Capitolul 6

9.3K 375 13
                                    

          - Jess , scumpo , iti suna telefonul ! striga Helen de la parter , tinand telefonul care vibra in mana.

           - Imediat ! ii striga Jessica inapoi , pasii ei auzindu-se grabiti pe parchet.

         A coborat indata scariile , luandu-i mamei sale telefonul din mana. S-a trantit pe canapeaua din living , privind ecranul telefonului. Nu era nimeni altul decat James. A aruncat telefonul pe canapea , punandu-si coatele pe genunchi si fata in palme , ascultand tonul de apel enervant. Dupa scena de seara trecuta , satena nu a putut inchide un ochi toata noaptea. A stat treaza , holbandu-se la pereti si gandindu-se la ce avea sa faca de acum in colo. Ii era frica de ziua asta si inca ii este. Este mai mult ca sigur ca James va veni astazi in casa ei. Dar trebuia sa indure , trebuia sa termine odata si odata cu circul asta. Telefonul a incetat sa mai sune , satena expirand usurata.

      S-a intins dupa telefon, privind scarbita apelurile pierdute si mesajele de la James. Si-a inchis de tot telefonul , bagandu-l in buzunarul pantalonilor scurti pe care ii purta. Aceasta si-a dat seama ca ceea ce a spus Chris chiar era adevarat , James chiar este mult prea posesiv cu ea , ca si cum ea ar fi un obiect. S-a ridicat de pe canapeaua crem , mergand spre bucatarie. Si-a ridicat privirea catre ceasul de pe perete , era 15 : 30. A oftat adanc , asezandu-se la masa si luandu-si ceasca de ceai fierbinte. Aburul ce iesea din ceasca ii incalzea fata si ii incanta simturile cu miroul imbietor de menta. Si-a dus ceasca fierbinte la gura , gandindu-se oare ce se mai intampla la firma. Chiar daca a lipsit de la munca doar doua zile , ii era extrem de dor de acea cladire si de colegii ei. Se simtea ca un copilas care se afla in vacanta si ii este dor de colegii de la scoala. Ii era dor de Emma , de Daniel  chiar si de Chris-care ii face zile fripte.

           Afara era cald si insorit , iti puteai da seama dupa razele soarelui care intrau pe gemamul din bucatarie. Jessica statea la masa  citind o revista si ducand din cand in cand ceasca cu ceai la gura. Mama ei era si ea in bucatarie  facand curat. Era o zi obisnuita in casa lui Jessica-prima de cand a venit Bryan , sau cel putin asa credea ea. S-a rezemat mai bine spatarul scaunului , savurandu-si ceaiul. Se bucura de linistea ce domnea in casa si de ciripitul pasarilor de la pervazul geamului. Era linistea de care avea nevoie de ceva timp, si in insfarsit respecta si ea cerintele doctorului. Cand ii era lumea mai draga , soneria si cateva ciocanituri in usa i-au stricat toata fericirea. Si-a ridicat privirea catre ceas, era 16:30 , nu era tarziu , dar cine ar putea veni la ea acasa ?

          - Poti sa raspunzi tu ? Mai am cateva vase de spalat , spune mama ei , in timp ce stergea o farfurie cu un burete.

         Jessica a lasat ceasca pe masa, ridicandu-se cu greu de pe scaun. Corpul ii amortise , iar spatele o durea ingrozitor. Trebuia sa stea pe canapea , nu pe scaun apropape o ora intreaga. Soneria suna insistent , satena incepand sa se enerveze deja. A ajuns in fata usi, pregatita sa o deschida in cel mai grandios mod si sa ii tipe in fata persoanei care tot suna atat de insistent la sonerie. A apucat zdravan clanta in mana , dand sa deschis usa , dar un gand a facut-o sa se cutremure imediat. A dat drumul clantei, facand cativa pasii departare de usa. Poate e James, Doamne ce ma fac ? isi spune aceasta speriata, fugind pe varfuri pana la usa bucatariei, asigurandu-se ca mama ei inca spala vase- si inca facea asta. A expirat usurata, fugind inapoi la usa , soneria suna incontinu , ciocaniturile fiind mult mai puternice. 

          Si-a dus ambele maini in par , dandu-l pe spate si mergand panicata de la un capat al holului la celelalt. S-a porit brusc din mers , privind in gol. Stia ca daca nu ii va raspunde tot aveau sa se certe odata si odata. Facea doar mai rau daca nu ii raspunde, acesta s-ar enerva si mai tare - la fel si in cazul ei. Soneria suna incontinuu , ciocaniturile o enervau la culme. A intors brusc pe calcaie , incruntandu-se la usa - sau cel putin , la cine statea dupa ea. S-a indreptat cu pasi apasati catre usa , apucand hotarata clanta in mana si deschizand usa mare si larg. Privirea ei a cazut imediat la pantofii de lac negru si eleganti ai barbatului care statea in fata ei , ridicandu-si sacadat privirea la coprul lui , costumul gri ii venea ca turnat pe el , mai apoi si-a ridicat privirea catre chipul acestuia. Ii zambea sarmant , dar in zambetul acela se putea zari si o farama de amuzament. 

Midnight Secretary-IN CURS DE EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum