'Ik weet het!' zei ik tegen chef swan. 'Vertel' zei hij. Ik begon het verhaal over mijn ring te vertellen. 'Aha, Oke.. maar hoe wil je Jason daarmee opsporen?' vroeg hij, 'Nou.. in de laatse berichtje stond dat hij me zou opsporen als ik alleen was.. dus als ik nu ergens zogenaamd alleen heen ga.. dan komt hij vast op me af' legde ik uit. 'Oke, dus je wilt dat we op een afstandje blijven?' vroeg hij. 'Ja dat zou wel helpen' zei ik. 'Dat is goed meid, bel ons maar als je er klaar voor bent, fijne dag nog' zei hij en hij drukte weg. 'Nou fijn dit' zei ik in mezelf en liep weer terug naar Eleanor. 'Waar was je?' vroeg Eleanor toen ik aankwam lopen. Ik vertelde haar dat de politie had gebeld en wat ik van plan was. Ze keek me een beetje bang aan. 'Is dat niet veel te gevaarlijk Allison.. Harry gaat dat nooit toe laten. Wat als de politie te laat is? hij zal echt niet meer zo vriendelijk zijn..' zei Eleanor. Ik knikte. 'Ja daar heb je wel gelijk in.. ik wacht wel af wat Harry's reactie is' zei ik. Eleanor en ik zongen de laatste liedjes nog mee en zagen hoe niall zijn laatste sprong deed voordat ze het podium afliepen. Harry kwam met een glimlach op me aflopen, maar zijn gizicht betrok toen hij de angst in mijn ogen zag. Ik probeerde te glimlachen, maar het was geen succes.
Harry sloeg zijn armen om me heen en gaf me een kus. 'Hi honey, wat is er?' vroeg hij bezorgd. Ik vertelde dat de politie had gebeld en ik vertelde over wat ik had voorgestelt met de ring. Harry's gezicht werd serieus. 'NO WAY!' zei hij 'Je gaat niet helemaal alleen daar op die gek wachten!' zei hij terwijl ik de woede in zijn ogen kon zien. 'Maar.. dat is de enige oplossing harry' zei ik. 'Er is toch nog wel een andere manier om hem op te sporen!' zei hij bijna schreeuwend. 'Harry doe rustig!' zei ik kalmerend. 'Nee Ali, ik kan toch niet rustig doen al een of andere gek jou leven overhoop haalt' zei hij terwijl hij me vast greep. Ik werd warm vanbinnen. Hij was zo bescheremd. Hij was zo lief. Hij was gewoon perfect. Ik drukte mijn gezicht in in harry's T-shirt. Hij sloeg zijn armen om me heen. 'Ik moet dit doen Harry' zei ik zacht. 'Nee.. niet jij Ali' hoorde ik hem zeggen.
'Wat doen jullie moelijk' hoorde ik Louis achter me zeggen. Ik draaide me om. 'Jaa ik heb het hele gesprek mee geluistert' zei Louis met een lachje. 'Fijn' zei ik. 'Ik doe het wel' zei Louis. 'Wat?' vroeg Harry. 'Ja waar hebben jullie het nu de hele tijd over? ik lok Jason wel met je ringetje'. Eleanor kwam naast louis staan. 'Wat ga je doen?' vroeg ze tewijl ze vragend naar Louis keek. 'Ik lok Jason met het ringetje van Allison'. Ik zag hoe Eleanor naar hem keek. Bezorgd. 'Nee, Louis je moet dit niet doen.. je weet niet tot wat Jason allemaal in staat is' zei ik. 'De politie is er toch bij' zei hij. Ik keek naar Harry, hij keek bezorgd. 'Kom op Ali, bel de politie nou maar we gaan dat kuikentje eens in de val lokken' zei Louis alsof het een spelletje was. Ik keek hem aan en hij gaf een seintje dat ik moest bellen. Ik pakte mijn telefoon en vertelde aan de politie dat ze naar het plein aan de rand van het bos moesten komen waar we hem heen zouden lokken.
Ik, Louis en Harry zaten in een taxi opweg naar het plein. Louis had mijn ring in zijn handen en speelde ermee. Harry had zijn arm om me heen geslagen. We reden het plein op en zagen een heel politie team klaar staan. De taxi stopte en we stapte uit. Chef swan kwam op ons afgelopen. 'Hallo fijn dat jullie er zijn' zei hij. 'Hoe lang denk je dat het duurt voordat hij hier zal zijn?' vroeg chef Swan. 'Ik weet het niet.. een uurtje denk ik. 'Okee we hebben overal in de stad politie heen gestuurt en ze geven een seintje als ze zijn auto deze kan op zien gaan'. 'Oke' zei Harry kortaf. 'En.. wie van jullie 3 gaat hier staan?' vroeg chef Swan terwijl hij mij aankeek. 'Ik..' wou Louis zeggen maar Harry onderbrak hem. 'Dat moeten we nog even overleggen' zei Harry en hij trok ons mee naar de andere kant van het plein. 'Louis ik wil niet dat jij daar gaat staan!' zei hij. 'Waarom niet Harry iemand moet het toch doen?' zei Louis. Harry en Louis kibbelde een half uur met elkaar todat chef Swan naar ons toe kwam. 'Jason komt eraan' zei hij. Mijn ogen werden groot en ik keek naar Harry en Louis. Voordat ik het wist greep ik de ring uit Louis's Handen. 'Ik doe het' zei ik en ik rende het plein op. Ik keek achter me en zag hoe Harry naar me keek. Zijn gezicht was bezorgd. Hij wou naar me toe komen maar werd tegen gehouden door Chef Swan. Het was te laat Jason was te dicht bij.
Daar stond ik dan. Helemaal alleen midden op het plein. Een auto kwam aan gereden en daar zag ik hem. Hij had een gemene blik in zijn ogen. Hij parkeerde de auto en hij stapte uit. Ik zag hoe hij op me afkwam en paniek schoot door mijn lichaam.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier is weer een hoofdstuk. ik hoop dat jullie het leuk vinden :))
Ps. Ik schrijf aan een verhaal samen met mijn vriendin @YeahBuddyxx op het account @CRAZYxMOFOxPERSONS het heet ; One special weel ft Niall Horan. Lees het maar haha :))
Comment/Vote?
xoxo
JE LEEST
Crush on Harry Styles (dutch)
Fiksi Penggemarhet gaat niet goed tussen Allison en haar vriend Jason als Allison met iemand anders zoent is het over tussen hun. haar vriend drijgt haar te slaan. Als hij dit ook doet is er iemand die hem stopt en dit is dé harry styles. er bloeit iets op tussen...