Hoofdstuk 25

858 34 3
                                    

Harry's P.O.V

Ik zag Allison naar me staren haar mond stond open en haar ogen schitterde als nooit te voren. Wouw wat was het geweldig om haar weer te zien. Langzaam liet ze haar telefoon van haar oor zakken en rende naar me toe. De jongens hadden het ondertussen ook in de gaten en begonnen te lachen en gafen me duwtjes aan mijn schouder. Alli sprong in mijn arm en ik knuffelde haar. Het was zo heerlijk om haar weer in mijn armen te hebben. Ik had dit gemist. Ik keek haar aan. Ze had tranen in haar ogen en begon te huilen. 'Harry' zei ze door haar tranen heen, maar ik onderbrak haar door mijn lippen zachtjes op die van haar te drukken. Ik voelde aan de manier waarop ze me terug zoende dat ze dit net zo erg gemist had als ik. De kus leek wel eindelijk te duren. Ondertussen had iedereen het door en staarde naar ons. Allison liet me los. 'ALLI!' schreeuwde niall hard en rende op haar af.

Allison's P.O.V

Niall kwam op me afgerend en duwde me bijna om. Ik lachte 'Ik heb jou ook gemist niall' zei ik. 'Ik ben trots op je Alli' zei hij in mijn oor. Ik keek hem verward aan. 'Trots?' vroeg ik. 'Ja ik ben trots dat je het nummer gebruikt hebt om bij de liefde van je leven te zijn' zei hij met een glimlach. Ik bloosde. 'aw dat is lief Niall..' zei ik, 'Waarom heb je eigenlijke en extra nummer?' 'ooh.. dat is het nummer waarop mijn ouders en broer me altijd bellen en niemand anders me op lastig valt' zei Niall met een scheef lachje. De andere jongens kwamen ook op me af en gaven me een warm welkom. Ik was zo verdiept in mijn liefde voor harry en de jongens dat ik niet eens merkte dat er honderde fans om ons heen stonden. Harry legde een arm om me heen. 'Ik denk dat we maar beter kunnen gaan' zei hij en hij trok me mee door de fans. Louis, Niall, Liam en Zayn gingen nog even met de fans op de foto terwijl Harry en ik al in een taxi stapte waar we even een tijdje voor onszelf hadden. 'Alli..' begon Harry. 'Je moeten weten dat ik je nooit had willen laten gaan.. en ik beloof je dat ik dat ook nooit meer zal doen' zei hij en hij legde zijn hand op mijn wang. 'dus..' ging hij verder 'gaan we nu naar management´ zei hij vastbesloten. ´Maar.. je baan? je fans?' vroeg ik. 'Allison jij bent het belangrijkste in mijn leven' zei harry en hij gaf me een zoen op mijn wang. 

Harry's P.O.V

Ik gaf Allison een hand en we liepen naar binnen. Ik keek naar mijn tattoo en ik glimlachte. Allison drukte op het knopje van de lift. Ik zag dat haar hand trilde. 'Gaat het honey?' vroeg ik. Ze knikte maar ik zag dat ze loog. 'Ik regel dit wel, doe maar rustig' zei ik kalmerend. Toen we op de vijfde verdieping waren stapte we uit de lift. Ik liep op Ariana af. (Ariana is de persoon van modest, ik heb die naam gewoon verzonnen ik weet niet of het persoon ook in het echt bestaat..) 'Ariana !' zei ik hard en we liepen op haar af. 'Harry' zei ze zonder op te kijken. Voor haar bureau bleef ik staan. Ze keek op eerst naar mij en toen naar Allisons. Toen ze Allison bekeek betrok haar gezicht. 'Harry? wat doet zij hier !' zei ze streng. 'Zij heeft een naam en je kunt er niks meer aan doen om me bij Allison weg te krijgen Ariana.. helemaal niks' zei ik op een dreigende toon. Ariana zuchtte. 'Ik wist wel dat het zover zou komen met jou Harry' zei ze en ze bekeek ons van top tot teen. 'Maar eigenlijk passen jullie wel bij elkaar, allebei even sterk en vastbesloten.. dus Allisons als jij met alle druk, intervieuws en haat om kan gaan vind ik het best, maar als het je allemaal te veel word dan is het jou schuld en zijn wij niet degene waarbij je kunt komen klagen. dat geld ook voor jou Harry' zei Ariana streng. 'Best' zei ik en we draaide ons om. Voordat we de deur uit lopen draaide ik me nog snel even om. 'Allison tourt ook weer met ons mee' zei ik en we liepen verder en stapte in de lift. 

We stonden voor het hotel. De jongens stonden in de lobby op ons te wachten. 'Ben je er klaar voor?' vroeg ik. 'Ja' zei Allison met een glimlach en pakte mijn hand vast. Ik telde af '3... 2... 1 !' riep ik en weg begonnen te rennen. Toen we het hotel binnen rende keek iedereen ons aan, ook de jongens. Ik hoorde Allison even grinniken en toen riepen we keihard. 'ALLISON IS BAAAAACK!' 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10000000 x sorry dat ik zo lang niets meer online had gezet, maar school is weer begonnen en ik moet ook weer huiswerk maken enzo. maar het was ook een drukke week voor mij :))

Ik ben dinsddag namelijk naar de premiere van This Is Us in de bioscoop gaan kijken waar ik ook de film al heb gezien ! :)) en geloof me.. hij is echt GE-WEL-DIG echt PERFECT gewoon serieus als je een fan bent moet je hem zeker gaan kijken het is echt de beste film ever !! :D

maarja.. hier is dus weer een hoofdstukje, ik wist niet echt wat ik moest typen want ik ben zooo inspiratie loos ik heb helemaal geen iedeeën meer :(( dus moet ik even de tijd hebben om na te denken. Zodra ik iets weet zul je het weel zien :))

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat maar een reactie achter :))

Comment/Vote?

xoxo

Crush on Harry Styles (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu