2 LIVE CONCERT
- Как можа да не ни кажеш? - попита ме ядосана Катрин.
- Момичета, аз щях да ви кажа, но се случиха много неща .. - не ме оставиха да довърша изречението си.
- Какви неща? - зададе следващ въпрос Джул.
- Мога да издам песен, но трябва да отпадна тази вечер. - отговорих и дори не знаех дали да се усмихна или не.
- Какво? - казаха в един глас. - Толкова много се радвам за теб!! - отново казаха в един глас и се прегърнаха.
- Благодаря ви, но не съм говорила с Изи, а трябва да кажа сега на Джъстин дали искам резултатите да се нагласени, така че да отпаднем. - казах аз някак тъжно.
Те просто ме гледаха и предполагам дори не знаеха какво да кажат.
- Мадс, това е голям шанс и се надявам да приемеш. - каза Джул. - Но това не те отърва от това, че не ни каза за Гилински. - добави тя и се засмяхме.
Те отидоха на местата си.Трябваше сега да говоря с Изабел, макар че можех да го направя доста по-рано.Видях я и веднага отидох при нея.
- Може ли да поговорим? - попитах.
- Не може ли по-късно? - погледна ме тя.
- Важно е! - казах аз и тя дойде с мен.
Погледна ме и знаех, че трябва да започна да говоря.
- Ами .. Изи, надявам се, че помниш онзи след репетицията как аз трябваше да поговоря за нещо с Джъстин и си мислех, че е за нещо лошо .. но то далеч не се оказа такова .. Той ми предложи да издам песен. - казах аз, а на лицето й се появи усмивка.
- Толкова много се радвам за теб! - тя ме прегърна.
- Не, ти не разбираш .. За тази цел ние ще трябва да отпаднем тази вечер - днес. - ядосах се как може да се радва за това.
- Досетих се, като ми каза. - каза Изи и се усмихна.
Исках просто да я удуша как може да не ми се разсърди или развика, че съм предателка.
- Виж, нямам проблем с това.Може да не получиш този шанс втори път и няма да направя нищо, за да ти попреча, но .. - тя прост спря да говори.
- Какво ''но''? - попитах аз.
- Аз също дойдох тук с тайна. - отговори тя, а аз я погледнах объркано. - Ние се познаваме и не просто се познаваме .. Виж, знам, че ще ти прозвучи объркано, но човека, който познавах преди нямаше да направи това.Няма значение, Мадс.Вземи шанса. - обясни тя, а аз бях повече от объркано.
YOU ARE READING
Hard Life .. No?New beginning. (Jadison)
FanfictionРезюме : Едно момиче губи всичко и всички в един ден.Дали ще започне на ново?Дали ще сбъдне мечтата си?Или ще избере опцията да продължи стария си съсипан живот заради страха да не изгуби и това, което има..New life or Old life?