Hoofdstuk 26

880 35 6
                                    

Allison's P.O.V

Ik zat op mijn bed in mijn hotelkamer te wachten. Harry zou me komen ophalen als de show gedaan was. Ik had mijn spullen al ingepakt. Morgenvroeg vertrokken we richting noorwegen. Alles voelde goed, alsof het nooit anders was geweest. Ik hoorde hier. Ik hoorde bij Harry, maar ik moest mijn zus nog  bellen en vertellen dat ik niet meer terug kwam voor een tijdje, maar ik durfde niet. Ik was bang dat ze boos werd of teleurgestelt. Mijn ouders durfde ik al helemaal niet te bellen. Ik had nu zo veel tijd om na te denken dat ik er een beetje bang van werd. Ik pakte mijn telefoon van het nachtkastje en typte het nummer van mijn zus in.

De telefoon ging over en mijn zus nam op. 'Hallo?' hoorde ik haar zachte stem zeggen.' Hi, met Allison' zei ik,  'Hee zusje ! hoe is het in Denemarken' vroeg ze. Aan haar stem hoorde ik dat ze het echt meende. 'Het is echt heel leuk Megan, maar.. ik moet je iets vertellen..' begon ik maar Megan onderbrak me. 'Je komt niet meer terug naar Nederland' zei ze. 'Wat hoe weet je dat?!' vroeg ik ongelovig. 'Je had echt niks door?' vroeg ze met een trotse stem. 'Nee Megan vertel nou maar wat je moet vertellen..' zei ik onrustig. 'Voordat ik jou ticket geboekt had heb ik opgezocht waar de boyband van je vriendje was en je daar heen gestuurt, zo simpel is het' zei ze. 'Dus.. het was jou bedoeling om mij weer bij Harry in de buurt te krijgen..?' Vroeg ik nog steeds met een onzekere stem. 'Ja Allison ik kon toch niet langer aanzien hoe jij ongelukkig op je kamer lag in die zwijnenstal' zei ze meelevend. 'Megan.. ik ben je nog nooit zo dankbaar geweest echt waar zus.. ik hou van je dankjewel' zei ik met tranen in mijn ogen. ' ooh zusje dat weet ik toch, maar leg nu maar op voordat ik ook begin te huilen'  zei ze lachend. Ik lachte ook. 'Dankje Megen, doeii' 'Dag Alli' hoorde ik haar nog zeggen voordat ik ophing. Een last viel van mijn schouders en ik kreeg een blij gevoel van binnen.

Over een half uur kwam Harry en ik besloot om nog even snel mijn haar te krullen. dat zou ik nog wel halen.

Er werd op de deur geklopt. Ik rende naar de deur en opende hem. Het was Harry. 'Hello babe' zei hij. 'Hi' zei ik en ik gaf hem snel een kus op zijn mond. Ik liep naar mijn bed en begon mijn schoenen aan te trekken. 'Je ziet er prachtig uit' zei Harry. 'Jij ook' zei ik en ik bloosde. Ik stond op, pakte mijn tasje en liep weer naar hem toe. Hij pakte mijn hand en we liepen de kamer uit. 'Hoe was het concert?' vroeg ik. Ik zag hem glimlachen. 'Geweldig zoals altijd' zei hij. Aangekomen in de lobby stonden de jongens daar te wachten. Het was een geweldig lawaai. de security hield de deuren dicht, maar ik zag duizende meisjes voor het hotel tegen de ramen en deuren gedrukt staan. .'Hii' zei ik toen we bij de jongens gingen staan. Ze lachten en knikten naar me. 'Waar gaan we heen?' vroeg Harry. 'We gaan naar een club hier verder op, geloof me het word geweldig' zei Louis opgewonden, Aan zijn blije gezicht te zien zag ik dat hij er zin in had. Paul kwam op ons afgelopen. 'Compleet?' vroeg hij en hij keek mij aan. Ik knikte voorzichtig en we liepen achter hem aan. Harry pakte mijn hand stevig vast en we liepen op de menigte van meiden af. De deuren werden geopend en we liepen tussen de duizende schreeuwende meiden door. Een paar probeerde Harry's haar aan te raken, en riepen onze namen. Toen we uit de drukte waren stapte we alle 6 in een busje en reden achtervolgde door honderde mensen weg. 

We stopte voor een drukke club en stapte uit. Begleiders leidde ons door de drukte heen naar een zogenaamde v.i.p ingang en we liepen naar binnen. Het was er warm en de muziek was oorverdovend, maar er hing een gezellige aangename sfeer. Harry had nog steeds mijn hand vast en trok me meteen mee om te dansen. We lachte en we zoende. 'Ali?' schreeuwede harry over de muziek heen. Ik ga even naar zayn' zei hij. Ik knikte en Harry liep weg. Ik danste me een weg naar de bar en zette mijn drankje neer zodat ik even naar de wc kon gaan. Onderweg naar de wc werd ik nog een paar keer herkend en ging ik even op de foto's met fans. Op de wc werkte ik mijn make-up bij en friste me weer even op. Toen ik terug liep naar de bar stond mijn drankje er nog en ik pakte het weer. Harry kwam naar me toe en vroeg of ik weer mee kwam dansen. Voordat ik met hem mee liep dronk ik snel mijn drankje helemaal leeg. 

Ik danste met Harry, maar voelde me niet goed mijn hoofd was zwaar en ik werd duizelig. De muziek klonk verweg en mijn hoofd begon te draaiden. Ik voelde Harry's hand op mijn wang en hij zei iets maar ik verstond hem niet. Ik mompelde nog wat en voor dat ik het wist voelde ik dat mijn hoofd met een klap de grond raakte en alles werd zwart.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoofdstuk 26 :) sorry dat ik zooo lang niets meer geschreven heb, maar ik heb echt heel erg veel huiswerk en weinig vrije tijd dus ook weinig tijd om te schrijven! sorry... ik hoop dat jullie het begrijpen... :))

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat maar een leuke comment achter als je wil ^^

Comment/Vote/Follow?

xoxo 

Crush on Harry Styles (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu