurt blijft'. 'dag honey' zei hij en gaf me een kus op mijn voorhoofd.

Even later kwam paul binnen. Ik was in het bed van Harry gaan liggen. 'Allison?!' hoord ik paul zeggen. 'Hier ben ik!' riep ik. Paul kwam binnen gelopen en gaf me een flesje water. 'Ik moet even weg er is iets met een fan die de heletijd probeert om over de hekken te klimmen, ben zo terug'. 'Oke, dag'. Ik dronk iets van mijn flesje en viel toen in slaap.

Jason's P.O.V

Vergif.. 'Chek'. Okee, dit was het moment hiermee zou ik voorgoed van allison verlost zijn. Ik sloop richting de deur van de bus en maakte hem open. zo zacht mogelijk liep ik naar binnen. ik hoorde een regelmatige ademhalen vanuit de slaapkamer. ahh dat was goed ze sliep. snel pakte ik het flesje, draaide het open en mengde een beetje vergif met het water. zo snel mogelijk zette ik het flesje weer terug en sloop de bus uit. Dit kon en mocht gewoon niet fout gaan.

(even tussendoor, het vergif is niet het soort vergif waarvan je meteen dood gaat (het zou wel kunnen na een paar keer drinken enzo) want dan zou het verhaal meteen afgelopen zijn..je word er heel erg ziek van- idee van gtst haha. Nouja.. Dit was even om verwarring te verkomen.)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het hoofdstuk voor vandaag :)). ik ben er wel tervreden over. ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. en uhh.. als jullie nog leuke ideeën hebben over wat er nog verder in het verhaal kan gaan gebeuren laat dat dan achter bij de comments :D

Comment/vote? dankjee

xoxo

Crush on Harry Styles (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu