Midnight Secretary

25.8K 448 3
                                    

         Mi-am ridicat privirea catre cer , norii negri si picaturile de ploaie, care creeau lacrmimi false pe obrajii mei  ma faceau sa ma afund intr-un amalgam de sentimente chinuitoare si intortocheate. Sentimentele de vinovatie si intimidare , poate chiar si de rusine, purtau un razboi crancen in interiorul meu. Lasand capul in jos si strangand cu putere dosarele pline cu acte la piept , m-am indreptat catre cladirea imensa din fata mea. Chiar daca el inca se afla acolo...

        Odata intrata in biroul acestuia , primul lucru pe care l-a facut a fost sa imi arunce o privire plina de dispret si scarba . Mi-am dus privirea in jos , mergand cu pasi nesiguri catre biroul la care statea , urmarindu-mi fiecare miscare. I-am trantit dosarele in fata , fara sa il privesc. Aruncand peste ele un plic cu demisia mea si plecand spre usa , fara a mai privi o singura data inapoi.

         Acesta a pufinit intr-un ras frustrat , lucru ce m-a facut sa ma intorc si vazandu-l cum tine plicul cu demisia mea in mana si il rupe , ridicandu-si capul spre mine si zambind batjocoritor in timp ce arunca bucatele de hartie in aer. M-am uitat la el cu o privire neutra ,dar nu mai suportam sa tin totul in mine, chiar daca ce aveam sa spun nu o sa imi aduca cele mai bune lucruri.

- Stii ca o sa aduc , din nou ,alta cerere pentru demisie, nu ? spun eu  pe un ton ironic, asteptand raspunsul plin de nervi din partea barbatului cu par negru, care statea lejer pe scunului mare , din pliele maro , in sptele biroului imens .

        Acesta doar a ras , ridicandu-se de pe scaun si rezemandu-se cu spatele de partea din fata a biroului si punandu-si ambele maini in buzunarele pantalonilor negrii. 

- Si eu , din nou , nu am sa o accept ! spune acesta pe un ton batjocoritor , facandu-ma sa imi dau plictisita ochii peste cap.

- Da , da , bine , cum zici tu ... , spun eu , facand plictisita cu mana prin aer si dand sa plec spre usa.

        Nu am apucat sa ating bine clanta usi cu varfurile degetelor , cand am simtit un brat puternic apucandu-ma brutal de umar , intorcandu-ma brusc si trantindu-ma puternic cu spatele de usa. Mainile sale mari prinzandu-mi ambele incheieturi si fixandu-le de o parte si de alta ca capului meu , eu incepand sa simt o durere cumplita in tot corpul . Ma fixa cu privirea , ochii lui negrii ca smoala erau infometati si plin de ura . Mi-am intors capul incercand sa ii evit privirea care , practic , ma impungea cu mii de sagetii in tot corpul. Acesta mi-a strans incheieturile si mai tare , apoi trantinudu-le fara mila de usa . Am stans puternic din ochii , durerea fiind prea mare pentru mine , simtind cum o lacrima isi face aparitia pe obrazul meu.

- Nu te juca cu mine ! spune el pe un ton grav , dintii lui fiind inclestati.

          Am pufnit in ras , ridicandu-mi privirea catre fata lui plina de nervi . Privirea mea fiind putin in ceata din cauza lacrimilor care s-au adunat si mai mult in ochii mei . Chiar daca stiam ce va urma sa spun avea sa il enerveze si mai mult , dar nu aveam sa renunt si la ultimul meu gram de mandrie pe care il aveam . 

- Normal , doar nimeni nu se poate juca cu tine , nu ? Numai tu poti sa te joci cu toti , dupa care sa ii arunci ca pe niste gunoaie ! spun eu adoptand un ton plin de ironie , ridicandu-mi o spranceana.

      Acesta a ras frustrat de replica mea , lasandu-mi o mana libera , mana pe care nu o mai simteam si puteam sa jur ca este vanata si mi-a prins brusc de barbie cu trei degete si mi-a ridicat capul in sus , lasandu-si greutatea si mai mult peste mine. Mi-am ridicat cu greu mana cea libera de pe langa corp si punannd-o pe pieptul sau tare, incercand cat de cat sa il imping de pe mine , dar nimic , puterea lui era prea mare pentru mine , care inceram sa il imping cu o singura mana, mana ca ma durea al naibii de tare si tremura.

- Ai grija cum vorbesti ! spune el dur  , ridicandu-mi capul si mai sus , incat crestetul capului mi sa lipit de usa. 

        Am scancit de durere , strangandu-mi ochii puternic si lasand alte lacrimi sa se prelinga pe obrajii mei . Gatul , cat si mana , ma dureau atat de tare , incat aveam senzatia ca se vor rupe pana la urma. 

- De ce ? spun eu printre lacrimi , vocea mea fiind tremuratoare .

- De ce , ce ? intreaba el nedumerit , luandu-si mana de pe barbia mea , eu lasand capul usor in jos .

- De ce nu ma lasi sa plec de aici ? intreb eu , privindu-l in ochii .

         Acesta doar ma privit pentru cateva secunde , apoi mi-a dat drumul la mana si s-a indepartat de mine , ducandu-se la biroul sau si sprijindu-se cu mainiile de margiea lui , ignorandu-mi complet intrebarea . Privirea lui era fixata intr-un punct, privind in gol. Mi-am ridicat mainile de pe langa corp , privindu-mi ingrozita incheieturile , erau complet invinetite . Am incercat sa le misc , dar degeaba , ma dureau atat de tare incat o a alta lacrima si-a facut aparitia . Mi-am lasat mainile sa cada moarte pe langa corp si mi-am ridicat privirea catre barbatul cu parul negru ca taciunele care strangea puternic marginile biroului in maini. Mi-am facut curaj pentru a spune inca ceva , chiar daca nu faceam decat sa il evervez si mai tare , incat sa isi piarda cu totul cumpatul si asta am si facut.

- Raspunde-mi !  De ce dracu nu ma lasi sa plec din firma asta ! tip eu la el , satula de jocurile lui stupide , lucru ce l-a facut sa se intoarca brusc cu fata spre mine , privindu-mi incheieturile negre , apoi ridicandu-si privrea inapoi la fata mea , aruncandu-mi o privire plina de scarba .

- Iesi afara ! spune el pe o voce joasa , lasand capul in jos .

- Spune-mi odata ! tip eu si mai tare la el , strangand puternic din pumni , chiar daca ma durea toata mana , lacrimile dand navala peste ochii mei , cazand rapid pe obrajii mei.

- Iesi dracu odata afara ! tipa si el , mult mai tare ca mine si facandu-mi semn cu mana spre usa din spatele meu , vocea lui ragusita si plina de nervi , facand ecou in tot biroul si pe mine sa tresar.

          L-am privit uimita pentru cateva secunde  , apoi i-am aruncat o privire plina de scarba si ura.

- Dute dracu ! tip eu la el , intorcandu-ma spre usa mare si neagra din spatele meu si mergand cu pasi apasati spre ea . I-am aruncat o ultima privire plina de dispret inainte de a iesi si a tranti puternic usa in urma mea . 

           Am intrat in biroul meu , care era exact langa a lui . Mi-am apucat geaca de piele si geanta din cuier si am plecat din cladire . Nu mai aveam de gand sa stau in aceasi cladire cu monstrul acela . Am ignorat strigatele disperate a le colegei mele care a coborat dupa mine pana in afara cladiri . Am luat primul taxi care mi-a aparut in cale si am plecat cat mai departe de locul acesta. 

Midnight Secretary-IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum