ALIŞVERİŞ;

151 28 12
                                    

Kalabileceğim bir ev buldum ama tek başıma kalamam.Yeni bir arkadaş lazım.Neyse önce okullar açılsın o zaman bakarım.Şimdi eve yiyecek, içecek ve kendime üst baş almalıyım. Evin kapısı salona açılıyodu. Salon genişti. Mutfak ise salona bakıyordu. Yatak odaları, misafir odaları, banyo ve tuvalet yukarıdaydı. Bir de boş oda vardı. Hemen odama gidip mavi kot pantolonumu , beyaz püsküllü t-shirtimi giydim.mavi topuklu ayakkabılarımı da giydim. Saçlarımı at kuyruğu bağladım.Galiba hazırım. Oooo bi dakka makyaj yapmadım. Aynanın karşısına geçip olmazsa olmazım olan eyelinerimi ve maskaramı sürdüm.hıh şimdi hazırım.Dışarı çıkıp İstanbul' un mis kokan denizi içime çektim. Bir taksi bulup bindim. Nişantaşı' na gelip hemen bir mağazaya girdim. Öncelikle gömlek reyonuna girip gözüme çarpan ilk gömleği sepete attım ve bir kaç gömlek aldıktan sonra pantolon reyonuna gidip kırmızı İspanyol paça pantolon ve bir kaç parça da evde giymek için aldım.Burdan t-shirt almak için üst kata çıktım.Yeşil, sarı ve mor renkteki 3 tane aldım. Kasiyere parasını verdim. Hemen kırtasiyeye girdim ve gerekli olan kitaplarımı aldım. Ordan super markete girip eksikleri aldım. Biraz da sahilde oturup denizi izledim. Okulumun açılmasına bir hafta kaldı. Çok heycanlıyım. Eve gidip koltuğa uzandım. Çünkü biraz yorulmuştum.Odada ses yankılandı.Bu ses kapının zil sesiydi. Birini beklemiyodum. Kim geldi ki?


KORKUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin