Hoofdstuk 29 | einde

682 26 3
                                    

Allison's P.O.V

Ik liep achter meneer Hale aan door een lange gang, vol met modellen en wist nog steeds niet wat me te wachten stond. De meiden die langs me liepen glimlachten naar me alsof ze wisten wie ik was. Hale liep met een snelle pas door de gang en ik moest moeite doen om hem bij te houden op mijn hakken. Aan het einde van de gang stopte Hale en maakte hij een deur van een kantoor open en liep naar binnen. 'gaat u zitten' zei hij tegen mij en ik nam plaats op de grote leren stoelen tegenover hem. 'wat doe ik hier als ik vragen mag?' vroeg ik voorzichtig. 

'Nou Allison, het leek alsof Harry en ik elkaar niet kennen, maar dat is niet zo. Een aantal maanden geleden heb ik contact met hem opgenomen en hebben wij samen dit alles geregeld'. Ik keek meneer Hale verbaasd aan. 'Wat hebben jullie geregeld?'. Meneer Hale pakte zijn Ipad erbij en liet mij een paar foto's zien die door paparazzi gemaakt waren. 'Ik ben hier Allison om jou een modellen contract aan te bieden' zei Hale. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. 'Meent u dit?'. Hale knikte. 'Maar.. ik heb nog nooit modellen werk gedaan'. 'Maak je maar niet te druk Allison, alles komt helemaal goed ik zie zo dat je een geboren model bent'. Ik glimlachte even bescheiden en wist niet goed wat ik moest zeggen. 'Ik heb alles al met Harry besproken, terwijl hij opnames heeft, of bezig is met werk ben jij ook aan het werk alles is al op elkaar afgestemt'. 'dat is geweldig!' zeg ik blij. Ik lees snel het contract door en teken. 

Meneer Hale brengt me weer terug naar Harry. Ik geef hem een kus en ga snel zitten. 'Dankje' zeg ik zacht  en hij geeft een kneepje in mijn been als antwoord. Ik geniet van de show en voel me geweldig. 

Na ongeveer 3 uur lopen Harry en ik hand in hand naar buiten. Harry geeft me een kus als de pers ons fotgrafeert en we stoppen in de auto terug naar het hotel.

'Had je echt helemaal niks door?' vroeg Harry opeens. Ik glimlachte. 'Nee, ik heb ook echt helemaal niks aan je gemerkt, maar ik vind het geweldig honey' zeg ik en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Je ziet er prachtig uit' fluistert hij al voor de zoveelste keer vandaag in mijn oor en ik kan niet stoppen met glimlachen. 'Jij ook' zeg ik en ik geef hem een lange kus op zijn mond. 

Als we aankomen bij het hotel gaat Harry met fans op de foto en wacht ik geduldig tot hij klaar is. Als hij naar me toe komt gelopen pakt hij mijn hand en trekt me voorzichtig mee. 'dankje, dat je altijd wilt wachten en het accepteert dat er miljoenen mensen met me op de foto willen' zegt hij. Ik lach. 'geen probleem zeg ik. 'Ik weet hoeveel je van je fans houdt'.

Eenmaal op de hotel kamer komen de jongens nog even langs en vertel ik ze alles over Meneer Hale en mijn contract. 'Echt geweldig Ali!' roept Niall en hij geeft me een knuffel. 'Ja gelukkig kun je nog met ons mee blijven reizen, want ik zou je niet willen missen ha ha' zegt Zayn. 'aw jongens dat is lief' zeg ik. 'Hej, ze is wel nog altijd van mij he' zegt Harry en hij geeft me een kus op mijn wang. Iedereen lacht en we hebben nog een gezellige avond. 

Als iedereen iedereen weg is en ik naast Harry in bed kruip voel ik me goed. Ik ben zo blij dat ik Harry heb leren kennen en als ik eraan denk wat ik al allemaal samen met hem heb meegemaakt krijg ik een brok in mijn keel. Ik kruip dicht tegen Harry aan en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Ik hou zo veel van je Harry, zo veel dat ik het niet in woorden kan uitdrukken' zeg ik. Ik voel dat hij lacht. 'Ik hou ook van jou Ali'.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was het. Het einde. Sorry dat het zooooo lang heeft geduurd. meer dan een jaar :o.

Eerst wou ik niks meer doen met dit verhaal want ik had geen tijd en zin meer om eraan te schrijven, maar ik wou het toch afronden dus bij deze :)

bedankt iedereen die het gelezen heeft, gereageerd heeft en natuurlijk gevote heeft. Ik heb er veel plezier aan gehad om dit te verhaal te schrijven :)

bedankt!

x

Crush on Harry Styles (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu