Дванадесета глава ''Да тръгваме?''

322 26 0
                                    

- Мадисън, ти изобщо слушаш ли ме? - попита ме ядосано Катрин.

- Да .. не, извинявай. - казах бързо. - Какво говореше? - попитах заинтересувано.

- Джак Джонсън организира парти за това, че продължават в X Factor. - каза развълнувана. - И ние ще отидем, но аз нямам какво да облекла, а той и Джул ще направят месец, така че след училище в мола. - добави Катрин.

Аз просто се засмях и влязохме в салона по физкултура.Дори не се преоблякох, защото едва ли щяхме да правим нещо.Разбира се, познах.Дори госпожата не беше дошла на училище.Имахме свободен час.Аз и Кат стояхме в двора пред училище.Всъщност дори не си говорихме тя само гледаше в телефона си.Нямах желание да погледна какво гледа, но тя не спираше да се усмихва.Желанието ми надделя и видях, че гледаше снимки на Камерън Далас.Завъртях очи.Какъв е смисъла?Никога няма да се запознаят.

- Катрин! - каза тихо.

- Не, Мадс.Знам какво ще кажеш.Вие никога няма да се запознаете и т.н...Това е временно увлечение, като при всички момичета. - каза тя и стана от пейката. - Имам нужда се поразходя.Ще се видим в часа по история. - каза тя и си тръгна.

Може би се разсърди, но трябваше да го кажа.Не знам защо и мразя това, но не мога да си държа устата затворена.Аз също станах от пейката и започнах да обикалям около училище.Нямах търпение за следващия час, макар че беше химия и трябваше да правим някакви опити.Гледах надолу и изобщо не забелязвах какво става около мен.Блъснах се в някого.

- Извинявай! - казах и погледнах нагоре.

Видях Джак.Защо не е в час?Това няма значение в момента.

- Здравей!Как си? - попита ме той.

- Добре, ти?И защо не си в час? - каза бързо.

- А ти защо не си в час?Защото на мен просто не ми се идваше. - каза той все едно просто не е направил нещо маловажно.

- Имам свободен час.Имаш химия нали? - попитах.

- Да, ти също така, че да вървим, ако не искаш да закъснееш.

До стаята никой не каза нищо.Седнах на обичайното ми място до Кат, а тя ме гледаше с онзи поглед ''Вие заедно ли сте?Кажи ми нещо.''

- Не сме заедно, Катрин.Престани, защото става досадно. - изгледах я сериозно.

Тя вече прекаляваше.Това, че си говорим, не означава нищо.Господина по химия дойде и ни раздаде някакъв списък.

Hard Life .. No?New beginning. (Jadison)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ