Двайсет и първа глава ''Вие ще сте фалшива двойка!''

273 22 0
                                    

Бях бясна на Джак в момента.След вчера той просто е решил да постне в twitter ''Мадисън просто го приеми''.Перфектно!Сега имам среща с продуцентите заради този безумен tweet.Вече прочетох доста коментари относно този tweet в социалните мрежи, които определено не знаят какво става, но все пак се месят в живота ни.Разбира се, нали ще стане драма, а за тях това е от значение.Важното е, че те не знаят, че аз и той сме били заедно, защото щеше да стане още по-зле.

- Мадисън, какво означава това нещо? - попита ме продуцента ми.

- Откъде да знам.Не знам защо Джак е качил това в twitter. - отговорих ядосано. - Да, знам какво означава, но не знам защо за бога е решил да го направи публично. - добавих.

- Каква е причината? - погледна ме.

- Не мога да ти кажа. - отговорих.

- Добре тогава се надявам, че ти и Джак ще измислите обяснение. - каза той, а аз си нямах никаква представа за какво говори. - Ще гостувате днес в това предавене. - подаде ми някакво листче.

О, супер!Нека цяла Америка да разбере какво става.После се сетих, че той каза, че аз и Джак ще мислим обяснение.Тогава къде по-дяволите е той?

- Няма да мисля обяснение с нея нито ще ходя някъде! - Внимавай какво си пожелаваш!Той се появи.

- Това няма да стане. - каза продуцента ми и излезе, а Джак седна до мен.

Мозъка ми беше абсолютно изпразнен.Не мислех за нищо в момента.Дори не се тревожех, че до три часа трябва да измислим някаква лъжа.

- Само ще мълчиш ли? - погледна ме Джак.

Явно да.Какво за бога да му кажа?Мога само да му се развикам и ще стане още по-лошо.Предпочитам вчера да го бях подминала и да си бях тръгнала.Без да си говорим, без да се виждаме.Всъщност, мисля че дори щеше да е по-добре, ако изобщо не го бях срещала.

- Днес изобщо ще кажеш ли нещо? - Той премести погледа си върху мен.

Аз продължавах да си мълча и да гледам в краката си.

- Добре, ще кажем, че сме се обзаложили за нещо тъпо и ти си загубила. - предложи той, а погледа му все още беше върху мен.

Просто се засмях на това.Никога няма да ни повярват.Хората, които не знаят кои сме, няма да се вържат на това, а какво остава за феновете и жълтите медии.

Hard Life .. No?New beginning. (Jadison)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt