Capitolul 7

8K 326 18
                                    

                * Din perspectiva Jessicai*

         - Ia-ti mana de pe mine ! marai eu printre dinti, durerea amplificandu-se si mai mult cand imi miscam muschii fetei sau maxilarul.

      Acesta m-a privit indurerat- mai ca imi pasa, imi facea sila si scarba. Corpul inca imi tremura, fata arzandu-mi cu totul. Inca ii simteam forma degetelor de obraz, ochiul stang ma durea extrem de tare, vederea incepand sa mi se incetoseze. Puterea cu care m-a lovit, parca dorindu-si lucrul asta din toata inima. Dar , a fost destul de neasteptat din partea lui, dar intr-un fel m-a asteptam la asta. Nu imi vine sa cred ca a stat in masina, urmarindu-ma pe mine si Bryan, exact cum a spus Chris: posesiv sau obsedat. Mi-am luat mana de la obraz , lasand-o sa cada moarta pe langa corp. James inca ma privea la fel de indurerat, mai ca imi venea sa rad, dar durerea era prea cumplita ca sa imi misc maxilarul. Acum incet-incet incep sa regret ziua in care l-am cunoscut. Mi-am dat parul de pe umeri pe spate, lasandu-mi la vedere semnele inca nevindecate, expresia acestuia schimbandu-se imediat intr-una uimita, dar totusi i se putea citi furia din ochi. Am incercat cu greu sa imi arcuiesc buzele, care au inceput sa se umfle intr-un zambet zaflemist.

        Mi-am incrucisat bratele la piept, adoptand o pozitie impunatoare, inca straduindu-ma sa ii zambesc. Isi freca buzele nervos , vrand sa spuna ceva , dar nestiind ce- lucru ce ma facea sa ma simt mult mai bine, psihic , in nici un caz fizic. M-a privea furios in ochi, ii puteam auzi respiratia puternica si neregulata. Deodata si-a dus ambele maini in par , dandu-l pe spate si tragand de el, departandu-se de mine cativa pasi. Semana cu un nebun, lucru ce m-a facut sa pufnesc din nas amuzata. Obrazul imi zvagnea, incepand usor -usor sa ma doara capul- si cand credeam ca am scapat de durerile de cap. Sunt sigura ca asta o sa lase o vanataie pe care nu cred ca voi fi capabila s-o acopar cu machiaj. James s-a intors rapid pe calcaie, avand mainile inca in par. S-a incruntat la mine, venind cu pasi repezi spre mine. Am inghitit in sec, indreptandu-mi spatele si mai mult.

              - Cine era ? intreaba acesta cu o voce joasa, fixandu-ma cu privirea.

          - Tu cine crezi ? spun eu cu un aer batjocoritor in voce, miscandu-mi gatul pentru a-mi vedea semnele.

           - Vrei sa spui ca ai stat cu barbatul ala tot timpul asta ? Adica ai avut o avetura cu el in timp ce erai cu mine ? intreaba acesta sfidator, pufnind intr-un ras nervos.

           Simteam cu tot sangele imi urca in creieri. Nervii facandu-si din nou aparitia in corpul meu, facandu-l sa tremure si mai tare. Aventura ? Ce am eu Bryan nu se poate numi aventura. Nici eu nu stiu ce este intre noi, poate pentru el sunt o simpla marioneta pe care o poate manevra cum doreste si cand doreste. Am insiprat adanc, inchizandu-mi ochii, obligandu-ma sa ma calmez , dar degeaba , tot am sfarsit tipandu-i in fata :

        - In timp ce eram cu tine ? James , cat ai fost plecat ? O luna intreaga, fara sa dai un amarat de telefon macar ! 

       - Am fost ocupat , Jessica ! maraie el printre dinti, facandu-ma sa pufnesc intr-un ras nervos.

        - Ai fost ocupat ? Imi pare rau , chiar nu stiam ca lucrai zi si noapte fara oprire ! ii reprosez eu pe un ton ironic, ducandu-mi o mana la inima.

       - Poate chiar faceam asta , in timp ce tu ti-o trageai cu amaratul ala ! se rasti acesta , eu incepand sa imi pierd cumpatul si mai mult, sigur o sa ajung sa fac o criza de nervi.

       - Eu mi-o trageam ? James, uitate la tine ! Unde este James de acum o luna , ha ? A fost inlocuit cu unul arogant, rece , plin de sine si care se crede atat de superior fata de ceilalti , chiar si de mine ! spun eu pe un ton ridicat, vocea incepand sa imi tremure din cauza nervilor.

Midnight Secretary-IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum