Тринадесета глава''Мога да обясня.''

334 25 2
                                    




Аз и Изи репетирахме в стаята ми за последния кръг до Големите концерти.Честно казано дори не знам как се съгласих да продължим като дует, защото идеята не ми допада.Въпреки това обаче мисля, че така е по-забавно.Щяхме да пеем песента на Ariana Grande ''Focus''.Репетирахме по пет часа на ден, защото беше важно и на всичкото от отгоре нашия ментор е Джъстин.

- Почивка? - каза уморено Из.

- Мразя тази хореография, но щом така мястото ни ще е по-сигурно ще го направя. - казах и седнах до Изабела.

- Харесва ми това, че стилистите не промениха нищо в нас. - каза и се усмихна гордо. - Опа, стилистите!Днес са снимките! - добави притеснено и извади телефона си. - Ще закъснеем.Хайде, Мадс!Имаме 15 минути. - добави притеснено и хукнахме към мястото, на което щяха да са снимките ни.

Е, не бяхме закъснели кой знае колко.Дори мога да кажа, че дойдохме точно на време.

- Мадисън, Изабела! - повика ни една от жените. - Седнете там. -каза и ни посочи къде да седнем. - Ще ви гримирам, а след това ще ви насоча къде да отиде.

Може би около час тази жена ми слагаше спирала, очна линия и бронзови сенки.Исках просто да се гръмна!Аз се оправям за 10 минути с грима, въпреки че резултата в огледалото ми хареса.По време на гримирането фризьорите ми правиха прическа.Косато имаше повече обем и беше начупена на места.

- Изглеждаш прекрасно! - чух доста познат глас и се обърнах.

Видях Джак и се усмихнах на себе си.Не можахме да си поговорим, защото след това друга жена ме заведе със себе си и започна избира сред купища дрехи какво ще ми отива.

- Мадисън, ти си само на 17 и мисля, че ще е най-добре за теб ще е типичния момичешки тийн стил. - каза тя. - Какво ще кажеш за тъмно сини накъсани дънки, бял топ и ето това черно кожено яке. - накара ме да облека всичко.

След това започна да избира аксесоари.След като бях готова не изглеждах много по-различно от колкото всеки ден, като изключим грима, разбира се.След малко видях и Изабела.Е, изобщо не се бяха погрижили да изглеждаме като дует, но това е била целта им, предполагам.Беше облечена с къси бели панталони и бял къс топ като моя, а косата й беше накъдрена и имаше венче от цвята на главата си.

- Е, не изглеждаме като дует! - каза тя и се засмя.

- Момичета застанете там и правете, каквото искате. - каза един мъж с камера в ръцете си.

Hard Life .. No?New beginning. (Jadison)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora