"Se intoarse rapid, parasind camera cu pasi rapizi, lasandu-l pe Bryan sa-i admire soldurile perfecte leganandu-se la fiecare pas-lucru ce il facu sa-si mute privirea. Inchizand usa, se opri cateva secunde, pe chipul ei facandu-si aparitia cel mai incantat si radiant zambet. Se grabi extaziata catre biroul ei, intrand ca o furtuna si trantidu-se pe canapea, strangand una din pernute la piept. "
"-Este alegerea ta, Jessica."
"-Nu trebuia sa faci asta, Bryan!" Tonul satenei usor jenat il face pe Bryan sa zambeasca amuzat.
"Cladirea sau, mai bine zis, castelul ii dadea o senzatie de inferioritate imensa. Bryan isi puse mana pe spatele ei, indrumand-o sus pe scarile din marmura."
"-Dansezi doar cu mine, Jessica!" Ordinul o face pe satena sa inghita in sec."Nu suport cum se holbeaza toti la tine, este de-a dreptul enervant! Maraie brunetul. Jessica nu isi putea ascunde zambetul."
"Orchestra era minunata. Cei doi dansau lent, fara sa se priveasca. Bryan scana incaperea enorma, ochii lui analizand atenti fiecare coltisor. Jessica ii putea simti tensiunea din corp, lucru ce o facu sa-l priveasca intr-un final."
"S-a intamplat ceva? Sopteste satena, pe fruntea ei facadu-si aparitia o incruntatura usoara. Bryan doar isi scutura capul, lipind-o si mai tare de el atunci cand doi barbati, imbracati in costume negre indentice, au trecut prin spatele ei."
"-Ceva nu este in regula, Chris... Du-o pe Jessica acasa, acum! Se rasteste brunetul, satena ramanand incremenita. Bryan a fost destul de incordat pe tot parcursul serii, dar nu stia de ce. Acum este momentul sa afle."
"Ce se intampla? Satena isi incruciseaza bratele, privindu-l cand pe Bryan, cand pe Chris."
"-Te duci acasa, acum!"
"-Nu, Bryan! Inceteaza sa ma controlezi! Te-ai comportat ciudat de cand am venit si vreau sa stiu de ce! Bryan isi stranse buzele, dorindu-si sa o arunce direct intr-un taxi. In schimb, doar ii apuca cotul si o trase discret afara."
"-Jessica! striga brunetul dupa satena hotarata, facand pasi mari in spatele ei. Nu avea de gand sa-l asculte. Seara aceasta era minutata pentru ea, toti colegii ei sunt acolo, nu voia sa plece, doar pentru ca Bryan este paranoic in legatura cu cine stie ce lucru absurd."
"-Oh, te rog! Chiar crezi ca o sa ma opresc pur si simplu? Bryan, pot face ce vreau eu!" I-o intoarce satena manioasa, mergand repede pe tocurile inalte."
"-O sa asculti de acum, Jess? suiera brunetul printre dinti, lipindu-si buzele de tampla ei si strangadu-i si mai tare coapsa, obtinand un scancit din partea satenei."
"-Nu! Zambeste satena sleita de toate puterile, lipindu-si buzele de ale lui."
CITEȘTI
Midnight Secretary-IN CURS DE EDITARE
RomanceTeama nu este singurul lucru care il face om josnic, lipsit de aparare sau judecata. Acest sentiment este unul banal, lipsit de importanta cand viata ta este prinsa intre pericol si dragoste. Dar aceasta dragoste nu este una cliseica, ci una interzi...