-Ce operatie? intreaba brunetul maraind, tinandu-si maxilarul inclestat.
Blonda l-a privit speriata, marind considerabil ochii. Bryan era surprins, confuz si nervos in acelasi timp. Faptul ca tocmai a auzit cu urechiile lui ceea ce tocmai i-a confirmat blonda cu o lejeritate uimitoare l-a naucit. Si nu numai pe el. Cu totii au ramas socati, privind insistent spre blonda, asteptand un raspuns cat mai rapid. Nu le venea sa creada. Operatie? Cum am mai spus, Helen nu avea probleme grave cu inima, dar nici de ignorat nu erau. Chiar daca toti erau crispati si speriati, satena ii intrecea pe toti. Habar nu mai avea ce sa creada. Era atat de confuza si speriata incat mai avea putin si izbucnea in urlete disperate de durere. Si nu de durere fizica, ci de durere sufleteasca. Inca se intreba ce a facut ca sa merite o asemenea soarta? Voia cu disperare sa dea timpul inapoi, sa-l opreasca pe fostul ei sef din a pleca cu masina din fata firmei. Asa nu l-ar fi intalnit pe Bryan, James nu ar mai fi vazut-o impreuna cu el, mama ei ar fi fost bine si totul ar fi fost normal. Isi dorea cu toata fiinta sa isi traiasca viata anterioara, unde totul era linistit si frumos.
Bryan a mai tipat odata la blonda, facand-o pe satena sa iasa din starea ei de melancolie profunda. Si-a ridicat ochii rosi din punctul fi-in care privea de cateva minute bune-catre cei doi. Blonda privea speriata ecranul monitorului, incoltita de Bryan. Satena si-a miscat cu greu picioarele catre ei, lovindu-se in drumul ei de Danielle si Emma. Si-a pus mana pe umarul lui Bryan tragandu-l putin in spate. Acesta s-a intors confuz, mai apoi s-a dat un pas in spate , astfel facandu-i loc satenei pentru a vorbii cu blonda. In interiorul satenei se zbateau atat de multe sentimente intortocheate. Dar nervozitatea si teama ocupau cel mai maret loc. Ii venea sa-i tipe drept in fata, dar subconstientul ei ii tot repeta sa nu o faca, si cum Jessica este o persoana ce face ii spune creierul si nu inima, a decis sa-i vorbeasca pe cel mai calm si ragusit ton:
-Cine este in operatie?
-Cine v-am spus... Hailey Walker, raspunde blonda cu un glas scazut, incercand sa-i envite privirea criminala a lui Bryan, care mai avea putin si rupea marginea biroului la auzul vorbelor ei.
Satena a inchis ochii, inspirand adanc, mai apoi lasand sa-i scape un oftat puternic-care semana mai mult cu un marait. S-a departat de birou, punandu-si mainile in cap , tragand putin de par in timp ce se indrepta spre scaunele din receptie. Emma a privit-o indurerata, mai apoi s-a intors fulgerator pe calcaie, pasind apasat spre biroul blondei, dar Bryan i-a luat-o inainte de mult.
-Ce nume scrie aici? maraie Bryan , intorcand monitorul putin spre el ,si aratand cu degetul numele de pe ecran.
-Hailey Wal...
- Helen! tipa ragusit brunetul, facand-o pe blonda sa tresara. Helen Walker! adauga nervos brunetul , tipand din nou.
-Imi pare rau, credeam ca... ca este Hailey si...
-Cauta numele acum! o intrerupe brunetul pe un ton raspicat.
Blonda nu a mai stat pe ganduri si a executat cu rapiditate ordinul primit din partea barbatului. Putea sa jure ca in viata ei nu a tremurat mai tare ca si acum. Dupa tinuta lui-si a celor din jur-era sigura ca este un barbat cu un statut financiar destul de bun, extrem de bun. Dar satena ce statea pe canapeaua din sala de asteptare o intriga cel mai mult. Chiar daca nu voia sa recunoasca, satena chiar era frumoasa. Chiar si cu ochii rosi din cauza lacrimilor. Dar o intrebare o tot bantuia in timp ce cauta numele lui Helen in baza de date a spitalului: Cine e ea? Si-a dat seama ca si satena este o persoana destul de importanta. Se gandea ca poate este iubita brunetului, dar nu avea cum. Satena era mult prea distanta cu el. Daca ar fii fost iubita lui ar fi stat mult mai mult in preajma lui.
Si-a ridicat privirea din moitor, rasufland usurata. Gasise numele lui Helen in baza de date si in ce salon se afla. Brunetul si-a curatat zgomotos gatul cu scopul de ai atrage atentia blondei-care si-a intors automat capul spre brunet. Aceasta si-a dres glasul, ducandus-i rapid privirea in spatele brunetului, satena venea spre ei cu pasi mari si hotarati.
CITEȘTI
Midnight Secretary-IN CURS DE EDITARE
RomanceTeama nu este singurul lucru care il face om josnic, lipsit de aparare sau judecata. Acest sentiment este unul banal, lipsit de importanta cand viata ta este prinsa intre pericol si dragoste. Dar aceasta dragoste nu este una cliseica, ci una interzi...