Hoofdstuk 21

932 31 7
                                    

Harry's P.O.V

Er werd op de deur geklopt. Ik gaf geen antwoord. 'Harry ik weet dat je daar bent' hoorde ik Louis zeggen. Ik liep naar de deur en haalde hem van het slot. Louis kwam binnen. Ik ging weer op het bed zitten. Louis kwam naast me zitten en sloeg een arm om me heen. 'Je weet dat we over een paar uur verder reizen?' zegt Louis. Dat was ik helemaal vergeten. 'Ik wil niet verder.. niet zonder Allison!' zei ik. 'Harry..' begon Louis 'Je moet het achterlaten.. voor je het weet loopt ze weer rond met een andere jongen' zei hij. Ik keek Louis onbegrijpelijk aan. Hoe kon hij nu zoiets zeggen? Het maakte me boos. Het kwetste me begreep hij dat niet?. Ik sloeg Louis's hand van mijn mijn schouder en stond op. 'Wouw Louis.. ik snap niet hoe je zoiets kan zeggen. Je weet dat Allison dat nooit zou doen!' zei ik boos en ik trok hem omhoog. 'Nee Harry zo bedoe..' mopelde hij nog maar ik onderbrak hem. 'Ik denk dat je maar beter kunt gaan Louis' zei ik met een boze blik in mijn ogen en Louis liep mijn kamer uit. 

Allison's P.O.V

Ik stapte mijn huis binnen. De vertrouwde geur kietelde in mijn neus. Ik zette mijn tas neer en liep naar de woonkamer. Alles was nog precies hetzelfde. Mijn maag rammelde. Ik liep naar de keuken opzoek naar iets eetbaars. Er was niks meer alles was op. Ik hoorde een geluid en even later sloeg de voordeur dicht. Ik schrok. 'Mam?' riep ik, maar ik kreeg geen antwoord. Ik greep een deegroller en liep ermee naar de woonkamer. Daar stond ze. Megan, mijn zus. 'Zusje!' zei ze en ze liep op me af. Mijn zus was totaal anders dan mij. Mijn zus was heel deftig, te deftig als het aan mij lag. Mijn ouders hebben haar zo opgevoed.. nouja mijn vader wou dat, maar bij mij is dat niet gelukt. Ik kon het vroeger goed vinden met mijn zus maar toen ze uit huis is gegaan zijn we uit elkaar gegroeid. 'Dus je bent terug van kamperen' zei mijn zus. Ik knikte. Ze ging op de bank zitten. 'Kom zitten' zei ze en ik ging naast haar zitten. ze haalde een stapel tijdschriften uit haar tas. 'Geloof je nou echt dat mam en pap dit niet te weten zouden komen?' zegt ze terwijl ze me een tijdschrift geeft waar ik en Harry hand in hand door de stad lopend op de cover staan. Toen ik het zag kreeg ik tranen in mijn ogen. Megen keek me aan. Ik stond op. 'Waarom doe je dit?' zei ik. 'Om jou in te laten zien dat het fout is wat je hebt gedaan' zei ze streng. 'Ik heb niks fout gedaan ik hou van hem!' katte ik terug en veegde mijn trangen weg. Megan stond op. 'Laat me alleen' zei ik en ik draaide me om. Mega legde een hand op mijn schouder. 'Ik kom morgen terug' zei ze en liep toen de deur uit.

Ik plofte in de bank en pakte mijn telefoon. '1 nieuw bericht' stond er en ik klikte erop. Harry: 'Dear Ali, ik mis je .. we reizen verder naar Denemarken. Iedere keer als ik naar de tattoo kijk moet ik aan jou denken aan je lieve lach.. je bent een goede meid Ali onthoud dat. laat je niet beneden halen door alle paparazi wees sterk.. voorjezelf en voor mij. Doe alsjeblieft geen stomme dingen en vergeet me niet. Ik hou van je' Toen ik het had gelezen begon ik te huilen. 'Niet huilen Ali.. je moet sterk zijn' ze ik tegen mezelf en probeerde mijn tranen in te slikken. Ik typte een bericht terug. Allison: 'Harry.. ik kan niet zonder jou, maar ik hou me sterk. ik zal jou nooit vergeten. I love you' . Ik besloot om even tv te kijken. De tv sprong aan op een 'Celebrity nieuws kanaal'. Ik keek er niet aandachtig heen en viel in slaap. 'Halison break-up' hoorde ik en ik schoot wakker. Hallison was de koppelnaam van mij en Harry. Ik keek naar het beeldscherm en zag foto's van mij lopend naar de taxi. De vrouw begon te praten. 'Geruchten gaan rond dat Hallison de break-up te danken hebben aan Allison. zij zou met een andere jongen gezoend hebben terwijl ze in een relatie was met Harry Styles'. 'WATBLIEF!´ riep ik. er kwamen foto´s in beeld van mij en een jongen. Zoenend. ´Nee!´ riep ik. Dit waren de foto´s van mij en de  jongen waar ik Jason mee bedrogen had en in een dronken bui. Tranen sprongen in mijn ogen. Hoe konden ze dit doen?..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vele van jullie wouden dat ik verder zou schrijven dus daarom dit hoofdstuk :)) het is niet zo heel lang maar ik wou niet nog langer wachten tot ik meer ideeën had haha.. ik hoop dat jullie het leuk vinden en blijf reageren en voten! :))

Comment/Vote?

xoxo

Crush on Harry Styles (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu