Hoofdstuk 3

1.6K 41 4
                                    

Ik liep een beetje zenuwachtig naast Harry en Paul over straat, ik had nog wat hoofdpijn maar voor de rest was de pijn weg. Ik moest de hele tijd denken aan wat Harry gezegt had; voor zo een lief meisje als jij doe ik het graag. in mijn hoofd was ik stiekem aan het fangirlen maar van buiten probeerde ik zo rustig mogelijk over te komen. ik werd er een beetje duizelig van en begon een beetje te wankelen. 'Gaat het Allison?' vroeg Harry aan me. 'Jaja niks aan de hand ik ben alleen een beetje duizelig'. Okee we zijn zo bij de bus. Toen hij dat zei schoot er meteen paniek door me heen de rest van de band zou natuurlijk ook in de bus zijn. Wat moest ik tegen hun zeggen? En zouden ze het niet raar vinden dat ik daar opeens binnen kwam?. 'Harry?'. Ja? 'Zullen je vrienden -ik zei maar vrienden want anders klink ik ook als zo een histerische fan die alleen maar voor hun roem gaat- het niet raar vinden dat ik opeens de bus binnen kom lopen?'. Bedoel je; Niall, Louis, Zayn en Liam.. Nee natuurlijk niet zij houden wel van wat bezoek'. Zei hij met een glimlach op zijn gezicht. 'Okee' zei ik een beetje onzeker.

Ik hoorde een telefoon afgaan. Het was de telefoon van Paul. 'Hello? Louis?' Alweer?!' , 'Jaja' , 'Doe maar rustig' 'ik ben er in tien minuten' TIEN MINUTEN??!!! hoorde ik van de andere kant van de lijn iemand schreeuwen. 'Keep calm ik kom' zei paul en toen drukte hij weg. 'Wie was dat' vroeg Harry. Louis, hij zit weer eens vast in een winkel te veel fans ervoor. 'Hahahahah..' sorry dat klonk echt grappig. Harry begon ook te lachen. 'Nou, voor Louis is het een hele serieuze zaak, ik moet hier afslaan red jij het alleen Harry? Ja ga Louis maar redden ik heb altijd Allison nog hahah zei Harry en hij kijk me lachend aan. 'Jaja haha'.

Paul was de hoek om en ik was alleen met Harry.  Ik zag wat lichtjes flikkeren in de verte en hoorde typische kermis muziek. 'O jaa!' riep ik keihard 'kom mee'. 'Waar gaan we heen?' zei Harry verward. 'uuuh wat denk je, de kermis natuurlijk' zei ik met een big smile op mijn gezicht. 'Oooh yaayy ik hou van de kermis zei Harry blij'. Ja.. dat weet ik fluisterde ik zachtjes in mezelf. 'KOOOMMM we gaan in de achtbaan' riep Harry enthousiast en hij wees naar een achtbaan die  3 loopings maakte. ik keek een beetje angstig naar de achtbaan en  liep achter Harry aan. 

We stonden te wachten in de rij en ik voelde me zenuwacht worden. Altijd als ik zenuwachtig word ga ik heen en weer wiebelen dus dat deed ik nu ook. 'Gaat het?'vroeg harry aan mij. 'Jaja het gaat prima'. 'Nee Ali ik geloof je niet je bent bang he?' 'Nee! ik ben niet bang' zei ik snel tegen hem maar ik was het eigenlijk wel. 

We waren nu aan de beurt. Harry wou al in het karrtje stappe maar ik bleef staan. Hij keek achterzich en kwam op me af. 

Harry's P.o.v

Oke, wij waren nu aan de beurt ik had er zin in. ik liep vooruit en wou al in het karretje stappen tot dat ik Allison nog bij het poortje zag staan. ik liep weer terug naar haar toe. 'Ik wist het wel' zei ik tegen haar en tilde haar met een snelle beweging op todat ze in mijn armen lag. 'Aaahh' HARREEH wat doe je?' 'Jou in dat karrtje zetten natuurlijk. en ik probeerde haar in het karrtje te zetten, maar opeens voelde ik haar hart kloppen. Het ging echt heel snel te keer. 'Woouw, je durft echt niet he?' nee.. zei ze onzeker. 'aw, dat had je toch ook gewoon kunnen zeggen'. 'Ik wilde niet dat je me een lafaard zou vinden'. Natuurlijk vind ik je geen lafaard dat maakt toch  niks uit'. 'Aww' dat is lief zei ze met een lachje.

'Kom mee' we gaan in de kettingcarrousel zei ik tegen haar en ik trok haar me. Even later zaten we in een tweepersoons zweerfstoeltje en draaide we rondjes. Kom je eigenlijk naar het concert morgenavond?. 'Nee.. ik heb geen kaartjes kunnen krijgen het was echt suuuper snel uitverkocht' zei ze tegen me. 'Zou je naar het concert willen?'. 'JAAAAA echt super graag'. Ik lachte. 'Ik kan wel wat voor je regelen als je wil?' 'Waaatt?! echt Omg jaa' hahah je zou je gezicht eens moeten zien met die big smile van je hahahaha. 'haha sorry ik word hier gewoon heel blij van' zei ze. 'duss.. zal ik een goede plaats voor je regelen bij het concert morgenavond' 'Als je dat wil!'. 'Dat is dus geregeld'. de  carrousel stopte en we liepen de kermis uit. Ik keek naar Allison ze zag er een beetje moe uit. 'Kom we gaan naar de bus. je moet rusten' zei ik tegen haar en sloeg mijn arm om haar heen.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik hoop dat jullie dit een beetje een leuk hoofdstuk vonden. bij het vorige hoofdstuk vond ik dat het allemaal een beetje te snel ging, dus heb ik geprobeert het een beetje langer te trekken :)) en  even tussendoor als jullie soms een raar woord ertussen zien staan kan dat komen doordat ik limburgs ben... voor sommige woorden gebruiken wij woorden die uit het dialect zijn afgeleid snapje? haha ik hoop het wel. dit hoofdstuk was niet zo lang maar beter iets dan niets. :))

xoxo

Crush on Harry Styles (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu